@rd-180
reverzne inzinierstvo nepotrebuju... maju kompletnu dokumentaciu, takisto maju licenciu na vyrobu toho motoru (platnu do 2022)
otazky su inde - zdroj nsf

- nikto nevie, ci skutocne ten motor dokazu vyrobit - hlavne ide o materialy pre turbocerpadla a pod. (rozumej, americania prispievajuci na nsf sa nedokazu zhodnut, co to vlastne vobec dokaze niekto v usa postavit)
- tiez je otazka, co potom po r.2022, ked im licencia skonci (a samozrejme kto vie, ci to v sucasnych podmienkach rusi predlzia) + samozrejme, americania nemozu takto okato porusit licenciu, lebo by im to cinania a dalsi vyhadzovali na oci snad navzdy

- postavenie casti toho motora maju vyskusane vo vlastnej rezii... avsak neslo o vsetky klucove casti, ani o vsetky najviac namahane casti, afaik... a samozrejme, cely motor nikdy nepostavili
@americky staged-combustion kerolox motor:
- oni maju jeden vlastny keroloxovy motor s uzavretym cyklom, ktory sa dostal az ku testovaniu - tr-107 - ci by bol realne pouzitelny to neviem... pokial viem, tak nikdy neletel
- nemyslim, ze pojdu do vyvoja noveho ORSC keroloxu... myslim, ze atlas bude lietat dalej v sucasnej podobne... alebo potom sa postavia na hlavu americania, a rozhodnu sa, ze ruske motory pouzivat nebudu a pridu o atlas (zatial to nevyzera velmi realne)...