O hře

Vše o hře Kerbal Space Program
Odpovědět
Uživatelský avatar
Wopat
Kosmonaut
Kosmonaut
Příspěvky: 4729
Reputace: 646
Bydliště: Sluneční soustava
Registrován: 8.8.2012 19:37
Re: O hře

Příspěvek od Wopat »

Pro verzi 0.25 bylo připravováno více věcí, než bylo nakonec vydáno. Všechny se tedy přesunou do 0.26. Ten slibuje být docela výrazným skokem kupředu. Můžeme se těšit na:
- přepracování VAB a SPH (obě možnosti budou sdílet jeden editor a mnoho věcí se zjednoduší)
- nové uspořádání součástek v editoru včetně vytvoření podkategorií
- u Kerbíků budou vedeny záznamy o jejich misích, budou získávat zkušenosti a na základě toho budou mít jejich lodě lepší parametry
- nové kontrakty a nové typy kontraktů (stavění orbitálních stanic, základen na cizích planetách, mise týkající se asteroidů, vědecké mise jako jsou rovery či atmosférické sondy, geostacionární satelity...)
- Přepracování stávajících biomů a vytvoření nových na všech ostatních tělesech
- přepracování součástek Mk3
- upgradovatelné budovy!!! - Každá jednotlivá budova bude postupně získávat technologické body, díky kterým se budou rozšiřovat její možnosti. Měly by se objevit i nějaké nové funkce ve stávajících budovách.
take your space center from an amateur project to a world class space center
The difficult we do immediately. The impossible takes a little longer.
Uživatelský avatar
Fidas
Pokročilý uživatel
Pokročilý uživatel
Příspěvky: 111
Reputace: 0
Registrován: 21.1.2013 14:34
Re: O hře

Příspěvek od Fidas »

A ještě jsem četl, že mají v plánu implementovat další mod.
Uživatelský avatar
Wopat
Kosmonaut
Kosmonaut
Příspěvky: 4729
Reputace: 646
Bydliště: Sluneční soustava
Registrován: 8.8.2012 19:37
Re: O hře

Příspěvek od Wopat »

Fidas píše:A ještě jsem četl, že mají v plánu implementovat další mod.
To se týká tohoto bodu
Wopat píše:- nové kontrakty a nové typy kontraktů (stavění orbitálních stanic, základen na cizích planetách, mise týkající se asteroidů, vědecké mise jako jsou rovery či atmosférické sondy, geostacionární satelity...)
Jen jsem neuvedl, že to bude implementovaný mód. Jmenuje se Fine Print.
The difficult we do immediately. The impossible takes a little longer.
Uživatelský avatar
SuperRAPIT
Vesmírný průzkumník
Vesmírný průzkumník
Příspěvky: 264
Reputace: 2
Registrován: 31.1.2014 18:23
Re: O hře

Příspěvek od SuperRAPIT »

Přemýšlel jsem, že by lidé mohly po vyzkoumání modulů je upgradovat za Science body, například by u nádrže mohly upgradovat větší obsah nádrže (lepší stabilita rakety, když je menší), lehčí prázdnou nádrž, větší impact tolerance, ap., nebo u motorů větší tah, menší spotřeba paliva, větší impact tolerance, větší generování elektřiny, možnost více kývat s tryskou, ap. A to ne, že investujete body a hned máte lepší součástku, ale budete muset investovat zvlášť pro různé vylepšení a to postupně, klidně i 8 krát to budete muset upgradnout a bude to růst nelineárně, takže pokud bude stát první upgrade 5 bodů, ten poslední (dejme tomu 8) bude stát klidně i 120 bodů a zatímco u prvního upgradu ten rozdíl bude znát, tak u toho posledního znát moc nebude( takže za vyšší cenu si upgradujete modul méně. Taky by tato možnost byla v sandboxu například pro lidi, kteří chtějí zkoumat, ale nechtějí dlouze zkoumat v kariéře, nebo pro ty, kteří chtějí létat bez výhod v sandboxu. Co na to říkáte?
"Všechno má své limity." -Daniel Štěpánek-
firstik
Aktivní nováček
Aktivní nováček
Příspěvky: 29
Reputace: 0
Registrován: 19.12.2013 11:37
Re: O hře

Příspěvek od firstik »

Strašně překombinovaný, a nějaká nádrž nemůže mít z ničeho víc větší oběm, pokud je stejně velá, a co se týče možností hry, už tak máš několik nastavení obtížností, a sandbox/výzkum/výzkum + kariéra.
Uživatelský avatar
fretka323
Inženýr kosmonautiky
Inženýr kosmonautiky
Příspěvky: 1034
Reputace: 3
Bydliště: Orlová
Registrován: 18.6.2014 20:41
Re: O hře

Příspěvek od fretka323 »

