Stránka 31 z 56

Re: Všeobecně o společnosti

Napsal: 20.4.2018 20:18
od Pospíšil
Čistý to nebylo, ale aspoň teď trochu víme, jak hydraulické ovládání kormidel vypadá. Ty 4 vuvuzely bych tam opravdu nečekal. :)
Původně jsem si představoval, že ovládání je u každého kormidla zvlášť, přímo u stěny interstage, ale oni to lupli všechno dohromady a doprostřed. :idea:

Re: Všeobecně o společnosti

Napsal: 21.4.2018 20:51
od Amper
Informace jiste zajimava ale jako majitele nekolika dronu (o modelu letadel nemluve) me podobna videa ktera hrube porusuji vsechna mozna narizeni dost stvou.

Re: Všeobecně o společnosti

Napsal: 22.4.2018 11:40
od laik
Já se radši podívám na hezký video než do smrti žlučovatět.

Re: Všeobecně o společnosti

Napsal: 22.4.2018 19:06
od petrsida
No jasně, jenže tohle porušování může vést taky k takovým restrikcím, že se nemusíš už pak na nic nikdy podívat .....

Ale dron u letiště, to fakt není v pořádku, vždyť kvůli blbým fotkám taky někdo může umřít

Re: Všeobecně o společnosti

Napsal: 22.4.2018 21:19
od Amper
laik píše:Já se radši podívám na hezký video než do smrti žlučovatět.
Tak si predstav ze mas nejaky konicek, zacne to delat mainstream a na zaklade toho ti to prakticky zakazou. Chapu ze pro tebe je to pekny video. Pro me jsou to problemy s konickem ktery delam pres 20 let a nacpal jsem do nej nemalo penez :-(

Re: Všeobecně o společnosti

Napsal: 26.4.2018 7:13
od Samo
Na základni McGregor vzniká nový testovací stolec (podobný tomu kde testujú prvé stupne F9) a nezvyčajná aktivita sa objavila aj v okolí súčastného stanovišťa pre testy motorov Raptor 8-)
https://www.teslarati.com/spacex-shotwe ... ket-texas/

Re: Všeobecně o společnosti

Napsal: 27.4.2018 6:59
od Pospíšil
Náborové video pro výrobní technology z počátku dubna.
V určitých pasážích (Michael Grgas) jsou v pozadí vidět nové první stupně F9 block 5.


Re: Všeobecně o společnosti

Napsal: 28.4.2018 10:00
od Pospíšil
Vypadá to, že SpX zdražuje. Podle tohoto článku bude NASA platit při zásobovací letech Dragona na ISS v letech 2020-2024 pod kontraktem CRS-2 za 1 kg nákladu přibližně o 14% více, než pod prvním kontraktem CRS-1 (2012-2019).

Důvodů je několik:
1) NASA rozdělila zakázku CRS-2 mezi 3 dodavatele (SpX, Orbital AKT, SNC), čímž každý z nich bude vynášet méně kg, než v případě 2 firem u CRS-1
2) SpaceX bude používat i pro cargo lety Dragon 2, jež bude mít o 30% větší kapacitu, umožní delší dobu připojení. Zároveň SpX zdůvodňuje zdražení lepším pochopením reálných nákladů během misí CRS-1,

Re: Všeobecně o společnosti

Napsal: 28.4.2018 10:59
od Samo
Ja som to pochopil inak o 14% narástol celý program CRS2 oproti CRS vďaka tomu že SpaceX zdražela o 50% zo 150 mil./let na cca 228 mil./let a OATK znížilo cenu o 15% z 262 na 223 mil. USD

Re: Všeobecně o společnosti

Napsal: 29.4.2018 20:54
od Amper
Samo píše:Ja som to pochopil inak o 14% narástol celý program CRS2 oproti CRS vďaka tomu že SpaceX zdražela o 50% zo 150 mil./let na cca 228 mil./let a OATK znížilo cenu o 15% z 262 na 223 mil. USD
Jsem si vzdy myslel ze CRS je placene v tunach. Takze sice let muze byt drazsi ale vynesou vic takze kilo vyjde drazsi o mene nez 50%