Stránka 132 z 133

Re: Pochlubte se!

Napsal: 25.11.2020 22:42
od Alchymista
Čo nechápeš? 8-)
nie som škorb - podelím sa :roll:
https://spacedock.info/mod/1715/Grounde ... 20Vehicles
edit: chyba se vloudila... Archiv nie je dobrý.

edit: modely budú neskôr

Re: Pochlubte se!

Napsal: 26.11.2020 2:59
od Alchymista
Začiatok som akosi nezvládol odfotiť, takže až zdvihnutá kabína:
Obrázek

Záchytné drapáky zopnú automaticky - normálne to vizuálne hyblo vozidlom
Obrázek

Obrázek

Zvládli sme to!
Obrázek

Pohľad na ložnú plochu - šestica drapákov automatického uzamknutia nákladu
Obrázek

Dvojica pohonných vodometov pre plavbu na mori - maximálna rýchlosť ~13m/s
Obrázek

Re: Pochlubte se!

Napsal: 26.11.2020 19:34
od Alchymista
archív ešte raz - nie je spätne kompatibilný :icon_exclaim: s predošlou verziou, v pomenovaní dielov som musel odstrániť/nahradiť znaky . a _
https://uloz.to/file/knAAHA637RuN/agrounded-7z

pridaný model (*.craft) je to podvozok bez ďalšieho výstroja.

Re: Pochlubte se!

Napsal: 29.11.2020 23:52
od kopapaka
No, zírám, co si z toho spáchal :icon_eek:
Já aktuálně promazávám módy, protože mi to padá a nic nepomáhá.
Dokonce sem i resetoval kariéru, ale nic. Jeden start a pád. A to mi to občas spadne i při sestavování rakety.

Ještě pár pokusů a natvrdo to zabalím, protože už teď se můj herní čas rovná nahrávání a i to jen když to nepadne při montáži.
Přitom malej hraje i jiné věci a tam nic...

Re: Pochlubte se!

Napsal: 30.12.2020 23:22
od Boby91
Jo, mě se nyní děje to, že musím po hodině, někdy déle restartovat hru. Z nějakého důvodu se začne v pravidelných intervalech kousat a jak hraji déle, kousance jsou delší a delší.
Používám pouze KIS,KAS a KER. Na 100% to dělají tyto módy, ale bez nich Kerbal hrát nechci. :( Dříve to nedělalo :( Bez KISu bych se obešel, ale zbytek ne.

Re: Pochlubte se!

Napsal: 31.12.2020 11:57
od Wopat
Vždyť KIS a KAS už jsou tak nějak integrovány do hry, tak proč na nich lpět? KER teda nevím, co je. Já mám módů cca 10, všechny z nich kompatibilní s verzemi 1.8 - 1.10 a jede mi to naprosto bez problémů. Nic pomalého, žádné sekání, žádné pády.

Re: Pochlubte se!

Napsal: 1.1.2021 17:35
od Boby91
KAS používám kvůli hadicím pro přečerpávání. KIS bych klidně zahodil, vzhledem k reasembly addonu, který už je v základní hře.
Kerbal engineer redux používám už od prvopočátku Kerbalu, jsem na něj šíleně zvyklý. Nevím zda existuje nějaká náhrada. Díky KER jsem měl nedávno celkem moře úspěšných misí do Jool soustavy, kde jsem používal "orbiter" kombinující jak klasické motory, tak Nerv motory a základní hra měla obtíže mi kolikrát ukázat správně délku zážehu, či zůstatek DV.
Spoléhal jsem na KER a vždy bez problémů dosáhl svého cíle. Rád bych měl hru čistou bez žádných módů, po pauze co jsem nehrál jsem byl příjemně překvapen jak se Kerbal rozrostl :)

Re: Pochlubte se!

Napsal: 1.1.2021 18:29
od Wopat
Chápu, hadice v KAS jsou super. Taky jsem je dřív hodně používal. Ale kvůli téhle jedné drobnosti už celý ten mód nechci. Místo toho se snažím být kreativní.

KER lze určitě do velké míry nahradit MechJebem 2, který je s nejnovější verzí kompatibilní a funguje v pohodě. Já jsem vždy namísto KER používal MechJeb. Myslím, že bys tam mohl najít vše, co potřebuješ. Dá se to i hodně personalizovat, upravovat, programovat apod.

Re: Pochlubte se!

Napsal: 1.1.2021 22:18
od Boby91
Super, díky za tip, MJ2 prubnu.
Tenkrát jsem zkoušel první verzi MJ, ale upustil jsem od toho. Kdysi jsem tu psal, že bych ho začal používat, až mě létání na orbit nebude bavit :lol: to se nikdy nestane :-D

Ještě mě na nové verzi mrzí jeden nefunkční mód a to je stagerecovery. Velké nosné rakety jsem díky tomuto módu úspěšně obnovoval a šetřil tak obrovské náklady. Není už toto též zakomponované v základu ?
Mam spoustu nosných raket opatřené o padáky i vlastní řídící systém s bateriemi a SAS moduly, aby byly schopny řízeně dosednout na povrch Kerbinu, či moře.

Re: Pochlubte se!

Napsal: 2.1.2021 8:51
od Wopat
Do základu to zakomponováno bohužel není. Já jsem pro tyhle účely používal FMRS - vytvoří to při každém oddělení stupně paralelní quicksave, ke kterému se můžeš později vrátit (a s nosičem jakéhokoliv typu přistát, zatímco na oběžné dráze už ti krouží náklad). K tomu jsem používal Kerbal Reusability Expansion - tam je k dispozici pár užitečných prvků pro přistávání - nohy a roštová kormidla z Falconu 9, kormidla z New Glenna, nohy z New Sheparda a další - vše v několika velikostech. Oba módy jsem však ještě do 1.11 nepřidával, takže nevím, jak je to s jejich aktuální funkčností. Oba ale určitě doporučuju.

A ohledně toho MechJebu - je to perfektní nástroj, nejen autopilot. Já ho používám zejména pro zobrazení mnoha užitečných údajů, ať už během konstrukce nebo při letu. Funkce autopilota lze využít klidně i částečně (zobrazí navigaci naplánovaného manévru, ale neprovede jej). Je tam toho opravdu hodně moc. To bych to tady vypisoval celý den.