Re: Iridium NEXT (Flight 4)
Napsal: 21.12.2017 15:19
Co se týče důvodu nezachraňovat tento booster, tak zásadním důvodem je i to, že JRtI momentálně není stále schopna provozu, jelikož z ní byly demontovány určité dílce za účelem opravy OCISLY po říjnovém požáru.
Pokud by zde někoho zajímaly i vyhrazené prostory nadcházejícího startu, přidám sem i mou vizualizaci aktuálně vydaných NOTAM i NOTMAR, aktivních od 23.12. alternativně denně až do 28.12.
Utopení boosteru v oceánu se dá očekávat v severní části oranžové oblasti, což celkem odpovídá pozici dříve plánovaného přistání na ASDS, označené šedivou šipkou. Návratový profil prvního stupně tedy zůstává podobný, konkrétnější prozatím nebudu.
V jižní části této oblasti pak můžeme očekávat pokus o zachycení aerodynamického krytu.
Žlutá oblast NOTAM je tradičně omezena hranicí Mexického vzdušného prostoru.
Oblast zániku druhého stupně nad jižním Pacifikem má oproti ostatním IridiumNEXT misím poněkud odlišný tvar, nicméně tentokrát se jedná o skutečně obdélníkovou oblast vyhrazenou v šíři 500km.


Pokud by zde někoho zajímaly i vyhrazené prostory nadcházejícího startu, přidám sem i mou vizualizaci aktuálně vydaných NOTAM i NOTMAR, aktivních od 23.12. alternativně denně až do 28.12.
Utopení boosteru v oceánu se dá očekávat v severní části oranžové oblasti, což celkem odpovídá pozici dříve plánovaného přistání na ASDS, označené šedivou šipkou. Návratový profil prvního stupně tedy zůstává podobný, konkrétnější prozatím nebudu.
V jižní části této oblasti pak můžeme očekávat pokus o zachycení aerodynamického krytu.
Žlutá oblast NOTAM je tradičně omezena hranicí Mexického vzdušného prostoru.
Oblast zániku druhého stupně nad jižním Pacifikem má oproti ostatním IridiumNEXT misím poněkud odlišný tvar, nicméně tentokrát se jedná o skutečně obdélníkovou oblast vyhrazenou v šíři 500km.

