Starship SN7 v Texasu
Re: Starship SN7 v Texasu
Tady se někdo probudil s grammar nazi náladou
Re: Starship SN7 v Texasu
Nie vyrábali sa z ANSI 301, ANSI 304 sama o sebe má viac uhlíku a horšie sa zvára niečo ako 301 len salabšia, preto 304L ako Low carbon. ANSI 301 má najväčšiu medzu klzu no zato je pri zváraní TIGom horšia lebo materiál sa prehrieva a dochádza ku vylučovaniu uhlíka z pôvodného Fe3C karbidu, na Cr3C2 karbid čo oslabuje zvar, nevzniklne už všade tá istá zliatina a je teda problém s homogenitou zvaru, aj preto vidíme časté opravy, musela by byť prežíhaná aby mala svoje "pôvodné" vlastnosti. Žíhanie pri tak veľkých dieloch aké má SpaceX neprichádza do úvahy. Atlasy z 301 vyrábali odporovým zváraním, kde bolo teplo v zavare veľmi sústredené. Problém 301 a zvárania by riešilo možno laserové zváranie kde nieje vnesené toľko tepla no v dohľadnej dobe nečakám zmenu v zváraní. Existuje aj 301L no tá sa moc nepoužíva a bola by drahá. Rovnako keď už ísť do L varianty, tak prečo nie 304L keďže je o niečo korozivzdornejšia ako 301 a zase strata v mezde klzu nieje až tak výrazná, rovnako naberá pevnosť válcovaním. Ako pekne píše todtv, niečo za niečo no výsledok bude lepší.Tusamon píše:Doteď se prstence vyráběly jen z ocele 304. "L" značí snížený obsah uhlíku.Vaclavik píše: Nového v čem nebo oproti čemu?
"When you wish upon a falling star, your dreams can come true. Unless it's really a meteor hurtling to the Earth which will destroy all life. Then you're pretty much hosed, no matter what you wish for. Unless it's death by meteorite."
Re: Starship SN7 v Texasu
1. Pokud je to mezipřepážka SN7, tak kde má přistávací nádrž na metan.
2. Mezikus je až příliš připevňován k podstavci.
3. Ergo toto bude testovací nádrž SN7 z nové ocele a nikoliv plnokrevná SN7, tedy SN7 jako bla SN2. Nová ocel měla v prvních rolích lesklejší povrch. I když od nás znám 304L na potrubí, která moc vyleštěná z výroby nikdy nebyla.
2. Mezikus je až příliš připevňován k podstavci.
3. Ergo toto bude testovací nádrž SN7 z nové ocele a nikoliv plnokrevná SN7, tedy SN7 jako bla SN2. Nová ocel měla v prvních rolích lesklejší povrch. I když od nás znám 304L na potrubí, která moc vyleštěná z výroby nikdy nebyla.
Re: Starship SN7 v Texasu
Ano toto ma byt len testovacia verzia..cize booper 2-3? vidieť to aj na tých vertikálnych zosilovačoch po krajoch. Som zvedavý ako sa im to osvedčí
Re: Starship SN7 v Texasu
Starej dobrej analogovej zesilovač!
- petrsida
- Zkušený inženýr kosmonautiky
- Příspěvky: 3884
- Reputace: 3051
- Bydliště: Lysá nad Labem, Tanvald
- Registrován: 27.1.2012 22:17
Re: Starship SN7 v Texasu
No jo, je dvojitý, prohnutý dovnitř a to deformuje pás nad ním
Všimněte si také přípravků pro spojování a toho, že tam jsou evidentně navarene zevnitř nějaké výztuhy
Už to není o kladivu a páčidle
Všimněte si také přípravků pro spojování a toho, že tam jsou evidentně navarene zevnitř nějaké výztuhy
Už to není o kladivu a páčidle
Re: Starship SN7 v Texasu
Videl bych to na technologicke zjednoduseni sesazovani...petrsida píše:... Všimněte si také přípravků pro spojování a toho, že tam jsou evidentně navarene zevnitř nějaké výztuhy...
Zevnitr navarene a dovnitr ohnute profily, aby si to presneji sedlo.
"Když se podíváš na nebe, sníš o tom být mezi hvězdami. Když jsi mezi hvězdami a podíváš se dolů, sníš o tom být zpátky na Zemi."
Chris Sembroski
Chris Sembroski
- petrsida
- Zkušený inženýr kosmonautiky
- Příspěvky: 3884
- Reputace: 3051
- Bydliště: Lysá nad Labem, Tanvald
- Registrován: 27.1.2012 22:17
Re: Starship SN7 v Texasu
tak tak, ale další výztuhy jsou i shora, a ty nevidíme, jestli to pak sedne na sebe?