Návody aneb jak na to

Vše o hře Kerbal Space Program
Odpovědět
Alchymista
Zkušený vesmírný badatel
Zkušený vesmírný badatel
Příspěvky: 604
Reputace: 22
Registrován: 14.9.2016 1:01
Re: Návody aneb jak na to

Příspěvek od Alchymista »

Po update a inštalácii Breaking ground mi začala hra blbnúť - pri zmene sceny (napríklad VAB->rampa) zostane obrazovka čierna, počuť hlasy a zvuky, a ikona "nahravania" vpravo dole sa krúti, ale obraz nenaskočí. Po ESC sa obraz objaví, ale je "zamrznutý", dá sa napríklad odštartovať raketa, ale nedá sa meniť pohľad, ani prepnúť scena a väčšina "klikacích" ovladacích prvkov nefunguje..
Čo s tým?


edit: po update driverov nvidia sa situácia ešte zhoršila a hra pri prepnutí scény často rovno padne
Alchymista
Zkušený vesmírný badatel
Zkušený vesmírný badatel
Příspěvky: 604
Reputace: 22
Registrován: 14.9.2016 1:01
Re: Návody aneb jak na to

Příspěvek od Alchymista »

Až budete hľadať baobaby...
Obrázek
Hľadajte ich ráno alebo večer - ako jediné stromy majú tieň
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
SuperRAPIT
Vesmírný průzkumník
Vesmírný průzkumník
Příspěvky: 262
Reputace: 0
Registrován: 31.1.2014 18:23
Re: Návody aneb jak na to

Příspěvek od SuperRAPIT »

Stáhnul jsem si Principia mod konečně na verzi 1.9, ovšem, jakmile jsem dal do GameData složku Principia, tak se mě sekne menu hned, jak se objeví a pak ta hra spadne. Tak co by mohl být za problém? Štve mě to už jen kvůli vetší zábavnosti ať kvůli libračnímu bodu, či tzv. Ballistic capture
"Všechno má své limity." -Daniel Štěpánek-
Alchymista
Zkušený vesmírný badatel
Zkušený vesmírný badatel
Příspěvky: 604
Reputace: 22
Registrován: 14.9.2016 1:01
Re: Návody aneb jak na to

Příspěvek od Alchymista »

stačí ti výkon kompu? ono to má "trochu vyššie nároky"...
A natvrdo vyžaduje 64bit system.
Uživatelský avatar
SuperRAPIT
Vesmírný průzkumník
Vesmírný průzkumník
Příspěvky: 262
Reputace: 0
Registrován: 31.1.2014 18:23
Re: Návody aneb jak na to

Příspěvek od SuperRAPIT »

Tak můj počítač má 3D Mark skore cca 5000, a 64 bit to má taky...

Akorát pokud dříve před Maneuver aktualizací jsem chtěl dostat k nějaké planetě, jsem dal 2 Maneuver pointy, s tím prvním jsem měnil rychlost a s tím druhým jsem měnil počet orbit tak, abych zjistil že třeba jsem po 5 orbitách k planetě nejblíže a tím, že změním trajektorii již první orbitu a ne až poslední, ušetřím dost deltaV, ovšem po této aktualizaci jaksi to nejde udělat s tím, že jde pouze měnit první note a druhý pouze přes manevrovací mod a to jen měnit textové udaje rychlostí. Nevím, jak to udělat, aby to šlo, jestli to jde pochopit z mého "popisu" :D Takhle jde ta rekreace Parker solar probu udělat hůře/ s cheaty
"Všechno má své limity." -Daniel Štěpánek-
Alchymista
Zkušený vesmírný badatel
Zkušený vesmírný badatel
Příspěvky: 604
Reputace: 22
Registrován: 14.9.2016 1:01
Re: Návody aneb jak na to

Příspěvek od Alchymista »

Na razil som na problém:
Existuje nejaký spôsob, ako nastaviť v konfiguračnom súbore nový "vstupný/výstupný bod" pre kerbíkov - napríklad na kabíne?
Alebo je to natvrdo a výlučne zakodované do príslušného modelu?

Prípadne - existuje plugin, ktorý by pridával samostatné "dvere"?
Alchymista
Zkušený vesmírný badatel
Zkušený vesmírný badatel
Příspěvky: 604
Reputace: 22
Registrován: 14.9.2016 1:01
Re: Návody aneb jak na to

Příspěvek od Alchymista »

Vyriešené (nezmyselným? spôsobom) - pomocou modulemanager vložený/pripojený iný vhodný model s dverami

Odpovědět

Zpět na „Kerbal Space Program“