Re: Iridium NEXT (Flight 1)
Napsal: 15.1.2017 19:47
Ano, šlo o nejtěžší náklad, jaký kdy Falcon vynášel. Bylo to 9600 kg - každý satelit váží 860 kg, bylo jich deset + tunový vypouštěč.
Diskusní fórum o kosmonautice
https://forum.kosmonautix.cz/
Jeden satelit má hmotnost 860 kg, viz https://www.orbitalatk.com/space-system ... umNEXT.pdfMaG píše:Byla tu zmínka o hmotnosti nákladu. Mohu poprosit potvrdzení či vyvrácení informace, že šlo o nejtěžší náklad naložený na Falcon 9? Pokud vím, tak u Thaicom to bylo nejvíce na GTO. V tomto případě šlo tedy o nejtěžší na střední orbitu?
Myslím,že šlo o nejtěžší náklad pro Falcon 9 asi 9.5t. Nevím o žádném jiném nákladu, který by byl přes toto číslo. Pokud se mýlím tak mne opravte. A nejtěžší na GTO byl myslím náklad mise SES-9.MaG píše:Byla tu zmínka o hmotnosti nákladu. Mohu poprosit potvrdzení či vyvrácení informace, že šlo o nejtěžší náklad naložený na Falcon 9? Pokud vím, tak u Thaicom to bylo nejvíce na GTO. V tomto případě šlo tedy o nejtěžší na střední orbitu?
Tuším že okolo 15tsup píše:Na wiki je napsán údaj 22tun na LEO. Jak je vlastně maximum vyneseného nákladu, stále ještě se záchranou prvního stupně?
Z důvodu silnějšího severozápadního větru bylo spíš nutno postavit JRtI po větru, aby se minimalizovalo houpání na vlnách, než se stupeň dostatečně na palubě zajistí hevery a řetězy napnutými k přivařeným patkám.Meybe píše:Pujde také o čekání na povolení pro vjezd do přístavu např. kvůli provozu. Manévrování s celou sestavou není určitě nic jednoduchého. Má svou délku a potřebuje svůj prostor.Pospíšil píše:Raul byl rychlejší a samozřejmě má pravdu. Jen je trochu zvláštní, že se obě lodě už nekolik hodin pohybují na jihovýchod, místo aby pluly severovýchodním směrem k LA.