Stránka 47 z 85

Re: Starship/BFS

Napsal: 16.4.2021 11:40
od petrsida
A další progres konstrukce

Obrázek

Foto Mary

Re: Starship/BFS

Napsal: 16.4.2021 13:40
od Peter
Tohle vypada vic na trhaci zkousky, nez na implantaci dveri.

Re: Starship/BFS

Napsal: 16.4.2021 13:55
od petrsida
Uvidíme, zatím jediný dynamická prvek je ve špičce a ten simuluje tlak v nádrži, to by hovořilo naopak proti.

Re: Starship/BFS

Napsal: 16.4.2021 14:35
od Peter
Budu oponovat...

Konstrukce kolem kridelek je napojena na ram lanem.
Bude zatezovana!

Trhaci zkouska!

Teda brano z hantecu letecke konstrukce - LAMACI ZKOUSKA.

Re: Starship/BFS

Napsal: 16.4.2021 16:37
od petrsida
Já ti nevím, mě se zdá, že připojená ještě není. ty lana zatím provizorně zavěšují ty dvě véčka dole, tam jistě ještě přijde spojení s konstrukcí u křidélek, symetrickou konstrukci čekám nahoře, jenže dovnitř

a teď si vem, jak velké síly takovýhle subtilní rám může přenášet?

Ale jasně, nemám patent na rozum, může to být cokoli, proto ta zvědavost. Uvidíme, kdo bude mít nakonec pravdu, bude to legrace. :Drbe se na hlavě:

Re: Starship/BFS

Napsal: 17.4.2021 12:35
od petrsida
podle této fotografie je evidentní, že probíhá práce uvnitř

Obrázek

Foto Mary

Re: Starship/BFS

Napsal: 18.4.2021 2:09
od petrsida
A máme to nový přehled od Brendana Lewise

Obrázek

SN16 roste

Re: Starship/BFS

Napsal: 21.4.2021 0:11
od petrsida
pokračuje sestavování struktury

Obrázek

na tomhle by asi mohly být nainstalované hydraulické písty na tlačení na konstrukci křidélek

:Drbe se na hlavě:

Foto Mary

Re: Starship/BFS

Napsal: 21.4.2021 0:37
od jakubv
trochu offtopic
začíná mi to připomínat konstrukci na testování křídla letadla, pro porovnání křídla B787

Re: Starship/BFS

Napsal: 22.4.2021 17:36
od Pospíšil
Vysvětlení od BCG:

"Cage is called a test cell. Used to test limits of MaxQ on cone with strain gauges recording inside the cone. Stress or strain testing includes the flap functions under duress for the actuators and linkage. Any problematic design flaws discovered allows in house redesign."

Klec se jmenuje testovací buňka. Bude použita pro zjištění limitů Max-Q na nosovou partii SS, za použití napěťových čidel uvnitř konstrukce. Zátěžové testy zahrnují i funkci klapek pod tlakem na pohony a závěsy. Jakékoli objevené konstrukční chyby dovolí vlastní změnu dizajnu.

Je to tedy divný popis a podle toho i ten můj krkolomný překlad, ale podstata je myslím jasná.

Obrázek