Stránka 9 z 32
					
				Re: CST-100
				Napsal: 18.9.2014 14:27
				od Amper
				docela se divim ze neudelaji dalsi ATV. Krome progresu to je jedinej stroj ktery je na stanici schopen dopravit veci do nadrzi (nevim teda zda vsechno) diky pouziti stejneho uzlu.
			 
			
					
				Re: CST-100
				Napsal: 18.9.2014 14:49
				od rexino
				Pretože ATV je niekoľkonásobne drahší ako Progress a jeho výroba trvá dosť dlho.
EDIT:ATV by nevyriešila problém celý, iba časť... hlavný problém je to, že iba ruská časť disponuje palivom a je schopná upraviť dráhu ISS atď. Ak by sa chcela americká časť ISS osamostatniť, tak by to chcelo nový modul + novú zásobovaciu loď, schopnú dopraviť pohonné látky a to by bolo veľmi drahé
			 
			
					
				Re: CST-100
				Napsal: 18.9.2014 14:51
				od Wopat
				Amper píše:docela se divim ze neudelaji dalsi ATV. Krome progresu to je jedinej stroj ktery je na stanici schopen dopravit veci do nadrzi (nevim teda zda vsechno) diky pouziti stejneho uzlu.
Ano, všechno. Viz odstavec vedle třetí fotografie s nádržemi v 
tomto článku.
 
			
					
				Re: CST-100
				Napsal: 18.9.2014 19:11
				od Agamemnon
				tá stanica je navrhnutá (naschvál) tak, aby jej rozdelenie bolo ťažké a drahé...
			 
			
					
				Re: CST-100
				Napsal: 24.9.2014 19:49
				od Wopat
				
			 
			
					
				Re: CST-100
				Napsal: 2.10.2014 12:09
				od Wopat
				NASA nařídila Boeingu i SpaceX pozastavit práci na Dragonu V2 a CST-100 během přezkoumání protestu podaném Sierrou Nevadou.
			 
			
					
				Re: CST-100
				Napsal: 10.10.2014 7:31
				od Wopat
				Boeing i SpaceX mohou pokračovat s pracemi na svých lodích.

 
			
					
				Re: CST-100
				Napsal: 10.10.2014 9:00
				od Amper
				V diskusi na SFNow jsem narazil na zajimavou poznamku - ze vetsina milestones Boeingu je pouze papirova tj. zadne overovani realnych hardware
Trochu jsem patral a narazil na todle 
http://www.planetary.org/blogs/jason-da ... -list.html
Krome normalnich PR zprav kde se Boeing vytahuje jak vsechno splnil pred partnerama je to zajimavy cteni.
Strucne receno - Boeing ma hotovo a 480 mega skasirovano ale v ramci milestones nema zadny vetsi test. Jsou tam testy subsystemu ala avionika nebo motory ale nic vetsiho.
SpX mela v ramci toho sameho kontraktu testy padaku, abort na padu i abort za letu (coz nestihla)
Sierra v ramci tedle sady mela testovani ETA (coz taky nestihla)
Vypada to opravdu tak ze Boeing ma vetsinu milestones jen na papire kdyzto SpX ma mit po splneni k disposici lod s funkcnim abortem, padakama.
Mimochodem - netusi nekdo z ceho je placeno upraveni Atlasu V pro lety s posadkou ? Boeing neco v milestones ma ale zda se me to trochu malo.
 
			
					
				Re: CST-100
				Napsal: 10.10.2014 9:54
				od Pajos
				Wopat: tím chceš říct že to NASA nechá nejspíš bez přiznání té ztížnosti SNC?
Amper: Tudíš tyhle papírové výsledky bere NASA jako důvod proč ho upřednostnit a vyšoupnout Dream Chaser?
			 
			
					
				Re: CST-100
				Napsal: 10.10.2014 12:32
				od Wopat
				Pajos píše:Wopat: tím chceš říct že to NASA nechá nejspíš bez přiznání té ztížnosti SNC?
Tím nechci říct vůbec nic  

 Jen jsem zde napsal oficiální oznámení o ukončení přestávky ve vývoji.