Ano to že podstata problému byla ve tvorbě pevného kyslíku (SOX) mezi uhlíkovým vinutím už bylo známo od
Elonova projevu v NRO, ale teď je to teprve oficiálně. Každopádně poměrně nová informace je o výskytu promáčklin na vnitřní hliníkové nádrži.
Změněna je tankovací procedura nejen co se týče rychlosti tankování, ale určitě i tak aby COPV byly již částečně natlakované před tankováním LOX a vyrovnaly se veškeré promáčkliny vnitřní hliníkové nádrže. Tyto promáčkliny totiž vznikají v důsledku vyššího modulu pružnosti uhlíkového obalu oproti hliníkové nádrži. Nejčastěji nastává při dekompresi po autofretáži COPV, kdy se uhlík.vlákna smršťují a tlačí na plasticky expandovanou hliníkovou nádrž. Roli ale může hrát i vyšší teplotní roztažnost hliníku oproti uhlíkovému obalu.
Aplikace konstrukčních změn COPV systému, které zamezí promáčklinám na vnitřní hliníkové nádrž bude asi součástí nějaké další F9 verze (Block 4,5). Už dříve se ale
vyjádřil jeden zaměstnanec, že by změna neměla být úplně přímo na úrovni COPV nádrže.
Další změnou je pak zřejmě dočasný návrat ke konfiguraci čtyř kusů COPV, umožňující plnění helia o vyšší teplotě, jelikož He bude pochopitelně mít při vyšší teplotě a daném tlaku také vyšší objem. Při posledních startech byly totiž v druhém stupni použity pouze tři nádrže, nicméně se čtyřmi kusy se např. létalo ještě na začátku roku 2015.
4 kusy COPV (F9-014)

3 kusy COPV (F9-016)
S vyšší teplotou plněného He nebude docházet ke tvorbě kyslíkové námrazy (SOX) na hliníkové nádrži a to hlavně v kritických místech oné případné promáčkliny pod uhlíkovými vlákny. Pro kapalný kyslík totiž v podstatě není žádný problém se z tohoto prostoru při dotlakování COPV dostat, ale pro zmrzlý kyslík už ano, čili se na něho přímo přenese tlak v COPV (až 380 bar), což spolehlivě poškodí vlákennou vrstvu a zažehne problém.
A ještě perlička.. jakkoliv byla exploze nosiče Amos-6 ničivá, motory prvního stupně přežily v lepším stavu, než bychom si představovali.
Onen zaměstnanec podotýká dokonce i to, že není vyloučeno že se mohou objevit i při některém z dalších letů.