Z tiskovky vypíchnu:
- jakmile uzavřou průlez, zůstane uzavřen i kdyby se odlet odložil.
- okno pro odlet je co 4 dny
- v Crew 8 Dragonu postavili na MacGyvera improvizované sedačky z věcí co byly na ISS. Astronauti se přikurtují
- skafandry Boeingu se vrátí na Starlineru, na ISS je jeden kus skafandru od SpaceX, vyhovuje Suni
A teď k samotnému CFT
- odlet od ISS bude v rychlém režimu, tak aby ulevili motorkům - loď jej má umět ale nebyl ještě vyzkoušen
- až budou mimo ISS , tak nejspíše zkusí nějaké testy na motorcích
- celkově se budou snažit letový profil optimalizovat tak aby se motorky nepřehřály
-
co ovšem nechápu, Stich s vážnou tváří uvedl, že preferují softwarové řešení problému s přehříváním - tj. beze změny pohonného systému - opět normalizace odchylek v designu
Edit: čím víc nad tím uvažuji, tím víc nechápu tento přístup.
- systém vykazuje opakovaná selhání (OFT-2, CFT) jak manévrovacích trysek tak velkých OMAC. Celý blok (doghouse) se přehřívá. Boeing navrhnul loď s určitými parametry a vyzdvihoval jeho schopnost manuálního řízení “kniply” , akorát když za to Butch vzal tak ty trysky přehřál a poukázal na celý problém.
Ve výsledku otupí manévrovací schpnosti lodi (zakáže nejspíše více krátkých impulzů za sebou), a tím zahladí průser v návrhu a NASA je s tím vlastné v pohodě

. Udělají 100000+ simulací a vyřešeno…