Návody aneb jak na to

Vše o hře Kerbal Space Program
Odpovědět
mager42
Pokročilý uživatel
Pokročilý uživatel
Příspěvky: 131
Reputace: 0
Registrován: 12.5.2012 8:46
Re: Návody aneb jak na to

Příspěvek od mager42 »

Vsechny potrebne udaje se zobrazuji v Rendezvous info. Je tam cas do priblizeni metry vzajemneho priblizeni vzajemna rychlost pri priblizeni atd.

V Maneuver planeru je zase funkce fine tune closest aproach to target - zde je moznost nechat si naplanovat manevr ktery snizi velikost maximalniho priblizeni /musi jiz ale predtim byt dostatecne mala - napriklad v jednotkach kilometru na obezne draze nad Kerbinem/.
Hip
Vesmírný nováček
Vesmírný nováček
Příspěvky: 3
Reputace: 0
Registrován: 25.8.2013 0:11
Re: Návody aneb jak na to

Příspěvek od Hip »

Dík kouknu na to
Uživatelský avatar
ludan
Pokročilý uživatel
Pokročilý uživatel
Příspěvky: 160
Reputace: 0
Registrován: 31.7.2013 15:18
Re: Návody aneb jak na to

Příspěvek od ludan »

Ahoj lidi. Jen pár postřehů z 0.22 - Career mod
Když sbíráte vědecké informace, můžete je odesílat pomocí antén - to asi každý ví. Má to ale dvě nevýhody:
- žere to hodně energie
- odesíláte jen určitou část dat = není z toho takový zisk bodů (je to vyjádřeno procenty při odesílání)
Když však pomocí "Store" data z vesmíru uložíte a vědecké kontejnery (případně i posádku) dopravíte zpět na Kerbin a dáte Recovery, pak získáte 100% dat :-)
Taky se vyplatí vzít s sebou víc těch kontejnerů - z každého jsou body.
Možná že plácám něco, co je pro mě "objev" a ostatní o tom vědí, ale co kdyby se to někomu hodilo...
Uživatelský avatar
Moergil
Aktivní nováček
Aktivní nováček
Příspěvky: 10
Reputace: 0
Registrován: 30.10.2012 14:49
Re: Návody aneb jak na to

Příspěvek od Moergil »

Myslím, že dobre že to spomínaš, lebo veci s odosielaním dát vs pristátim s experimentami riešili aj na ofic. fóre. Pokiaľ viem, tak odosielanie síce prinesie menej bodov, ale nestratíš "absolútne" body za výzkum. T.j. pokiaľ z nejakého experimentu môžeš vytrieskať 3 body, tak buď s ním pristaneš (a napr. získač hneď 3), alebo ho párkrát pošleš anténou a získaš rovnaký počet bodov (alebo veľmi blízky trom, ak je výsledok odoslatia riešený vždy percentuálne). Takže by sa malo dať vyžiť s anténami, pokiaľ je návrat na Kerbin problematický.
Uživatelský avatar
Pajas747
Zájemce o kosmonautiku
Zájemce o kosmonautiku
Příspěvky: 51
Reputace: 0
Registrován: 25.11.2012 14:43
Re: Návody aneb jak na to

Příspěvek od Pajas747 »

Teďkom jsem prolítával kolem minmusu, bylo za to 100 scienc díky vědeckého kontejneru, stačil jsem odeslat polovinu dat, pak došla štáva. Nevím jestli jsem to uložil, ale při návratu na kerbin jsem ještě lízl gravitaci munu a data byla ztracena. Nevím co se stalo, ještě tomu moc nerozumím, ale když jsem přistál na kerbinu moc to bodíku nedalo snad 10 za to, že jsem se vrátil z orbity munu, o minmusu tam nebylo vubec nic. Budu to muset ještě důkladně prozkoumat.
to Ludan: Jak si to myslel s více kontejnerama? Jakože za jeden objev dostanu body dvojnásobně, když poletím se dvěma kontejnery?
BoboChrobo
Zájemce o kosmonautiku
Zájemce o kosmonautiku
Příspěvky: 69
Reputace: 0
Registrován: 13.9.2013 22:48
Re: Návody aneb jak na to

