Re: OG-2 Mission 2
Napsal: 26.8.2016 13:54
Na té fotce s detailem roštového kormidla to vypadá, jako by byl plášť na několika místech poškozen. Neví o tom někdo něco?
Nejsem si úplně jistý co máte konkrétně na mysli, ale nejspíš to bude jen opadaný nátěr, který mohl být i mírně poškozen při manipulaci a instalaci stupně na místo.Rimmer píše:Na té fotce s detailem roštového kormidla to vypadá, jako by byl plášť na několika místech poškozen. Neví o tom někdo něco?
Nad hlavou technika, co montuje ostny, jsou v plášti čtyři místa, která vypadají, jako by byla poškozena nárazem a následně zamalována bílou barvou.Meybe píše:Nejsem si úplně jistý co máte konkrétně na mysli, ale nejspíš to bude jen opadaný nátěr, který mohl být i mírně poškozen při manipulaci a instalaci stupně na místo.
To je přesně ta barva o které jsem psal. Když se podíváte okolo uvidíte na barvě bubliny. To je způsobeno tepelným namáháním stupně. Někdy to barva nevydrží a odpadne. Je to celkem běžnéNad hlavou technika, co montuje ostny, jsou v plášti čtyři místa, která vypadají, jako by byla poškozena nárazem a následně zamalována bílou barvou.
No, podle všech indícií je kompozitní mezistupeň a podobně i plášť octawebu v motorové sekci na povrchu pokryt vrstvou korkové tepelné izolace o tloušťce cca 6-8 mm. Ty zamalované prohlubně by tedy měly být místa, kde došlo k poškození a odloupnutí této vrstvy korku. Podobně velké, ale i mnohem větší plochy s odloupnutou vrstvo korkové izolační vrstvy, se dají při pozorném prohlédnutí snímků najít také u dalších navracených stupňů.Meybe píše:To je přesně ta barva o které jsem psal. Když se podíváte okolo uvidíte na barvě bubliny. To je způsobeno tepelným namáháním stupně. Někdy to barva nevydrží a odpadne. Je to celkem běžnéNad hlavou technika, co montuje ostny, jsou v plášti čtyři místa, která vypadají, jako by byla poškozena nárazem a následně zamalována bílou barvou..
Ano, to bude ono. Děkuji za odpovědi. Pořád mi neseděla ta tloušťka barvy, které by tam musela být pořádná vrstva, aby vznikla takováhle díra. Izolace už dává smysl.Pospíšil píše: No, podle všech indícií je kompozitní mezistupeň a podobně i plášť octawebu v motorové sekci na povrchu pokryt vrstvou korkové tepelné izolace o tloušťce cca 6-8 mm. Ty zamalované prohlubně by tedy měly být místa, kde došlo k poškození a odloupnutí této vrstvy korku. Podobně velké, ale i mnohem větší plochy s odloupnutou vrstvo korkové izolační vrstvy, se dají při pozorném prohlédnutí snímků najít také u dalších navracených stupňů.