Stránka 2 z 19
					
				Re: Iridium NEXT (Flight 1)
				Napsal: 8.8.2016 19:48
				od Vaclavik
				Přes 500 mechanismů pro rozevírání panelů s fotovoltaickými články na družicích Iridium NEXT dodá brněnský podnik Frentech Aerospace. Psali jsme o tom před 2 lety na stránkách časopisu České kosmické kanceláře, Czechspace č. 8, který je ke stažení na 
http://www.czechspace.cz/cs/czechspace-08 
			 
			
					
				Re: Iridium NEXT (Flight 1)
				Napsal: 28.8.2016 22:54
				od Pospíšil
				Vynucená přestávka startů z Vandenbergu skončila - western range je ready. 
VANDENBERG AIR FORCE BASE, Calif. --
The Western Range is back in the launch business following an operational acceptance decision held by the Operations Acceptance Board at Vandenberg Air Force Base, Aug. 18, 2016.
http://www.vandenberg.af.mil/News/Artic ... for-launch 
			 
			
					
				Re: Iridium NEXT (Flight 1)
				Napsal: 29.8.2016 18:08
				od DanHeřt
				Všechny Iridia pro první start jsou už na Vandenbergově základně - 
https://twitter.com/AireonLLC/status/770276704832983040

 
			 
			
					
				Re: Iridium NEXT (Flight 1)
				Napsal: 29.8.2016 19:40
				od Pospíšil
				Ještě panorama s oběma polovinami vypouštěcího adaptéru, na kterých je už upnuto 7 družic.
(Díky za opravu linku  

 )
 
			 
			
					
				Re: Iridium NEXT (Flight 1)
				Napsal: 3.9.2016 12:04
				od Pospíšil
				Psychická podpora SpX ze strany Iridia po havárii F9 s Amos-6 během připravy na statický zážeh 1.9.
@IridiumIR 
Confident SpaceX will resolve issues leading to this anomaly; ready to launch when they are.
			 
			
					
				Re: Iridium NEXT (Flight 1)
				Napsal: 31.10.2016 8:38
				od Raul
				Booster B1029, zřejmě pro let F9-030 Iridium NEXT Flight 1, se nachází na testovacím standu v McGregoru, kde se připravuje ke svému statickém zážehu.
Doplním také, že v testovacím areálu je po příjezdu z Hawthorne už i B1030 pro let F9-031 EchoStar-23, který by měl přijít na řadu poté.
Ve zdejším hangáru je samozřejmě i  B1022 (F9-024 JCSAT-14), který už prodělal osm statických zážehů s plnou délkou hoření a také B1027, což je bezmotorový STA centrálního stupně FH.
Na strukturálním standu se pak testuje zatížení octowebu dalšího bezmotorového STA, tentokrát postranního boosteru pro FH.
			 
			
					
				Re: Iridium NEXT (Flight 1)
				Napsal: 8.11.2016 23:55
				od Dugi
				Zdá se, že horní stupeň Falcona dorazil na Vandenbergovu základnu!

 
			 
			
					
				Re: Iridium NEXT (Flight 1)
				Napsal: 9.11.2016 14:34
				od Raul
				Na Vandenberg by měl také brzy dorazit i první stupeň - který se stále nachází v McGregoru.
Matt Desch @IridiumBoss
Our second stage has arrived at VAFB!  First stage to follow soon.  Still working to get our launch off this year!
Také se očekává, že tento let by mohl být RTF - tedy prosincovým návratem do letového provozu po zářijové nehodě. Prozatím nepotvrzeno.
@NickNightAuthor: so you expect to be the first SpaceX' customer after AMOS-6 explosion?
@IridiumBoss: I expect it, but it hasn't been confirmed.  Want to go as soon as they're ready and able. 
			 
			
					
				Re: Iridium NEXT (Flight 1)
				Napsal: 9.11.2016 15:51
				od RiMr
				Tak to je prďák - tak držmepalce držmepalce! 

 
			 
			
					
				Re: Iridium NEXT (Flight 1)
				Napsal: 9.11.2016 15:56
				od Amper
				Takze to vypada ze jsou opravdu presvedceni ze problemy s COPV se vyresi jen zmenou postupu pri tankovani.