Návody aneb jak na to

Vše o hře Kerbal Space Program
Odpovědět
Alchymista
Inženýr kosmonautiky
Inženýr kosmonautiky
Příspěvky: 1019
Reputace: 336
Registrován: 14.9.2016 1:01
Re: Návody aneb jak na to

Příspěvek od Alchymista »

Prihoď fotky toho vehiklu do "roverov" :palec nahoru:
:naštvaný: Fráza "studená vojna" začína dostávať nový obsah...
Uživatelský avatar
Kocour
Vesmírný nováček
Vesmírný nováček
Příspěvky: 5
Reputace: 0
Registrován: 16.6.2017 0:50
Re: Návody aneb jak na to

Příspěvek od Kocour »

Nenašlo by se par rad, tipů a triků jak přistát někomu na hlavě??? Nebo někde poblíž(Zachraný mise z povrchu)...
Uživatelský avatar
Wopat
Kosmonaut
Kosmonaut
Příspěvky: 4729
Reputace: 642
Bydliště: Sluneční soustava
Registrován: 8.8.2012 19:37
Re: Návody aneb jak na to

Příspěvek od Wopat »

Kocour píše:Nenašlo by se par rad, tipů a triků jak přistát někomu na hlavě??? Nebo někde poblíž(Zachraný mise z povrchu)...
To bys nejdřív musel upřesnit, s čím přesně potřebuješ pomoct. Základem přesného přistání je, aby se před brzdícím zážehem oběžná dráha nacházela nad bodem přistání.
The difficult we do immediately. The impossible takes a little longer.
Alchymista
Inženýr kosmonautiky
Inženýr kosmonautiky
Příspěvky: 1019
Reputace: 336
Registrován: 14.9.2016 1:01
Re: Návody aneb jak na to

Příspěvek od Alchymista »

najjednoduchšia rada - použi mechjeb
Výhovorka "nepoužívam pluginy" zrejme neplatí, pretože pokiaľ viem, záchranné misie takéhoto tyopu idú s pluginom MissionController
:naštvaný: Fráza "studená vojna" začína dostávať nový obsah...
Uživatelský avatar
Kocour
Vesmírný nováček
Vesmírný nováček
Příspěvky: 5
Reputace: 0
Registrován: 16.6.2017 0:50
Re: Návody aneb jak na to

Příspěvek od Kocour »

Alchymista píše:najjednoduchšia rada - použi mechjeb
Výhovorka "nepoužívam pluginy" zrejme neplatí, pretože pokiaľ viem, záchranné misie takéhoto tyopu idú s pluginom MissionController
Par modů tam mam, ale nic na mise(Zachrana z povrchu Munu/Minmusu je v čistý hře)...mechjeb nemam a nechci...krade to ten pocit "Jo!!! Zvlad sem to sam!!!" :)
Wopat píše: To bys nejdřív musel upřesnit, s čím přesně potřebuješ pomoct. Základem přesného přistání je, aby se před brzdícím zážehem oběžná dráha nacházela nad bodem přistání.
Tak zaklad asi davam, zachraňovanej dobíhal jen 1 200 metrů(Mi uteklo že se měsíc otáčí :-D ). Takže asi nejlepší rada bude "Zkoušet a učit se". Ale kdyby nějaká další, jsem jedno ucho... ;)
Uživatelský avatar
Wopat
Kosmonaut
Kosmonaut
Příspěvky: 4729
Reputace: 642
Bydliště: Sluneční soustava
Registrován: 8.8.2012 19:37
Re: Návody aneb jak na to

Příspěvek od Wopat »

Kocour píše:Tak zaklad asi davam, zachraňovanej dobíhal jen 1 200 metrů(Mi uteklo že se měsíc otáčí :-D ). Takže asi nejlepší rada bude "Zkoušet a učit se". Ale kdyby nějaká další, jsem jedno ucho... ;)
Tak to jsi v pohodě. Řekl bych, že základ umíš. Pro přesné přistání je vhodné mít oběžnou dráhu dost nízko. Ale i tak Mun nemá tak rychlou rotaci, aby ti "utekl". To se ti stane maximálně u Gilly. Takový jednoduchý způsob pro přesné přistání (ale ne úplně efektivní na palivo) je mít oběžnou dráhu pár km nad cílem (řekněme třeba 5-6 km) přičemž nad cílem je i Pe. Ap je pak z bezpečnostních důvodů alespoň 10 km vysoko. Brzdící zážeh začneš několik km před bodem, pod nímž je tvůj cíl a sleduješ mapu. Jakmile svou horizontální rychlost snížíš na nulu, začneš padat kolmo k povrchu. A právě to musíš postupným zkoušením sám vychytat, abys padal ke tvému cíli. Zbytek už je jednoduchý a sestup koriguješ tak, abys padal co nejblíž k cíli. Po několika desítekách takových přesných přistání už to budeš zvládat i efektivněji, co se týče paliva, protože budeš schopný mít nejnižší bod oběžné dráhy ještě níž a díky zkušenostem s poměrem tahu k hmotnosti své lodi budeš umět lépe načasovat zážeh.
The difficult we do immediately. The impossible takes a little longer.
Uživatelský avatar
Kocour
Vesmírný nováček
Vesmírný nováček
Příspěvky: 5
Reputace: 0
Registrován: 16.6.2017 0:50
Re: Návody aneb jak na to

Příspěvek od Kocour »

Díky... :)
Jouvel
Aktivní nováček
Aktivní nováček
Příspěvky: 14
Reputace: 0
Registrován: 6.1.2016 18:33
Re: Návody aneb jak na to

Příspěvek od Jouvel »

Ahoj, chtěl bych se zeptat na věc ohledně módu Magic Smoke Industries Infernal Robotics.

Poslední update mi nefunguje na stávající verzi KSP. Snažil jsem se to dát jak do Gamedata, tak to i rozházet do jednotlivých složek, přeinstalovat tak, abych to mohl zkoušet na KSP bez módů (abych věděl, že to není třeba jiným módem) ale nic nefunguje. Hledal sem i na oficiálních Fórech ale nic sem nenašel.

Problém je v tom, že nefunguje ovládání tech částí. Samotné části tam jsou ale nepohybují se.

Nevíte někdo co s tím? Je možné, že to tu už bylo řečeno ale nenašel jsem to.

Díky všem
Jouvel
Alchymista
Inženýr kosmonautiky
Inženýr kosmonautiky
Příspěvky: 1019
Reputace: 336
Registrován: 14.9.2016 1:01
Re: Návody aneb jak na to

Příspěvek od Alchymista »

Drobný problém - ako sa dá v *.cfg upraviť rýchlosť animácie?
Konečne som vymyslel, ako vytvoriť "vykladaciu rampu, ale animácia použitého modelu je až príliš rýchla.
:naštvaný: Fráza "studená vojna" začína dostávať nový obsah...
Uživatelský avatar
Wopat
Kosmonaut
Kosmonaut
Příspěvky: 4729
Reputace: 642
Bydliště: Sluneční soustava
Registrován: 8.8.2012 19:37
Re: Návody aneb jak na to

Příspěvek od Wopat »

Na tohle ti bohužel nedokážu odpovědět, ale rád bych se podíval na tu rampu :)
The difficult we do immediately. The impossible takes a little longer.

Odpovědět

Zpět na „Kerbal Space Program“