Tak som sa ulakomil...
Logika opráv... ehm... hrajte sa!
Rozhodol som sa, že haniť nebudem - a chváliť neni veľmi čo
Hranie... pre tretiaka až šiestaka by mohlo byť aj celkom zábavné...
Modely sú urobené celkom pekne (presnosť nekomentujem) a väčšie rovery sú celkom komplexné - majú až pár desiatok rôzne "navrstvených" dielov, takže dostať sa k motoru či ložisku kolesa je pomerne zdlhavé, o ramenách ani nehovoriac... Ostatne - prepracovať sa k motorčeku v kolese Sojourneru na screenoch znamená demontovať postupne šesť "vrstiev" súčiastok , z toho tri so skrutkami. "Zelené" rameno podvozku je až jedenásta až trinásta "vrstva" a vyžaduje úplnú demontáž všetkých troch kolies.
Vehikel
Netešte sa - stojí bez pohybu v jedinej miestnosti, kde sa hra odohráva. Na prívese sa objavujú krabice, ktoré zastupujú rovery.
Zadanie úlohy - Sojourner má podľa zadania pokazenú antenu a osvetlovaciu diodu. Niekedy nie je chyba vopred známa.
Jednotlivé úlohy nemajú žiadnu súvislosť a poškodený rover je "vygenerovaný" vždy znovu.
Kontrola stavu - zelená dobré, žltá opotrebené, červená = porucha, svetlošedá - ešte sa uvidí...
Demontáž - vykrútiť dva a dva šrubky, aby som sňal solárny panel a získal prístup k osvetlovacej diode. Antenka vľavo je už demontovaná z držiaku.
Dementáž diody... vidieť aj "riadiacu jednotku" vo vnútri roveru - tiež sa dá dementovať a na jednom z pracovných stolov opraviť
Mentálne náročná úloha - pre montážou nechať vyrobiť a potom vybrať dobrú diodu.
Iná mentálne náročná úloha - na jedno zo stolov ofúkať demontovaný panel roveru MER od marťanského prachu. Tých 21% je ten malý hnedý pánt na panele vpravo dole.
K hre patrí ešte minihra s "resetovaním" a "oživovaním" opraveného roveru. Ak dokážete napočítať do desať, zvládnete ju...
úloha splnená...