O hře
- Wopat
- Kosmonaut
- Příspěvky: 4729
- Reputace: 646
- Bydliště: Sluneční soustava
- Registrován: 8.8.2012 19:37
Re: O hře
V následujícím videu se můžete podívat na novinky v již brzy vydané verzi 0.25. Kromě již zveřejněných změn se můžeme těšit například na:
- nastavení obtížnosti různých parametrů hry během zakládání nové hry
- nová ikona v KSC umožňující rychlejší "recovery" či "fly" všech strojů v okolí
- v administrativní budově na nás čekají čtyři administrátoři. Každý má své vlastní pravomoci a pole působnosti, které ovlivní směr vaší kariéry.
- stejně jako klávesa X okamžitě sníží tah na nulu, tak nová klávesa Z má opačnou funkci - zvýší tah na 100 %
- mezi jednotlivými obytnými částmi lodí už není potřeba přecházet vnějškem během EVA. Crew transfer vše zrychluje.
- pod zeleným tlačítkem "Recover vessel" v horní části HUD přibylo nové tlačítko "Space Center"
- nastavení obtížnosti různých parametrů hry během zakládání nové hry
- nová ikona v KSC umožňující rychlejší "recovery" či "fly" všech strojů v okolí
- v administrativní budově na nás čekají čtyři administrátoři. Každý má své vlastní pravomoci a pole působnosti, které ovlivní směr vaší kariéry.
- stejně jako klávesa X okamžitě sníží tah na nulu, tak nová klávesa Z má opačnou funkci - zvýší tah na 100 %
- mezi jednotlivými obytnými částmi lodí už není potřeba přecházet vnějškem během EVA. Crew transfer vše zrychluje.
- pod zeleným tlačítkem "Recover vessel" v horní části HUD přibylo nové tlačítko "Space Center"
The difficult we do immediately. The impossible takes a little longer.
- Wopat
- Kosmonaut
- Příspěvky: 4729
- Reputace: 646
- Bydliště: Sluneční soustava
- Registrován: 8.8.2012 19:37
Re: O hře
Další video představující 0.25. Tentokrát od Scotta Manleyho. A musím říct, že je chvílemi docela vtipné.
Nové efekty explozí vypadají fakt dobře oproti těm stávajícím a jsem rád, že nejsem jediný, koho ihned napadlo, že největší sranda bude stavění bombardérů. Aneb jak řekl Scott:
EDIT: Tyto preview videa jsou vždy následována vydáním nové verze. Dávám tomu maximálně týden
Nové efekty explozí vypadají fakt dobře oproti těm stávajícím a jsem rád, že nejsem jediný, koho ihned napadlo, že největší sranda bude stavění bombardérů. Aneb jak řekl Scott:
Musím přiznat, že tohle je mnohem větší sranda než výpočet přechodových oběžných drah

EDIT: Tyto preview videa jsou vždy následována vydáním nové verze. Dávám tomu maximálně týden

The difficult we do immediately. The impossible takes a little longer.
- SuperRAPIT
- Vesmírný průzkumník
- Příspěvky: 264
- Reputace: 2
- Registrován: 31.1.2014 18:23
Re: O hře
Já bych ale celkem chtěl přidat do hry funkci Einsteinovy teorie, že čím rychleji letíte, tím pomaleji budete zrychlovat. Takže de-facto nikdy nepřekročíte rychlost světla. Ale šlo by to vypnout cheatem: "chack gravity", který by změnil hmotnost rakety na 0, díky čemu byste měli rychlost světla instantně a nešlo by zastavit jinak, než vypnout cheat.
"Všechno má své limity." -Daniel Štěpánek-
- Wopat
- Kosmonaut
- Příspěvky: 4729
- Reputace: 646
- Bydliště: Sluneční soustava
- Registrován: 8.8.2012 19:37
Re: O hře
A k čemu by ti to, prosím tě, bylo?
Relativistických rychlostí ve hře nikdy nedosáhneš, takže by se tvou žádaná vlastnost ani neměla šanci projevit.

The difficult we do immediately. The impossible takes a little longer.
- SuperRAPIT
- Vesmírný průzkumník
- Příspěvky: 264
- Reputace: 2
- Registrován: 31.1.2014 18:23
Re: O hře
A neznáte někdo vzoreček na toto vypočítání? Vím jenom, že to bude kvadratická funkce.
"Všechno má své limity." -Daniel Štěpánek-
Re: O hře
No to jsi ale vymyslel pěknou kravinu, neexistuje a nejspíš existovat ani nebude motor, kterej by dokázal roztlačit loď na rychlost světla. Při cestování rychlostí světla se uvažuje spíš o lámání prostoru okolo lodi, a to je rychlost ve výzkumech nejčastěji okamžitá, takže žádný zrychlování neprobíhá. Nehledě na to, že by ti to v kerbalo k ničemu nebylo, když tam je jen jeden solární systém.
Re: O hře
Navic diky nejake chybe v physX implementaci v enginu hry od urcite rychlosti lode v KSP nezrychluji ale zrychluje vesmir okolo nich /myslim ze od verze 0,13/. Odstranil se tim bug zvany Space Kraken. Takze relativita se uplatnuje alespon takto.
- SuperRAPIT
- Vesmírný průzkumník
- Příspěvky: 264
- Reputace: 2
- Registrován: 31.1.2014 18:23
- Wopat
- Kosmonaut
- Příspěvky: 4729
- Reputace: 646
- Bydliště: Sluneční soustava
- Registrován: 8.8.2012 19:37
Re: O hře
No a co jako? Ani nekonečné palivo ti nedá dostatek síly. Je vidět, že vůbec nemáš představu o tom, která bije. Kam s tím chceš jako letět?
Scott Manley se jednou zkoušel alespoň přiblížit rychlosti světla a dosáhl nějakých necelých desíti procent a to po hrozné době nepřetržitého zážehu. Kdyby ses chtěl dostat na rychlost světla, trvalo by to asi 22 dní. Pokud by to hra vůbec vydržela.
Pokud uvažuješ nad takovými věcmi, možná je čas přesedlat na jinou hru.
Scott Manley se jednou zkoušel alespoň přiblížit rychlosti světla a dosáhl nějakých necelých desíti procent a to po hrozné době nepřetržitého zážehu. Kdyby ses chtěl dostat na rychlost světla, trvalo by to asi 22 dní. Pokud by to hra vůbec vydržela.
Pokud uvažuješ nad takovými věcmi, možná je čas přesedlat na jinou hru.
The difficult we do immediately. The impossible takes a little longer.
- SuperRAPIT
- Vesmírný průzkumník
- Příspěvky: 264
- Reputace: 2
- Registrován: 31.1.2014 18:23
Re: O hře
Náhodou se mě povedlo překonat rychlost světla za 9 hodin (36 hodin bez time warpu) Měl jsem totiž mod lodě ze Star Treku. Navíc vím, která bije, jenom jste mě nepochopili. I když ano, říkám to nějaký ten týden. Warpový pohonem nelze loď pohánět.
"Všechno má své limity." -Daniel Štěpánek-