Stránka 2 z 2

Re: Co studovat po základce?

Napsal: 10.2.2014 20:43
od EKoblizhek
Jak se jmenuje?

Re: Co studovat po základce?

Napsal: 11.2.2014 8:21
od tomas
Eduard Donut. Najdeš ho na Myspace a BBS.

Re: Co studovat po základce?

Napsal: 12.2.2014 10:31
od Amper
Mam taky nejaky dis ale za nas nebyly ulevy takze me to nejak do hlavy natloukli (a asi jsem mene dis nez ty). Za komara jsem byl odsouzen na ucnak (s 3jkou z rustiny prece nemuzu jit na stredni skolu) a mam maturu ze silnoproudu. Ale protoze jsem proste chtel delat pocitace tak jsem je delal ve volnem case a ted me zivej.

Takze v soucasne dobe to neni ani tak o tom jake formalni vzdelani mas. Je to o tom jak se stavis k praci. Pokud jsi peclivy a budes svoji praci delat s nadsenim a dobre tak se muzes udelat bud pro sebe a nebo se o tebe budou zamestnavatele rvat. Bill Gates a Mark Zuckerberg taky nemaji vysokou skolu. Tom Cruise je prej dis jak poleno, Phill Collins se nikdy nenaucil cist noty.

Pokud na vsechno budes prdet a hledat nejkratsi a nejjednodussi cesty tak je jedno jaky obor budes flakat.

Re: Co studovat po základce?

Napsal: 12.2.2014 10:43
od Agamemnon
Amper píše:Bill Gates a Mark Zuckerberg taky nemaji vysokou skolu.
nemam rad toto pouzitie... to je podobne, ako ze einstein mal 3 z matematiky a nevedel ju... tiez je to nezmysel

ani jeden ju nedokoncil, obaja ju zacali... ked zistili, ze ich spolocnosti by mohli fungovat, tak zo skol obaja vystupili...
keby na tie skoly nenastupili, tak tie spolocnosti najskor neexistuju

Re: Co studovat po základce?

Napsal: 12.2.2014 12:35
od MilanSpace
Amper píše:Za komara jsem byl odsouzen na ucnak (s 3jkou z rustiny prece nemuzu jit na stredni skolu)
Já vím, že je to OT, a omlouvám se za to. Ale nemám rád tyhle stereotypy :(
I s trojkou z ruštiny se dalo jít na střední školu! Jsem toho sám důkazem... Ale s trojkou z fyziky ses těžko dostal na elektroprůmyslovku, s trojkou z chemie se nedalo jít na chemickou průmyslovku - což by, bohužel, mělo podobně platit i v dnešním vzdělávacím systému. A což neplatí.
Konec OT

Re: Co studovat po základce?

Napsal: 12.2.2014 18:02
od Amper
MilanSpace píše:I s trojkou z ruštiny se dalo jít na střední školu!
Tak to jsem asi mel jen smulu - mel jsem tridni ucitelku rustinarku. I to ze jsem sel na ucebni obor s maturitou bylo neco co ji tezce lezelo v zaludku a rodice museli na koberecek. Ano, je mozne ze jsem mel proste smulu na ucitelku ale princip je stejny. To ze clovek skonci na ucebnim oboru jeste neznamena ze nemuze jit za svym snem.

Agamemnon píše:ani jeden ju nedokoncil, obaja ju zacali...
Samozrejme souhlas, vysoke skoly funguji jako velice kvalitni katalyzatory cehokoli, ja tim chtel naznacit ze formalni vzdelani nemusi byt vzdy to co rozhoduje a je rozdil mezi situaci kdy o praci zadas a kdy pracujes ve svem. To ze Gates i Zucker by tu VS v pohode dodelali kdyby chteli resit nebudeme.

Re: Co studovat po základce?

Napsal: 12.2.2014 18:11
od petrsida
Amper píše:
MilanSpace píše:I s trojkou z ruštiny se dalo jít na střední školu!

Tak to jsem asi mel jen smulu - mel jsem tridni ucitelku rustinarku. I to ze jsem sel na ucebni obor s maturitou bylo neco co ji tezce lezelo v zaludku a rodice museli na koberecek. Ano, je mozne ze jsem mel proste smulu na ucitelku ale princip je stejny. To ze clovek skonci na ucebnim oboru jeste neznamena ze nemuze jit za svym snem.


To je právě ono, stačilo někomu vadit, a konec, trojka z ruštiny či cokoli jiného byly spíš záminky, to byla realita doby minulé

šlo o to, na jak velkého blbce člověk narazil ...

Re: Co studovat po základce?

Napsal: 12.2.2014 19:00
od Pospíšil
petrsida píše:To je právě ono, stačilo někomu vadit, a konec, trojka z ruštiny či cokoli jiného byly spíš záminky, to byla realita doby minulé...šlo o to, na jak velkého blbce člověk narazil ...
Za bývalého režimu na základních školách fungoval institut "doporučení/nedoporučení" žáka pro studium na střední škole - třídní učitel na druhém stupni měl odhadnout, zda-li je dítě "studijní typ", nebo není. Záleželo přirozeně na známkách, ale taky na "osobnosti" třídního, vzájemných animozitách a taky na tom, jaký "level přísnosti" nastavil ředitel(ka).
Pak člověk po nástupu na střední celkem hleděl, jací spolužáci (většinou z venkova) se na střední taky dostali. A samozřejmě maturitu udělali taky, nic proti nim. Jen jsem chtěl říct, že dostat se za bolševika na střední školu bylo ovlivněno mnohem více faktory, než dnes. O posuzování kádrového profilu rodičů nemluvě.