Zrovna jsem se podobně díval na data z letů výška x rychlost apod. Zrovna ta rychlost ve výšce 26 km s rychlostí cca 6 900 km/h už vypadá nadkriticky proti F9 a SH. Ve výšce kolem 25 km - 35 km začíná být atmosféra tak hustá, že volně padající předměty kolem této rychlosti začne značně brzdit a do této oblasti s vyšší rychlostí dopadl NG se sice zapnutými motory, ale asi už pozdě. To by jinak museli počítata s entry burnem kolem této výšky, což se mi nezdá.
Re: New Glenn : Blue Ring
Napsal: 18.1.2025 22:33
od Tjov
Solidní tlaky , záběr z budovy muzea - hangár C
A ještě venkovní záběry na drobné poškození
Druhy stupen dosiahol len 1% dchylku od planovanej orbity co je na 1. start uctihodny vykon
- pozadovana orbita 19 300 x 2 400 x 20°
- dosiahnuta orbita 19 251 x 2 426 x 19,99°
FAA spustilo vysetrovanie nehody pocas pokusu o pristatie prveho stupna New Glenna
- strata komunikacie nastala vo vyske 25 642 metrov pri rychlosti 6 896 km/hod
- BO bude viest standartne vysetrovanie s dohladom FAA
- FAA musi schvalit BO spravu o nehode a napravne opatrenia, az nasledne budu povolene dalsie starty New Glenna
BO planuje dalsiu misiu Pathfinder misiu na rok 2025
- nie je tam specifikovane, ze pojde o Blue Ring Pathfinder (je to ale pravdepodobne)
Prva operacna misia Blue Ring by mala podla planu prebehnut v roku 2026
Re: New Glenn : Blue Ring
Napsal: 31.1.2025 20:59
od MrG
Nove video od BO o BlueRing
- Blue Ring je platforma, ktora umoznuje pripojenie az 13 roznych zakaznikov
- na rozdiel od misii Transporter od SpaceX, Blue Ring je v podstate samostatny satelit, ktory bude mat zdroj energie a bude vediet manevrovat
- bude mat moznost zmeny rychlosti o delta v 3000 m/s (niektore konfiguracie az 4000m/s)
- dualny pohonny system - chemicky 1x aj elektricky (iontovy) motor 3x
- dva velke fotovolticke panely, princip rozkladania je velmy podobny, identicky ako maju nove panely iROSA na ISS
- Blue Ring bude do buducna podporovat aj misie na orbitu Mesiaca a medziplanetarne misie