O hře
Re: O hře
Včera, když ještě nebyl MechJeb sem stáhnul tohle - https://forum.kerbalspaceprogram.com/in ... 3-14-2018/Wopat píše:Potřebuju zobrazit delta-v.
Pak sem bohužel vytuh, jsouce urvanej z práce, teď to jdu vyzkoušet.
-
- Inženýr kosmonautiky
- Příspěvky: 1024
- Reputace: 339
- Registrován: 14.9.2016 1:01
Re: O hře
Na uveden adrese sú nové verzie neustále - s rizikom, že sa niečo potento...
Fráza "studená vojna" začína dostávať nový obsah...
- Wopat
- Kosmonaut
- Příspěvky: 4729
- Reputace: 643
- Bydliště: Sluneční soustava
- Registrován: 8.8.2012 19:37
Re: O hře
Díky moc! Na tenhle zdroj jsem už dávno zapomněl.Alchymista píše:tak si sa dočkal - nevahaj
https://ksp.sarbian.com/jenkins/job/MechJeb2-Dev/
A funguje aj kerbal engineering redux
Edit - tak KER nefunguje, neukazuje správne hodnoty
The difficult we do immediately. The impossible takes a little longer.
- Wopat
- Kosmonaut
- Příspěvky: 4729
- Reputace: 643
- Bydliště: Sluneční soustava
- Registrován: 8.8.2012 19:37
Re: O hře
Squad chystá update 1.5, který se bude týkat hry i DLC Making History. Zatím toho není známo mnoho. Mezi novinky bude mimo jiné patřit:
- možnost přiřadit Kerbonauta na Command Seat přímo ve VAB/SPH
- rozšíření možností Mission Builderu (part count node, možnost umístit Fly Through node pod vodu)
- nové skafandry
- podpora 4K displeje
- nové textury mnoha součástek
- přidání více možností výběru textur u některých nádrží
- oprava mnoha bugů
a další...
- možnost přiřadit Kerbonauta na Command Seat přímo ve VAB/SPH
- rozšíření možností Mission Builderu (part count node, možnost umístit Fly Through node pod vodu)
- nové skafandry
- podpora 4K displeje
- nové textury mnoha součástek
- přidání více možností výběru textur u některých nádrží
- oprava mnoha bugů
a další...
The difficult we do immediately. The impossible takes a little longer.
- Wopat
- Kosmonaut
- Příspěvky: 4729
- Reputace: 643
- Bydliště: Sluneční soustava
- Registrován: 8.8.2012 19:37
Re: O hře
Nový vzhled i interiér kabiny Mk1 Command Pod:
a také řídicích jednotek Probodobodyne OKTO a OKTO 2, které jsou inspirovány Marinerem a dostaly mimo jiné lesklý povrch.
a také řídicích jednotek Probodobodyne OKTO a OKTO 2, které jsou inspirovány Marinerem a dostaly mimo jiné lesklý povrch.
The difficult we do immediately. The impossible takes a little longer.
- Wopat
- Kosmonaut
- Příspěvky: 4729
- Reputace: 643
- Bydliště: Sluneční soustava
- Registrován: 8.8.2012 19:37
Re: O hře
K chystané aktualizaci 1.5 byly zveřejněny další novinky. Nová verze vyjde během října a bude se jmenovat Kerbal Space Program 1.5: Dressed for Success. Název vychází z nových skafandrů, které budou vypadat takto:
Mi osobně se však hodně zamlouvá nový indikátor času pro plánovaný zážeh:
Dále také již dříve oznámené nové textury nádrží, mezi kterými si lze libovolně vybírat:
Trysky motorů na tuhá paliva budou mít KONEČNĚ možnost zobrazení mezistupně při jejich použití jinde, než na prvním stupni. Zároveň také budou mít více textur.
Nová řídicí jednotka Stayputnik Mk2 vypadá skvěle:
Přepracování a nabídka více textur se dostalo i tělu roveru:
Dále Squad oznámil, že počínaje aktualizací 1.5 budou následné verze vycházet pravidelně jednou za tři měsíce. To by mělo dát autorům módů lepší představu o budoucím vývoji, čímž se zrychlí aktualizace módů.