Příspěvek od BoboChrobo »

Kazdy kontejner ma jeden slot pro vedecke poznatky(ktere ale jdou prepisovat). Pokud data odesles po antene cela, muzes tam ulozit novou informaci a tak dale. Pokud nemas stavu na odeslani, musis s nim pristat na kerbinu(opravdu pristat, neodhazovat v atmosfere). A pokud mas vice kontejneru, tak do kazdeho muzes ulozit jine data(napr. Jeden na info z orbity, druhy z pruletu okolo minmusu, treti ze zachyceni munem.) Nevim jestli to zapocita treba 3 stejne poznatky. Dale jdou ziskat data z reportu posadky za letu, report z EVA, nebo pri fyzickem sberu vzorku kerbem(i z ruznych mist z kerbinu). Se vzorky se vsak musis vratit do modulu a pak dat recover(ne revert).
Uživatelský avatar
ludan
Pokročilý uživatel
Pokročilý uživatel
Příspěvky: 160
Reputace: 0
Registrován: 31.7.2013 15:18
Re: Návody aneb jak na to

Příspěvek od ludan »

Moergil: Určitě se vyplatí i posílat data už za letu, když je dostatek energie. Jen jsem chtěl poukázat na to, že se vyplatí i přístání s daty. Určitě ze začátku, kdy nejsou baterky a solární panely.
Pajas: BoboChrobo to popsal přesně. Abych pravdu řekl, tak taky nevím, jestli stejný výzkum uložený do tří kontejnerů bude za 3x tolik bodů - až k tomu zase sednu, tak to určitě vyzkouším ;)
Uživatelský avatar
alesekmoravec
Aktivní nováček
Aktivní nováček
Příspěvky: 48
Reputace: 0
Bydliště: Ústí nad Labem, Předlice
Registrován: 30.9.2013 16:07
Re: Návody aneb jak na to

Příspěvek od alesekmoravec »

Ahoj, chtěl bych se zeptat zda-li by tu někdo nesepsal náhodou nesepsal návod jak nainstalovat ten plugin na odhalování anomálií. :)
Uživatelský avatar
ludan
Pokročilý uživatel
Pokročilý uživatel
Příspěvky: 160
Reputace: 0
Registrován: 31.7.2013 15:18
Re: Návody aneb jak na to

Příspěvek od ludan »

Na odhalování anomálií slouží plugin ISA MapSat http://kerbalspaceport.com/isa-mapsat-3-3-4/
Návod na instalaci tam je (prostě zkopírovat do správných složek - podle jména poznáš).
Do dílů to přidá parabolickou anténu a GPS navigaci (taková malá mrcha).
V první fázi je potřeba zmapovat povrch planety/měsíce - takže třeba na družici přidělat tu parabolickou anténu, která má mapovat a vystřelit to na oběžnou dráhu (nejlépe polární). Při startu doporučuji vypnout mapování, jinak se to děsně kouše. Nevýhoda je ta, že to mapuje pouze, když je ta družice "aktivní" - tedy pouze když jsi ve hře "přepnutý" na tu družici a lítáš s ní. A max zrychlení hry je myslím jen o 4 úrovně, pak už to nestíhá mapovat. Takže to mapování je trochu nuda...
Druhá fáze je pak jednoduchá - na letadlo/raketu připevnit GPS navigaci a ta ukazuje přesnou polohu vzhledem k mapě.
Nebo je tu další řešení: http://www.kerbalmaps.com/
Snad jsem trochu pomohl... ;)
Uživatelský avatar
alesekmoravec
Aktivní nováček
Aktivní nováček
Příspěvky: 48
Reputace: 0
Bydliště: Ústí nad Labem, Předlice
Registrován: 30.9.2013 16:07
Re: Návody aneb jak na to

Příspěvek od alesekmoravec »

Moc děkuju už vesele skenuje. :tlesk:

Odpovědět

Zpět na „Kerbal Space Program“