Stránka 4 z 9

Re: Hispasat 30W-6 (1F)

Napsal: 26.2.2018 17:28
od Stepan
Jde o Automated Flight Safety System (AFSS), nebo AFTS znamená něco jiného?

Re: Hispasat 30W-6 (1F)

Napsal: 26.2.2018 17:31
od Ketivab
Stepan píše:Jde o Automated Flight Safety System (AFSS), nebo AFTS znamená něco jiného?
Jde o Autonomous Flight Termination System, což by mělo být to samé jako AFSS.

Re: Hispasat 30W-6 (1F)

Napsal: 28.2.2018 9:52
od Pospíšil
Ketivab píše:Start je v plánu na čtvrtek 1. března v 6:34 SEČ. Krátký rozestup mezi startem Atlasu 5 s GOES-S (23:02 SEČ) je možný díky AFTS. Zdroj
Tak SpX oznamuje, že nosič je komplet připraven pro zítřejší start, ale stále nemají povolení od Eastern Range .
Nedá se vyloučit, že Atlas dostane přednost a range udělí Falconu povolení až na pátek.

Re: Hispasat 30W-6 (1F)

Napsal: 28.2.2018 18:06
od Raul
Pospíšil píše:Nedá se vyloučit, že Atlas dostane přednost a range udělí Falconu povolení až na pátek.
Atlas přednost dostane určitě.
Ale obávám se že tento týden F9 nepoletí - celá recovery flotila se totiž vrací ze svých pozic směrem na Cape.

Re: Hispasat 30W-6 (1F)

Napsal: 28.2.2018 19:51
od DrHorak
Raul píše:... - celá recovery flotila se totiž vrací ze svých pozic směrem na Cape.
Můžeš, prosím, napsat, o které lodě jde?
Mně se na FindShip ukazuje jen GO PURSUIT a GO QUEST, obě v pozici východně od Bahamského Great Abaco. Poslední jejich směr byl na SVV (67o a 59o), zpět na pozici pro přistání 1. stupně.

Re: Hispasat 30W-6 (1F)

Napsal: 1.3.2018 8:33
od entes
DrHorak píše:
Raul píše:... - celá recovery flotila se totiž vrací ze svých pozic směrem na Cape.
Můžeš, prosím, napsat, o které lodě jde?
Mně se na FindShip ukazuje jen GO PURSUIT a GO QUEST, obě v pozici východně od Bahamského Great Abaco. Poslední jejich směr byl na SVV (67o a 59o), zpět na pozici pro přistání 1. stupně.
Jedna se o informaci z diskuzniho fora nasaspaceflight. Takze podobne otazky bych smeroval tam.

Re: Hispasat 30W-6 (1F)

Napsal: 1.3.2018 9:32
od DrHorak
entes píše:
DrHorak píše:
Raul píše:... - celá recovery flotila se totiž vrací ze svých pozic směrem na Cape.
Můžeš, prosím, napsat, o které lodě jde?
Mně se na FindShip ukazuje jen GO PURSUIT a GO QUEST, obě v pozici východně od Bahamského Great Abaco. Poslední jejich směr byl na SVV (67o a 59o), zpět na pozici pro přistání 1. stupně.
Jedna se o informaci z diskuzniho fora nasaspaceflight. Takze podobne otazky bych smeroval tam.
Jenže na foru nasaspaceflight zveřejnil ruto informaci nějaký Raul z Ústí nad Orlicí, tak mi připadlo jednodušší zeptat se Raula tady (snad je to on :P ).

Re: Hispasat 30W-6 (1F)

Napsal: 1.3.2018 9:55
od Pospíšil
DrHorak píše:Jenže na foru nasaspaceflight zveřejnil ruto informaci nějaký Raul z Ústí nad Orlicí, tak mi připadlo jednodušší zeptat se Raula tady (snad je to on :P ).
Je to on. :)

Re: Hispasat 30W-6 (1F)

Napsal: 1.3.2018 10:03
od entes
Pospíšil píše:
DrHorak píše:Jenže na foru nasaspaceflight zveřejnil ruto informaci nějaký Raul z Ústí nad Orlicí, tak mi připadlo jednodušší zeptat se Raula tady (snad je to on :P ).
Je to on. :)
Haha tak to jste mne dostali :) ze ja radsi nebyl ticho

Re: Hispasat 30W-6 (1F)

Napsal: 1.3.2018 12:21
od Raul
..a navíc jsem tu informaci sem dával o pár minut dříve než na NSF. ;)

Ano, Go Quest a Go Pursuit byly po odkladu z 25.2. na otočku v nejbližším přístavu Marsh Harbour, takže vidíš jejich poslední pozici zachycenou pozemními stanicemi. V marinetraffic je možné sledovat i satelitní AIS - zdarma s omezeními jako idetifikace, časové rozlišení, atd.

Pár hodin potom, co SpaceX médiím oznámila připravenost ke startu a čekání na nový termín od Eastern Range, OCISLY remorkér Hawk, podpůrná loď Go Quest i "fairing boat" Go Pursuit byly odvolány z plánovaných pozic pro přistání boosteru a krytů zpět. Je tedy velmi nepravděpodobné, že bychom v nejbližších dnech viděli start této mise.