Mi osobně se však hodně zamlouvá nový indikátor času pro plánovaný zážeh:
Dále také již dříve oznámené nové textury nádrží, mezi kterými si lze libovolně vybírat:
Trysky motorů na tuhá paliva budou mít KONEČNĚ možnost zobrazení mezistupně při jejich použití jinde, než na prvním stupni. Zároveň také budou mít více textur.
Nová řídicí jednotka Stayputnik Mk2 vypadá skvěle:
Přepracování a nabídka více textur se dostalo i tělu roveru:
Dále Squad oznámil, že počínaje aktualizací 1.5 budou následné verze vycházet pravidelně jednou za tři měsíce. To by mělo dát autorům módů lepší představu o budoucím vývoji, čímž se zrychlí aktualizace módů.
The difficult we do immediately. The impossible takes a little longer.
-
- Inženýr kosmonautiky
- Příspěvky: 1024
- Reputace: 339
- Registrován: 14.9.2016 1:01
Re: O hře
Do slova a do písmena kozmetické zbytočnosti (tlačí sa mi na klávesnicu hodne expersívnejší a agresívnejší výraz...).
Keby už radšej konečne spravili poriadne fyzikálny a kolizny systém. Ukotvenie objektov v teréne, aby nedochádzalo k nekonečným samovoľným pohybom staníc na planétach a mesiacoch.
Rozumný aerodynamický systém - chovanie lietadiel a iných atmosferických pohybovadiel, rozumné chovanie kolesových a pásových prostriedkov atď. Aby dvojkilometrový presun roveru na menšom mesiaci neznamenal hodinové pozorovanie pohybu slimáka.
Nehovoriac už o "drobnostiach", akože aby kerbík na konci rebríku urobil krok vpred a nie krok vzad, aby fazikálne rebrík nekončil pol výšky kerbíka nad vizuálom, aby sa solárny panel v pancierovanej schránke nerozpadol pri dotyku kerbíka, aby sa "vedecké výsledky" dali preniesť rovno z prístrojov do labáku a nemuseli sa prenášať z "experiment storage unit" do labáku ručne, aby sa výsledky v labáku dali "aspoň nejak" roztriediť na využiteľné (skumavka), odoslateľné rádiom, odoslateľnú poslom a ostatné "neužitočné"
TO ale vyžaduje náročnejšie myslenie ako "ohromné" textúry vo vysokom rozlíšení, ktoré sú v konečnom dôsledku akurát tak "na dve veci", pretože pri pohľade z väčšej ako bezprostrednej blízkosti splynú do plôšky veľkosti 1 pixel.
Nové úžasné skafandre - radšej nehovorím o tom, čo vedel plugin TextureReplacer a jeho doplnky ako KSC Support Staff, Diverse head a ďalšie (pár desiatok tvárí pre kerbíkov a kerbinky, vizuálne rozlíšenie profesií, vizuálne rozlíšenie hodností, rozdielny vizuál skafandrov pri výcviku na Kerbine, pri výstupe do vesmíru, pre činnosť na planétach, rozdielny vizál oblekov v stanici na orbite a v báze na mesiaci či planéte...).
A tiež otázka stability - aby pred opakovaným spustením hry nebol nutný reštart počítača
Keby už radšej konečne spravili poriadne fyzikálny a kolizny systém. Ukotvenie objektov v teréne, aby nedochádzalo k nekonečným samovoľným pohybom staníc na planétach a mesiacoch.
Rozumný aerodynamický systém - chovanie lietadiel a iných atmosferických pohybovadiel, rozumné chovanie kolesových a pásových prostriedkov atď. Aby dvojkilometrový presun roveru na menšom mesiaci neznamenal hodinové pozorovanie pohybu slimáka.