Mě tam chybí ještě gamemode career bez výzkumu. Popravdě, nikdy mě nebavilo provádět výzkum atp, ale zato nákup součást, to je jiná. hra nabývá na reálnosti, ale zato odpadá zdlouhavá fáze výzkumu. Vyřešil jsem to tak, že jsme si nastavil na začátku v career modu obrovské množství science bodů, vypl jsem nutnost "prvního nákupu součástek", povypínal věci jako quick save, re-spawnování kerbíků atp. Ta možnost nastavit si vlastní obtížnost je fakt super, jen mi tam chybí přednastavená obtížnost "career bez výzkumu" no :/ Te jen počkat na 0.25 KW Rocketry a bude hotovo.
Klidně mne oslovujte Radim.
Uživatelský avatar
ludan
Pokročilý uživatel
Pokročilý uživatel
Příspěvky: 160
Reputace: 0
Registrován: 31.7.2013 15:18
Re: O hře

Příspěvek od ludan »

Tak, přátelé, jestli jsem dobře pochopil tento článek, pak již nebude žádná verze 0.26. Přejde se rovnou na Beta 0.90.0.
A jestli jsem pochopil i to ostatní, tak mimo jiné budou (snad) i častější releasy zaměřené hlavně na
stability, usability, performance, balance, aesthetics, all the while still throwing in little and some not-so-little things we hope you will enjoy
Jsem zvědav, jak to klukům vývojářům půjde od ruky.
Uživatelský avatar
Wopat
Kosmonaut
Kosmonaut
Příspěvky: 4729
Reputace: 646
Bydliště: Sluneční soustava
Registrován: 8.8.2012 19:37
Re: O hře

Příspěvek od Wopat »

Abych ještě doplnil ludana... Kromě výše uvedených novinek se chystají ještě dvě velké věci. 1) vylepšení modelu atmosféry, a hlavně 2) možnost těžby surovin pro výrobu paliva!!! :tlesk: Pokud druhý bod bude dodržen, pro mě osobně je hra hotová :) Všechny možné další vychytávky, které bych si ve hře přál nebudou mít takový dopad, jako možnost těžkby.
The difficult we do immediately. The impossible takes a little longer.
Uživatelský avatar
Wopat
Kosmonaut
Kosmonaut
Příspěvky: 4729
Reputace: 646
Bydliště: Sluneční soustava
Registrován: 8.8.2012 19:37
Re: O hře

Příspěvek od Wopat »

Všiml jsem si jedné změny v kariéře, která nebyla nikde oznámena (nebo jsem na to nikde nenarazil.) Dřív bylo možné posbírat vědecké body v okolí kosmodromu jen za tři místa - startovní rampu, ranvej a samotný kosmodrom (KSC). Jen tak zkusmo jsem v nové verzi 0.25 přistál na střeše VAB a zjistil, že do hry byla přidána možnost posbírat vědecké body i odtud. Zkusil jsem tedy i další místa. A výsledek? 26 různých pozic oproti původním třem!!! Pokud tedy rychle a jednoduše potřebujete pár bodů, není nic jednoduššího, než se projet/proletět po KSC.

Vytvořil jsem jednoduchou infografiku, která všechny pozice znázorňuje. Existují tři možnosti - plošné oblasti, budovy a okolí. Plošné oblasti jsou označeny modře. Kdekoliv v tomto sektoru budou mít vaše výsledky experimentů stejné umístění. Některé modře označené sektory zahrnují i budovy, např. Administrační budova, Středisko astronautů a Řídící středisko. Na střechách těchto budov nezískáte jiné body než jako ty získané v jejich okolí. Pak jsou zde ale rozsáhlé komplexy skládající se z více budov. Ty jsou označeny červeně a za přistání na každé z nich získáte rozdílné lokace pro své experimenty. Poslední možností je okolí kosmodromu označené jako KSC.



- Hranice prostorů se mohou při okrajích mírně lišit. Nezkoumal jsem podrobně každý metr čtvereční.
- Ještě jsem nevyzkoušel věž u ranveje, protože jsem byl na začátku kariéry a neměl jsem nic uspokojivého, s čím bych tam bezpečně přistál. Pokud v budoucnu zjistím, že i ta má své body, do infografiky to doplním. Pokud byste kdokoli zjistili to samé, nebo objevili nové lokace, napište mi SZ a já to rád předělám.
The difficult we do immediately. The impossible takes a little longer.
Uživatelský avatar
Wopat
Kosmonaut
Kosmonaut
Příspěvky: 4729
Reputace: 646
Bydliště: Sluneční soustava
Registrován: 8.8.2012 19:37
Re: O hře

Příspěvek od Wopat »


- porovnání velikostí planet a jejich měsíců


- vzdálenosti a výstřednosti oběžných drah

Obrázek
- poloměry jednotlivých těles v milionech metrů
The difficult we do immediately. The impossible takes a little longer.

Odpovědět

Zpět na „Kerbal Space Program“