Vydání další verze této úspěšné hry přineslo mnoho novinek a je tak poměrně velkým posunem vpřed. Pro ty, kteří ještě novou verzi nehráli, nebo pro ty, kteří tak dobře nevládnou angličtinou a něčemu ve hře nerozumí, jsem sepsal "stručný"

souhrn těchto novinek.
Hlavní menu
- nový screen se ztroskotanou lodí na Munu
Kerbal Space Center
- zvuky ptáků a jiných zvířat a také hudba hrající při hře ve vesmíru
Planetární soustava
- textura Kerbinu, na kterém uvidíme nové řeky, pouště, krátery, ostrovy, jezera a několik nových eastereggů
- textura Moho a absence jeho dřívější atmosféry
- textura Eve, díky které je na planetě více pevniny v poměru k oceánu, než dříve
- planetka Dres, která se nachází mezi Dunou a Jool
- měsíc Pol, který je pátým měsícem obíhajícím Jool
Nové součástky
- reorganizace všech položek v nabídkách
- tři bezpilotní řídící moduly pro sondy, které jsou malé a fungují stejně jako ty pilotované
- obytný modul vhodný pro vesmírné stanice nebo větší lodě
- Lander Can - menší obytný moudul pro dva, vhodný pro vesmírné stanice, ale zejména pro přistávací moduly
- přibyla možnost stavět rakety obsahující více řídících modulů (posádka bude pouze v prvním modulu vybraném na začátku)
- několik nádrží a nové textury některých nádrží starých, to samé platí pro raketové motory
- iontový pohon
- redukce z rozměru 1,25m na 2,5m, která je mnohem nižší a hezčí než ta stará
- dva radiální decouplery, jeden vertikální bi-coupler, multiport pro vesmírné stanice
- separator ve dvou velikostech. Jeho funkce je podobná jako u decoupleru s tím rozdílem, že separator nezůstává na žádné části rakety, ale odpojí se od obou současně
- strukurální nosníky různých tvarů a velikostí pro mnohé využití
- sání pro proudové motory (je nutné u všech proudových motorů kvůli dodávce kyslíku)
- ocasní plocha pro letadla/raketoplány
- dva druhy baterií pro uchovávání el. energie
- čtyři dokovací porty. Standartní, standartní s otvíratelným krytem (hodně cool

), jeden menší (pozor! není kompatibilní se standartními) a jeden, který je ukrytý v jakémsi trupu a tudíž ideální pro dokování ve stylu reálného Space Shuttlu
- brzdící padák otvírající se ve velkých výškách (nepříliš vhodný pro přistávání)
- radiální padák
- dva reflektory
- radioizotopický termoelektrický generátor pro výrobu el. energie
- několik druhů solárních panelů
- tyčová a satelitní anténa, které zatím nefungují
- čtyři vědecké přístroje měřící teplotu, tlak, zrychlení a gravitační pole
Nové funkce
Dokování: Dokování je jednoduché

Dvě lodě, které mají dokovací port stejného rozměru stačí přiblížit na vzdálenost přibližně jednoho metru a porty se k sobě samy přitáhnou a spojí. Není potřeba nic zapínat. Pro oddělení je nutné na port kliknout pravým tlačítkem myši a zvolit Decouple Node. Mezi propojenými loděmi lez přetankovávat jekékoliv palivo. Stačí kliknout na nádrž a s přidrženým Alt na nádrž druhou a zvolit In/Out.
Tlačítka HUD: Tři talčítka najdeme nahoře vpravo od výškoměru. Jejím prostřednictvím zapneme/vypneme světla a brzdy nebo zatáhneme/vysuneme podvozek. Další tři talčítka přibyla vlevo dole. Ta slouží k přepínání mezi běžným řízení (staging), dokováním a mapou. Při klikání pravým tlačítkem myši na různé součástky je také k dispozi mnohem více funkcí a informací než dříve.
Manévrovací systém: Funkce umožňující plánovat lety mnoho kroků dopředu. Na libovolný bod vaší trajektorie najedete kurzorem a objeví se tlačítko Add Manouver (přidat manévr), zobrazí se šest tlačítek pomocí kterých naplánujete zážeh určitým směrem a na určitou dobu. Manévr lze samozřejmě také zrušit. Detailnější popis by byl příliš složitý a nejlépe je seznámit se s touto funkcí osobně
Pohonné hmoty: Ve hře došlo k propracování systému pohonných látek. Ty lze zobrazit během letu vpravo nahoře pod tlačítkem Resources.
1) Elektrická energie - zdroj pro řídící moduly, iontový motor, reflektory a vědecké přístroje. Doplnit ji lze solárními panely nebo termoelektrickým generátorem. Skladovat ji lze ve dvou druzích baterií.
2) Tekuté palivo (liquid fuel) - palivo pro raketové motory. Nádrže obsahují buďto samotné tekuté palivo (pro proudové motory), nebo palivo spolu s kyslíkem (pro raketové motory)
3) Okysličovadlo (oxidizer) - kyslík nutný pro chod raketových motorů v kombinaci s tekutým palivem. Toto palivo je v dostatečném množství součástí všech nádrží pro raketové motory a tak není nutné si s ním dělat těžkou hlavu.
4) Tuhé palivo (solid fuel) - palivo urychlovacích raketových bloků. Výkon těchto motorů nelze regulovat. Jakmile je motor zažehnut, jede na plný výkon, dokud nevyhoří.
5) MonoPropellant - palivo pro manévrovací RCS trysky, je obsaženo v RCS nádržích označených žlutě.
6) Xenon (xenon gas) - plyn, který spolu s velkým množstvím el. energie slouží jako palivo pro iontový pohon.
Tak to by mělo být vše, co je v KSP nového. Snad jsem na nic nezapomněl.