Stránka 5 z 21
Re: IFT-7 Sedmý integrovaný let Super Heavy / Starship (B14/S33)
Napsal: 10.12.2024 9:12
od Tjov
Bylo v tom trochu sarkasmu

, jiný podobný nosič má cyklus zážehu tak jednou za 3-4 let. Metan se ukazuje jako nejlepší praktické palivo pro tankování i skladování. Za to vodík je zase nejlepší inženýrské palivo, až na to tankování a skladování - jo a ještě výrobu.
Re: IFT-7 Sedmý integrovaný let Super Heavy / Starship (B14/S33)
Napsal: 10.12.2024 9:21
od Pospíšil
Tjov píše: 10.12.2024 9:12
Za to vodík je zase nejlepší inženýrské palivo, až na to tankování a skladování - jo a ještě výrobu.
Život je plný kompromisů.
Jsou ale dobré a špatné kompromisy.
A metan je ro Mars moc dobrý kompromis.

Tím je to ložený. Punkt.
Re: IFT-7 Sedmý integrovaný let Super Heavy / Starship (B14/S33)
Napsal: 10.12.2024 9:38
od Tjov
Tak metan je vlastně nejlepší přírodní způsob uchování vodíku. Proč se matlat s H
2, když můžeš mít CH
4 píchnutím do země

.
No a Mars to je jasné

tam není lepší volba
Re: IFT-7 Sedmý integrovaný let Super Heavy / Starship (B14/S33)
Napsal: 11.12.2024 7:10
od Tjov
To vypadá docela zajímavě
Re: IFT-7 Sedmý integrovaný let Super Heavy / Starship (B14/S33)
Napsal: 11.12.2024 7:52
od Pospíšil
Tjov píše: 11.12.2024 7:10
To vypadá docela zajímavě
Jj, buď je to jenom fórek, nebo nákladem skutečně budou 2 palety banánů.

Re: IFT-7 Sedmý integrovaný let Super Heavy / Starship (B14/S33)
Napsal: 12.12.2024 10:16
od Pospíšil
S33 se včera přesunula na Messey's testovací stanoviště pro statický zážeh.
Re: IFT-7 Sedmý integrovaný let Super Heavy / Starship (B14/S33)
Napsal: 12.12.2024 16:34
od Pospíšil
Nové přední klapky verze Starship v2 na prvním letovém exempláři S33.
Závěsy a mechalizace pěkně skrytá před žhavou plasmou za obrysem trupu.

Re: IFT-7 Sedmý integrovaný let Super Heavy / Starship (B14/S33)
Napsal: 12.12.2024 16:54
od todtv
Poposunutí předních klapek bude plazma, obtékající předek, bít více mimo závěsy ven. Tak uvidíme jak se to tam začne zahřívat a jestli do vydrží náběžné hrany v tomto místě. Je vidět, že s tím počítali. Křidélka jsou více nahoře, aby obtékající plazma nemlátilo do kloubů, křidélka jsou blíže špičce a zároveň menší a více sklopená aby plazma od špičky šlo na náběžné hrany více z boku. Pokud budou křidélka sklopená více nahoru během největšího zahřívání, tak by měla být více chráněna v závěsu za špičkou.
Re: IFT-7 Sedmý integrovaný let Super Heavy / Starship (B14/S33)
Napsal: 14.12.2024 20:13
od Thales
Pospíšil píše: 11.12.2024 7:52
Jj, buď je to jenom fórek, nebo nákladem skutečně budou 2 palety banánů.
Vidím to na černého pasažéra. Ten chlap v klobouku do přepravního prostoru vlezl a už nebylo vidět, že by vylézal. Palety nejsou zarovnané a za tou druhou je tedy prostor. Z toho plyne, že minimálně jeden účel StarShip nám Elon neřekl

Holt i pašování lidí má svůj vývoj. Kam se hrabou kontajnery na námořních lodích.
Re: IFT-7 Sedmý integrovaný let Super Heavy / Starship (B14/S33)
Napsal: 15.12.2024 21:47
od Pospíšil
Dnes proběhl statický zážeh S33.