Nehovoriac už o "drobnostiach", akože aby kerbík na konci rebríku urobil krok vpred a nie krok vzad, aby fazikálne rebrík nekončil pol výšky kerbíka nad vizuálom, aby sa solárny panel v pancierovanej schránke nerozpadol pri dotyku kerbíka, aby sa "vedecké výsledky" dali preniesť rovno z prístrojov do labáku a nemuseli sa prenášať z "experiment storage unit" do labáku ručne, aby sa výsledky v labáku dali "aspoň nejak" roztriediť na využiteľné (skumavka), odoslateľné rádiom, odoslateľnú poslom a ostatné "neužitočné"
TO ale vyžaduje náročnejšie myslenie ako "ohromné" textúry vo vysokom rozlíšení, ktoré sú v konečnom dôsledku akurát tak "na dve veci", pretože pri pohľade z väčšej ako bezprostrednej blízkosti splynú do plôšky veľkosti 1 pixel.
Nové úžasné skafandre - radšej nehovorím o tom, čo vedel plugin TextureReplacer a jeho doplnky ako KSC Support Staff, Diverse head a ďalšie (pár desiatok tvárí pre kerbíkov a kerbinky, vizuálne rozlíšenie profesií, vizuálne rozlíšenie hodností, rozdielny vizuál skafandrov pri výcviku na Kerbine, pri výstupe do vesmíru, pre činnosť na planétach, rozdielny vizál oblekov v stanici na orbite a v báze na mesiaci či planéte...).
A tiež otázka stability - aby pred opakovaným spustením hry nebol nutný reštart počítača
Fráza "studená vojna" začína dostávať nový obsah...
- Wopat
- Kosmonaut
- Příspěvky: 4729
- Reputace: 643
- Bydliště: Sluneční soustava
- Registrován: 8.8.2012 19:37
Re: O hře
Souhlasím, že následující update je vesměs kosmetický a nejspíš nebude stát za nic, pokud nás něčím nepřekvapí. A k tvým výtkám - na chování kol a roverů na povrchu se pracuje neustále a téměř s každou aktualizací se to zlepšuje. Nepochybně je ale pravda, že se hra může ještě hodně posunout a řada změn, které by měly velký efekt, nevyžaduje hodně práce.
The difficult we do immediately. The impossible takes a little longer.
-
- Inženýr kosmonautiky
- Příspěvky: 1024
- Reputace: 339
- Registrován: 14.9.2016 1:01
Re: O hře
Jedna dobrá správa - update je viacmenej bez problémov.
Tj neničí existujúce sondy, lode a stanice, a nezabíja kerbíkov, ako to robili niektoré predchádzajúce verzie.
Staré konštrukcie zostávajú funkčné.
Nové a "staré" diely existujú paralelne vedľa seba, majú rovnaké popisy a vlastnosti, ale rôzne "name" (napr. name = probeCoreOcto_v2) a všetky nahradené staré diely majú v konfigurácii nastavené "category = none". Staré diely sa v prípade nutnosti dajú nájsť v pokročilom výbere dielov v editore (SHP i VAB)
Mechjeb je pravdepodobne úplne alebo čiastočne nefunkčný (zmena označenia niektorých dielov, zmeny v programe).
Tak isto TweakScale a ďalšie pluginy sú z vyššie uvedeného dôvodu čiastočne nefunkčné.
Tj neničí existujúce sondy, lode a stanice, a nezabíja kerbíkov, ako to robili niektoré predchádzajúce verzie.
Staré konštrukcie zostávajú funkčné.
Nové a "staré" diely existujú paralelne vedľa seba, majú rovnaké popisy a vlastnosti, ale rôzne "name" (napr. name = probeCoreOcto_v2) a všetky nahradené staré diely majú v konfigurácii nastavené "category = none". Staré diely sa v prípade nutnosti dajú nájsť v pokročilom výbere dielov v editore (SHP i VAB)
Mechjeb je pravdepodobne úplne alebo čiastočne nefunkčný (zmena označenia niektorých dielov, zmeny v programe).
Tak isto TweakScale a ďalšie pluginy sú z vyššie uvedeného dôvodu čiastočne nefunkčné.
Fráza "studená vojna" začína dostávať nový obsah...