Kvůli pandemii COVID-19 byla zpožděna dodávka přívodních potrubí kapalného kyslíku pro vnitřek motorové sekce centrálního stupně rakety SLS. Proto byla výrobní sekvence reorganizována tak, aby vzniklá časová mezera byla lépe využita. Jednou z hlavních změn bylo urychlení přišroubování spodního dílu k motorové sekci, původně plánované na září. Motorová sekce byla přesunuta do buňky A v budově 110 v MAF, kde na ni spodní díl čekal již od 9. června. Po sešroubování byl celek 8. července z buňky A vyjmut, což je zachyceno na fotografii.
Spojení se spodním dílem poskytlo příležitost instalovat ve spodní části motorové sekce další vnitřní vybavení včetně avioniky a senzorů. Nyní, po dodání a přípravě přívodního potrubí kapalného kyslíku k instalaci, týmy pracují souběžně v několika úrovních uvnitř motorové sekce. Podle aktuálního plánu mají být práce na motorové sekci dokončeny v červnu 2022.
V buňce N budovy 131 byla dokončena aplikace pěnové izolace na vnější povrch nádrže na kapalný vodík. Nádrž byla 5. srpna vrácena do hlavní montážní budovy 103. Tento okamžik je zachycen na fotografii. Spojování s horní sestavou centrálního stupně včetně propojování všech systémů by mělo začít v říjnu 2021 a skončit v časovém rámci leden až únor 2022. Dodání dokončeného centrálního stupně na kosmodrom nyní vychází na třetí čtvrtletí 2022, což je přibližně půl roku před datem potřeby v březnu 2023, kdy jej NASA bude podle integrovaného harmonogramu potřebovat pro šestiměsíční předstartovní přípravu.
Horní stupeň ICPS dorazil 28. července z výrobního zařízení ULA v Decaturu v Alabamě na Mys Canaveral na Floridě. Zde byl umístěn do budovy Delta Operations Center, která se nachází poblíž startovního komplexu 37. Stupeň projde v budově finální přípravou a kontrolami.
