Dugi píše:... Původně se však při této misi zachraňovat neměl, pouze mělo dojít ke zkoušce přistávacího manévru s vysokým tahem nad volnou hladinou.
Vrátím se ještě k faktu samotného přistávání boosteru...
Ona v podstatě žádná oficiální informace o tom, že by se původně přistávat nemělo nebyla. Byly to jen dohady na základě nezvykle velké hmotnosti vynášené družice.
Ovšem v žádosti komunikačním úřadům pozice ASDS figurovala už od začátku. Více jasné to bylo, když byl B1044 zpozorován na rampě s titanovými kormidly- takové se prostě nezahazují.
Přistání stupně při misi s 6092kg družicí bude evidentně na hraně.
Jedna z možností je že k oddělení družice dojde na dráze s nižším apogeem (sub-GEO). Družice sama má totiž poměrně dost paliva -
viz strana 14 - udávaná hmotnost paliva při startu je 3469kg z toho pouze 730kg ji zůstane na začátku operativní mise.
Ačkoliv se jedná stále o block4, další možností může být i první aplikace zvýšeného tahu M1D pro určený pro block5 ke zmenšení gravitačních ztrát - inovace spojené s přechodem na nový block se vždy objevovaly postupně i dříve.
Velmi pravděpodobně půjde o zkrácený entry zážeh a vysoký úhel náběhu při vstupu do atmosféry řízený titanovými kormidly, poté o agresivní 3 motorový finální zážeh na ASDS.
Vymezené oblasti mise Hispasat 30W-6 dle NOTMAR.
Zahrnuta je pravděpodobná cílová pozice OCISLY na základě FCC žádosti.
