Z druhé části rozhovoru s Elonem o IFT-4:
- ostatní klapky byly dle telemetrie v pořádku ( avionika šla s poškozenou na max výchylky, ostatni v klidu)
- avionika si poradila i s takovým poškozením přední klapky a udržela orientaci lodě perfektně, pouze nebyla schopna dostat loď přesně na cíl - minula jej o 6 km
- design předních klapek čeká změna - posun směrem do závětří více nahoru, ale je to spojeno s kompletní redesignem předku lodi - větší cargo, jinak úchyty a celkově zjednodušení výroby
- chybějící destićky byly nahrazeny jednou a dvěma vrstvami izolace - dvě vrtsvy vydržely , jedna se propálila , ale nejspíše jen izolace, ne samotný plášť lodě
- chopstick budou kratší a rychlejší (kvůli momentu setrvačnosti), dokonce nevadí riziko poškození při záchytu - jsou již zastaralé a mají nové
- betonové opevnění kolem OLM by mělo odolat i výbuchu při startu a ochránit tankovací farmu
- bidet bude pro další věž vylepšen, stejně tak systém který drží loď na OLM
- SuperHeavy přistál kam měl, nedošlo k výbuchu motoru při startu - to bylo i vidět, ale nejsem si jistý jestli to nemyslel při landing burn

?
A mnoho dalšího
