Pochlubte se!

Vše o hře Kerbal Space Program
Odpovědět
Alchymista
Inženýr kosmonautiky
Inženýr kosmonautiky
Příspěvky: 1022
Reputace: 338
Registrován: 14.9.2016 1:01
Re: Pochlubte se!

Příspěvek od Alchymista »

Čo nechápeš? 8-)
nie som škorb - podelím sa :roll:
https://spacedock.info/mod/1715/Grounde ... 20Vehicles
edit: chyba se vloudila... Archiv nie je dobrý.

edit: modely budú neskôr
Naposledy upravil(a) Alchymista dne 26.11.2020 16:10, celkem upraveno 1 x.
:naštvaný: Fráza "studená vojna" začína dostávať nový obsah...
Alchymista
Inženýr kosmonautiky
Inženýr kosmonautiky
Příspěvky: 1022
Reputace: 338
Registrován: 14.9.2016 1:01
Re: Pochlubte se!

Příspěvek od Alchymista »

Začiatok som akosi nezvládol odfotiť, takže až zdvihnutá kabína:
Obrázek

Záchytné drapáky zopnú automaticky - normálne to vizuálne hyblo vozidlom
Obrázek

Obrázek

Zvládli sme to!
Obrázek

Pohľad na ložnú plochu - šestica drapákov automatického uzamknutia nákladu
Obrázek

Dvojica pohonných vodometov pre plavbu na mori - maximálna rýchlosť ~13m/s
Obrázek
:naštvaný: Fráza "studená vojna" začína dostávať nový obsah...
Alchymista
Inženýr kosmonautiky
Inženýr kosmonautiky
Příspěvky: 1022
Reputace: 338
Registrován: 14.9.2016 1:01
Re: Pochlubte se!

Příspěvek od Alchymista »

archív ešte raz - nie je spätne kompatibilný :icon_exclaim: s predošlou verziou, v pomenovaní dielov som musel odstrániť/nahradiť znaky . a _
https://uloz.to/file/knAAHA637RuN/agrounded-7z

pridaný model (*.craft) je to podvozok bez ďalšieho výstroja.
:naštvaný: Fráza "studená vojna" začína dostávať nový obsah...
Uživatelský avatar
kopapaka
Zkušený vesmírný průzkumník
Zkušený vesmírný průzkumník
Příspěvky: 352
Reputace: 2
Bydliště: kósek od Prostějova
Registrován: 23.5.2014 7:38
Re: Pochlubte se!

Příspěvek od kopapaka »

No, zírám, co si z toho spáchal :icon_eek:
Já aktuálně promazávám módy, protože mi to padá a nic nepomáhá.
Dokonce sem i resetoval kariéru, ale nic. Jeden start a pád. A to mi to občas spadne i při sestavování rakety.

Ještě pár pokusů a natvrdo to zabalím, protože už teď se můj herní čas rovná nahrávání a i to jen když to nepadne při montáži.
Přitom malej hraje i jiné věci a tam nic...
Uživatelský avatar
Boby91
Aktivní nováček
Aktivní nováček
Příspěvky: 49
Reputace: 0
Registrován: 3.9.2015 16:37
Re: Pochlubte se!

Příspěvek od Boby91 »

Jo, mě se nyní děje to, že musím po hodině, někdy déle restartovat hru. Z nějakého důvodu se začne v pravidelných intervalech kousat a jak hraji déle, kousance jsou delší a delší.
Používám pouze KIS,KAS a KER. Na 100% to dělají tyto módy, ale bez nich Kerbal hrát nechci. :( Dříve to nedělalo :( Bez KISu bych se obešel, ale zbytek ne.
Uživatelský avatar
Wopat
Kosmonaut
Kosmonaut
Příspěvky: 4729
Reputace: 643
Bydliště: Sluneční soustava
Registrován: 8.8.2012 19:37
Re: Pochlubte se!

Příspěvek od Wopat »

Vždyť KIS a KAS už jsou tak nějak integrovány do hry, tak proč na nich lpět? KER teda nevím, co je. Já mám módů cca 10, všechny z nich kompatibilní s verzemi 1.8 - 1.10 a jede mi to naprosto bez problémů. Nic pomalého, žádné sekání, žádné pády.
The difficult we do immediately. The impossible takes a little longer.
Uživatelský avatar
Boby91
Aktivní nováček
Aktivní nováček
Příspěvky: 49
Reputace: 0
Registrován: 3.9.2015 16:37
Re: Pochlubte se!

