Stránka 15 z 19

Re: Iridium NEXT (Flight 1)

Napsal: 17.1.2017 13:56
od Jardax
Moc hezky. Ale koukam ze jim to moc nesedi, ty trajektorie a grafy jsou teorie a realita jim utika. Na brzdeni 1. stupne v zaverecne fazi je to dobre videt.
Btw jakym zpusobem 1. stupen brzdi, odkud bere data o smeru a velikosti nutneho zazehu? Z pozemniho radaru?

Re: Iridium NEXT (Flight 1)

Napsal: 17.1.2017 14:16
od Raul
Jedna z prvních fotek

Re: Iridium NEXT (Flight 1)

Napsal: 17.1.2017 15:33
od Pospíšil
Před 1/2 hodinou


Re: Iridium NEXT (Flight 1)

Napsal: 17.1.2017 15:36
od Pospíšil
A druhá ještě čerstvější fotka. Za chvíli tam bude svítat, momentálně je v LA 6:38.


Re: Iridium NEXT (Flight 1)

Napsal: 17.1.2017 16:00
od Raul
Album předchozích fotek

A další fotky




Podle lan kladky jeřábu lze na poslední fotce vidět zhruba jednostupňový náklon, tj. crush core min. jedné z nohou zřejmě pohltil část energie při dosednutí.

Re: Iridium NEXT (Flight 1)

Napsal: 17.1.2017 16:54
od Raul
"Tak a čepičku a jdeme."


Re: Iridium NEXT (Flight 1)

Napsal: 17.1.2017 17:55
od Dugi
Zdá se mi to, nebo je fakt lehce nakloněný? :Drbe se na hlavě:

Re: Iridium NEXT (Flight 1)

Napsal: 17.1.2017 19:08
od lipo842
Možná je, ale až tak jako u Thaicomu 8 to určitě není :)

Re: Iridium NEXT (Flight 1)

Napsal: 17.1.2017 19:45
od Dugi
Jo, tehdy to byl extrém. :-)

Re: Iridium NEXT (Flight 1)

Napsal: 17.1.2017 20:02
od MaG
Proměřením fotky z příspěvku 17 led 2017, 15:36 nevidím žádné naklonění.