Pěkně jsi Dugi popsal na
blogu ty jednotlivé typy Angar. Donutilo mě to se podívat, jak je to vlastně s těmi Angarami.
První stupně jsou vcelku jasné, akorát nevím, zda se budou odhazovat všechny bloky 1.stupně najednou. O technologii podobné přečerpávání paliva z bloků do centrálního stupně jako připravuje SpaceX pro Falcon Heavy nikde Rusové nepsali. Tím pádem by všechny bloky měly být vyhořené ve stejný čas (pokud je všechny natankují plné).
Druhé stupně jsou také klasické, kromě Angary A5P, která je vlastně jednostupňová a druhým stupněm je přímo motor nové kosmické lodi PPTS.
Docela zajímavé jsou ty třetí stupně. Mají tedy odvahu použít opět Briz-M, ale mnohem zajímavější je ta kyslíko-vodíková novinka KVTK. Ta používá motor
RD-0146, což je vlastně upravený
RL10 od Pratt & Whitney používaný ve druhém stupni rakety Saturn I, případně ve stupni Centaur... Pratt & Whitney se od roku 2000 podílela i na vývoji tohoto nového motoru pro Angary, respektive původně pro zrušenou raketu Rus-M, kde měl pohánět druhý stupeň.