Příspěvek od Boby91 »

KAS používám kvůli hadicím pro přečerpávání. KIS bych klidně zahodil, vzhledem k reasembly addonu, který už je v základní hře.
Kerbal engineer redux používám už od prvopočátku Kerbalu, jsem na něj šíleně zvyklý. Nevím zda existuje nějaká náhrada. Díky KER jsem měl nedávno celkem moře úspěšných misí do Jool soustavy, kde jsem používal "orbiter" kombinující jak klasické motory, tak Nerv motory a základní hra měla obtíže mi kolikrát ukázat správně délku zážehu, či zůstatek DV.
Spoléhal jsem na KER a vždy bez problémů dosáhl svého cíle. Rád bych měl hru čistou bez žádných módů, po pauze co jsem nehrál jsem byl příjemně překvapen jak se Kerbal rozrostl :)
Uživatelský avatar
Wopat
Kosmonaut
Kosmonaut
Příspěvky: 4729
Reputace: 643
Bydliště: Sluneční soustava
Registrován: 8.8.2012 19:37
Re: Pochlubte se!

Příspěvek od Wopat »

Chápu, hadice v KAS jsou super. Taky jsem je dřív hodně používal. Ale kvůli téhle jedné drobnosti už celý ten mód nechci. Místo toho se snažím být kreativní.

KER lze určitě do velké míry nahradit MechJebem 2, který je s nejnovější verzí kompatibilní a funguje v pohodě. Já jsem vždy namísto KER používal MechJeb. Myslím, že bys tam mohl najít vše, co potřebuješ. Dá se to i hodně personalizovat, upravovat, programovat apod.
The difficult we do immediately. The impossible takes a little longer.
Uživatelský avatar
Boby91
Aktivní nováček
Aktivní nováček
Příspěvky: 49
Reputace: 0
Registrován: 3.9.2015 16:37
Re: Pochlubte se!

Příspěvek od Boby91 »

Super, díky za tip, MJ2 prubnu.
Tenkrát jsem zkoušel první verzi MJ, ale upustil jsem od toho. Kdysi jsem tu psal, že bych ho začal používat, až mě létání na orbit nebude bavit :lol: to se nikdy nestane :-D

Ještě mě na nové verzi mrzí jeden nefunkční mód a to je stagerecovery. Velké nosné rakety jsem díky tomuto módu úspěšně obnovoval a šetřil tak obrovské náklady. Není už toto též zakomponované v základu ?
Mam spoustu nosných raket opatřené o padáky i vlastní řídící systém s bateriemi a SAS moduly, aby byly schopny řízeně dosednout na povrch Kerbinu, či moře.
Uživatelský avatar
Wopat
Kosmonaut
Kosmonaut
Příspěvky: 4729
Reputace: 643
Bydliště: Sluneční soustava
Registrován: 8.8.2012 19:37
Re: Pochlubte se!

Příspěvek od Wopat »

Do základu to zakomponováno bohužel není. Já jsem pro tyhle účely používal FMRS - vytvoří to při každém oddělení stupně paralelní quicksave, ke kterému se můžeš později vrátit (a s nosičem jakéhokoliv typu přistát, zatímco na oběžné dráze už ti krouží náklad). K tomu jsem používal Kerbal Reusability Expansion - tam je k dispozici pár užitečných prvků pro přistávání - nohy a roštová kormidla z Falconu 9, kormidla z New Glenna, nohy z New Sheparda a další - vše v několika velikostech. Oba módy jsem však ještě do 1.11 nepřidával, takže nevím, jak je to s jejich aktuální funkčností. Oba ale určitě doporučuju.

A ohledně toho MechJebu - je to perfektní nástroj, nejen autopilot. Já ho používám zejména pro zobrazení mnoha užitečných údajů, ať už během konstrukce nebo při letu. Funkce autopilota lze využít klidně i částečně (zobrazí navigaci naplánovaného manévru, ale neprovede jej). Je tam toho opravdu hodně moc. To bych to tady vypisoval celý den.
The difficult we do immediately. The impossible takes a little longer.

Odpovědět

Zpět na „Kerbal Space Program“