Re: Boe CFT (Crew Flight Test)
Napsal: 7.5.2024 5:18
Ty ventily, ach jo… Když to není na lodi, je to na raketě.
Na tiskovce po scrubu bylo řečeno, že zlobící ventil by v případě letu s nepilotovaným nákladem jednoduše otevřeli a zavřeli, ale pro lety s posádkou má ULA nové pravidlo, že když je posádka na palubě, vůbec s ničím se na raketě nehýbe, tj. “nemění se stav nosiče”. Podezřelý LOX ventil má za sebou 200 000 cyklů. Budou analyzována data z minulosti a pokud OK, start by mohl nastat už zítra, ale spíš 14. nebo 15.5. Pokud se ukáže, že je ventil na konci své životnosti, bude muset být vyměněn, k čemuž bude nosič převezen zpět do haly VIF, Centaur i se Starlinerem na sobě odtlakován a ventil vyměněn.

Na tiskovce po scrubu bylo řečeno, že zlobící ventil by v případě letu s nepilotovaným nákladem jednoduše otevřeli a zavřeli, ale pro lety s posádkou má ULA nové pravidlo, že když je posádka na palubě, vůbec s ničím se na raketě nehýbe, tj. “nemění se stav nosiče”. Podezřelý LOX ventil má za sebou 200 000 cyklů. Budou analyzována data z minulosti a pokud OK, start by mohl nastat už zítra, ale spíš 14. nebo 15.5. Pokud se ukáže, že je ventil na konci své životnosti, bude muset být vyměněn, k čemuž bude nosič převezen zpět do haly VIF, Centaur i se Starlinerem na sobě odtlakován a ventil vyměněn.