Stránka 6 z 12

Re: IFT-6 Šestý integrovaný let Super Heavy / Starship (B13/S31)

Napsal: 19.11.2024 23:14
od Pospíšil
S31 byla vynesena bez problémů na nominální dráhu

Obrázek

Obrázek

Re: IFT-6 Šestý integrovaný let Super Heavy / Starship (B13/S31)

Napsal: 19.11.2024 23:15
od Tjov
Z počátku byla rampa :go: , booster po oddělení taky :go: a nakonec “diverted to ocean landing” :nogo:

Zajímá mě stav bánánu, a je v pořádku :mrgreen: :tlesk:

Re: IFT-6 Šestý integrovaný let Super Heavy / Starship (B13/S31)

Napsal: 19.11.2024 23:16
od Pospíšil
Zero-g indikátor je v pořádku. :-D

Obrázek

Re: IFT-6 Šestý integrovaný let Super Heavy / Starship (B13/S31)

Napsal: 19.11.2024 23:20
od Pospíšil
Booster zřejmě po převrácení na hladinu explodoval. Otázkou je jestli samovolně, nebo s dopomocí FTS. :twisted:

Obrázek

Obrázek

Re: IFT-6 Šestý integrovaný let Super Heavy / Starship (B13/S31)

Napsal: 19.11.2024 23:26
od Pospíšil
Zdá se, že při startu byla nějak poškozena obslužná věž - minimálně je vidět ohnutí stožáru s hromosvodem a anténami.

Re: IFT-6 Šestý integrovaný let Super Heavy / Starship (B13/S31)

Napsal: 19.11.2024 23:28
od Pospíšil
B13/S31 za letu

Obrázek

Re: IFT-6 Šestý integrovaný let Super Heavy / Starship (B13/S31)

Napsal: 19.11.2024 23:38
od Pospíšil
Zážeh Raptoru v mikrogravici byl úspěšně proveden. :tlesk:

Re: IFT-6 Šestý integrovaný let Super Heavy / Starship (B13/S31)

Napsal: 19.11.2024 23:41
od Tjov
Hezky poskočila rychlost ,

Jinak jestli dnes nechytali superheavy kvůli “upadlé” anténě na věži tak :facepalm:

Re: IFT-6 Šestý integrovaný let Super Heavy / Starship (B13/S31)

Napsal: 19.11.2024 23:44
od Pospíšil
Tjov píše: 19.11.2024 23:41 Hezky poskočila rychlost ,

Jinak jestli dnes nechytali superheavy kvůli “upadlé” anténě na věži tak :facepalm:
Myslím si, že je to docela možné ... nemáš signál z nějakého kanálu, nevíš co přesně se ti na věži stalo => Abort zachycení

Re: IFT-6 Šestý integrovaný let Super Heavy / Starship (B13/S31)

Napsal: 19.11.2024 23:46
od Pospíšil
Plasma je dnes "obzvláště vypačená", klesají pod větším úhlem náběhu, než u IFT-5.

Obrázek