Doplňkové informace od uživatele NX-0@NSF, který je údajně získal přímo od jednoho z inženýrů pracujícím na záchraně AD krytu:
- kryt byl zachráněn a vcelku vyzdvižen na loď
- zdroj potvrdil, že experimentují vždy pouze s jedním kusem (polovinou) krytu, ne více kusů najednou
- při tomto letu nastal problém s přetržením některých z řídicích šňůr
Můj komentář k poslednímu bodu - řídicí šňůry bývají v principu jen dvě, levá a pravá, které se zhruba v polovině až horní třetině délky větví na několik dalších (4 až N) šňůr, které jsou navázány na odtokovou hranu para-křídla. Pokud by praskla hlavní "řídička", padák se stane na jedné polovině neovladatelným - nelze řízeně zatáčet na jednu stranu a brzdit na přistání. Pokud "prdla" je jedna z větví na odtokovce, tak se moc neděje, ale stávat ba se to nemělo - nutné zjistit proč se tak stalo a zabránit opakování.
Pro ilustraci jeden z řiditelných padáků pro dopravu nákladu, kde je větvení řidicích šňůr dobře patrné.
