Mulťák funguje celkem ok, nemůže se zrychlovat na orbitě, a jdou tam nějak přidávat módy. O jednom serveru vim, ale bohužel je na nově založenym konkurenčnim fóru, i když to je spíš konkurence jen pro tohle vlákno...
[0.23] KSP Carrier Real Mod Pack
Napsal: 19.2.2014 20:20
od bg001
Zravim chcel by som vam predstavit moj mod pack ktory som si poskladal a na ktorom hram karieru
Co obsahuje:
* RemoteTech2 - Umožňuje postaviť obrovskú sieť komunikačných satelitov a diaľkovo ovládané bezpilotné stroje. Vaše bezpilotné stroje vyžadujú uplink, čize dosah signálu do Space Center odkial je ovládaný. Ak stratíte signál nemôžete ho ovládať. Ďalšia perfektná vec na tom móde je to že signál ma svoju rýchlosť ako v reále, teda 300k km/s. Mód je vybavený rôznymi vševsmerovými anténami s menším dosahom a smerovými anténami s väčším dosahom. Ak pošlete svoje vozidlo na veľkú vzdialenosť musíte počítať aj s niekoľko minútovými KSP časovým onerkoreným. http://forum.kerbalspaceprogram.com/thr ... as-Edition
* Kethane - Je to tiež pekný mód. Každá planéta, mesiac ma na sebe určite náhodne generované zásoby kethane. Kethane je alternatívne palivo, ktoré musíte špeciálnymi skenovať komponentmi, a následne ďaľśimi komponentami natažit a dotankovať váš stroj. Výhoda tochto módu je tá, že pocestujete na inú planétu, na nej naťažíte kethane a pocestujete nazad na Kerbin. http://forum.kerbalspaceprogram.com/thr ... -bug-fixed
* TacLife Support - tento mód, už počita ze kerbík musí dýchať kyslik, jest jedlo a piť vodu. Ak sa spotrebuje jeden z týchto vecí (Oxygen, Food, Watter) kerbik zomrie . Môžete si ak chce nastavit aj respawn time, teda cas od jeho umrtia kedy sa kerbik ozivi a bude doma. Ja to hravam ze sa uz nikdy neozivi http://forum.kerbalspaceprogram.com/thr ... -0-8-22Dec
* Procedural Fairings - upravuje trošku airodynamiku k realnejsej konture. Chcete vyslat napriklad satelit do vesmiru ? Tak si ho zakryte krytom a zlepsite s tym airodynamiku http://forum.kerbalspaceprogram.com/thr ... 8Dec-18%29
Instalacia - rozbalte do do KSP do adresara GameData
Dufam ze sa vam tento lite pack paci, pripade mozete sem pisat svoje navrhy co tam pridat alebo upravit
*
Re: [0.23] KSP Carrier Real Mod Pack
Napsal: 19.2.2014 20:40
od Dugi
Vítám tě na našem fóru a doufám, že se ti tu bude líbit.
Ten mod pack vypadá pěkně, já osobně bych tam přidal třeba Deadly Reentry, KW Rocketry nebo Kerbal Engineer. Ale jinak pěkně zvolené mody.
S dovolením toto vlákno sloučím s jiným
Re: O hře
Napsal: 20.2.2014 17:33
od bg001
dakujem pozriem si tie mody preskumam a pridam to tam ak to bude krasne zapadat do konceptu co od toho chcem , kazdopadne planujem v remotech2 odstranit komponent ktory je vlastne uz hotovy satelit komplet so vsetkych ale pak to uz neni ono, mne sa viacej paci ked si vytvorim satelit a nie uz hotovoy ktoreho hmotnost je tak mala ze to neni problem ani zdaleka dostat na orbitu taky trosku op komponent. Dalej planujem tam pridat mod ma misie. Teda kazdy komponent ma svoju cenu. MAs nejaky obnost kapitalu. ked lod stoji viacej aky je tvoj kapital tak nemozes s nim odstastovat. Za splnenu misiu dostanes odmenu. Zisk bude odmena - naklady. Ked vysles do vesmiru kerbika davas zalohu na odskodnenie rodiny a naklady na pohreb , ked sa vrati dostanes zalohu nazad .
Tak urcite ten pack planujem ozivovat , mam aj na plane ja ako programator sa naucit aj vytvorit si vlastny mod. Musis si vsak oprasit zaklady Blenderu . Mne sa strasne paci KSP podla mna je to best hra na trhu, pre tych ktory maju radi vesmir
EDIT:
* Deadly Reentry Continued - velmi zaujimavy mod ten tam rozhodne pridam, len musim otestovat ako sa to bude spravat s kombinaciou ostatnych modov
* Kerbal Enginner Redux - pekny mod, ten by som tam tiez rad mal kolko razy som len tak musel prepnut do vesmirnej mapky len kvoli nejakemu udaju a potom sa prepnut nazad ked som si chcel uzit let hlavne start
Zaver:
Pridal som sem aj videa k tym modom a mozete vyjadrit svoj nazor, pripadne nieco vyzdvnihnut alebo vytknut tomu modu . U mna maju dva mody zelenu - Deadly Reentry a Kerbal Engineer Redux, idem to potestovat ako sa to bude spravat s ostatnimi modmi