Dnes se mi povedl postavit opravdový skvost, po kterém jsem vždycky toužil. K uskutečnění těchto ambicí jsem využil pomoci dvou addonů -
KW Rocketry a
SDHI Service Module System. KW Rocketry všichni určitě znají. Těm kdo ještě neměli tu čest potkat se s SDHI jen v krátkosti popíšu, že jde o servisní modul ke standardní lodi pro tříčlennou posádku
Mk1-2 Command Pod. Balíček obsahuje servisní modul, tepelný štít (těžký jako prase

), aerodynamické kryty pro servisní i návratový modul, dva typy dokovacích portů (Clamp-O-Tron a americký CBM) s integrovanými brzdícími i hlavními padáky a nakonec také adaptér pro připojení k raketě. Musím říct, že je to opravdu zdařilý addon. Ale dost o něm.
Mým výtvorem je loď Orion a raketa SLS. Mám z ní obrovskou radost, protože nejenže dobře vypadá, ale může se chlubit opravdu výbornými parametry, ačkoli jsem nepoužil žádné nereálné nesmysly.

Raketa SLS na startovní rampě. Poprvé v životě jsem použil monstrózní nádrže o průměru 3 metry a to jen proto, abych mohl vytvořit kuželovitý přechod mezi širším prvním stupněm a užší lodí. Prostě to musí vypadat

Celková hmotnost kolosu je 555 tun. Záchranná věžička je z ocasního dílu pro letadla a je plně funkční! Testoval jsem ji jak při aktivaci ze země tak během letu, kdy jsem nechal raketu vybouchnout a fungovala perfektně. Stihla odnést kabinu od nebezpečného výbuchu a maximální přetížení bylo jen něco přes 6G. Při aktivaci ze země vynese kabinu do výšky přibližně 1 km.

Oddělení postranních boostrů probíhá už v 8 kilometrech.

Oddělení horního stupně. Raketa SLS vynesla bez problémů loď i s horním stupněm na dráhu 400 x 400 kilometrů a ještě jí nemálo paliva zbylo. Tento výkon mě donutil, abych z ní příště dodělal i nákladní verzi s třímetrovým aerodynamickým krytem.

Oddělení záchranné věžičky a aerodynamických krytů kabiny a servisního modulu. Jen záchranná věžička s horním krytem váží 5 tun

Loď Orion s připojeným horním stupněm. Na tom jsem si dal obzvlášť záležet. Jeho vzhled na obrázcích konceptů byl ve skutečnosti důvodem, proč jsem to celé stavěl. Moc se mi líbí. Hmotnost této sestavy je 26 tun a horní stupeň poskytne delta v 1377 m/s.

Loď Orion na oběžné dráze. Ta poskytne delta v 1440 m/s. V kombinaci s horním stupněm už je to na pořádné výlety do vesmírných dálav.

Tepelný štít je moc povedený a dodává lodi během sestupu atmosférou mnohem hezčí vzhled.

Nejdříve se aktivují dva brzdící padáčky...

...a po jejich odstřelení se otevřou tři hlavní padáky. Povšimněte si typického zavěšení mimo osu lodi.