Návody aneb jak na to

Vše o hře Kerbal Space Program

Re: Návody aneb jak na to

Příspěvekod Alchymista » 14 kvě 2017, 22:00

Prihoď fotky toho vehiklu do "roverov" :palec nahoru:
Alchymista
Vesmírný badatel
Vesmírný badatel
 
Příspěvky: 421
Registrován: 14 zář 2016, 01:01

Re: Návody aneb jak na to

Příspěvekod Kocour » 26 čer 2017, 20:36

Nenašlo by se par rad, tipů a triků jak přistát někomu na hlavě??? Nebo někde poblíž(Zachraný mise z povrchu)...
Uživatelský avatar
Kocour
Vesmírný nováček
Vesmírný nováček
 
Příspěvky: 5
Registrován: 16 čer 2017, 00:50

Re: Návody aneb jak na to

Příspěvekod Wopat » 27 čer 2017, 07:32

Kocour píše:Nenašlo by se par rad, tipů a triků jak přistát někomu na hlavě??? Nebo někde poblíž(Zachraný mise z povrchu)...

To bys nejdřív musel upřesnit, s čím přesně potřebuješ pomoct. Základem přesného přistání je, aby se před brzdícím zážehem oběžná dráha nacházela nad bodem přistání.
The difficult we do immediately. The impossible takes a little longer.

Obrázek
Uživatelský avatar
Wopat
Zkušený vesmírný veterán
Zkušený vesmírný veterán
 
Příspěvky: 4109
Registrován: 08 srp 2012, 19:37
Bydliště: Ostrava

Re: Návody aneb jak na to

Příspěvekod Alchymista » 27 čer 2017, 19:16

najjednoduchšia rada - použi mechjeb
Výhovorka "nepoužívam pluginy" zrejme neplatí, pretože pokiaľ viem, záchranné misie takéhoto tyopu idú s pluginom MissionController
Alchymista
Vesmírný badatel
Vesmírný badatel
 
Příspěvky: 421
Registrován: 14 zář 2016, 01:01

Re: Návody aneb jak na to

Příspěvekod Kocour » 28 čer 2017, 02:30

Alchymista píše:najjednoduchšia rada - použi mechjeb
Výhovorka "nepoužívam pluginy" zrejme neplatí, pretože pokiaľ viem, záchranné misie takéhoto tyopu idú s pluginom MissionController


Par modů tam mam, ale nic na mise(Zachrana z povrchu Munu/Minmusu je v čistý hře)...mechjeb nemam a nechci...krade to ten pocit "Jo!!! Zvlad sem to sam!!!" :)

Wopat píše:To bys nejdřív musel upřesnit, s čím přesně potřebuješ pomoct. Základem přesného přistání je, aby se před brzdícím zážehem oběžná dráha nacházela nad bodem přistání.


Tak zaklad asi davam, zachraňovanej dobíhal jen 1 200 metrů(Mi uteklo že se měsíc otáčí :-D ). Takže asi nejlepší rada bude "Zkoušet a učit se". Ale kdyby nějaká další, jsem jedno ucho... ;)
Uživatelský avatar
Kocour
Vesmírný nováček
Vesmírný nováček
 
Příspěvky: 5
Registrován: 16 čer 2017, 00:50

Re: Návody aneb jak na to

Příspěvekod Wopat » 28 čer 2017, 13:11

Kocour píše:Tak zaklad asi davam, zachraňovanej dobíhal jen 1 200 metrů(Mi uteklo že se měsíc otáčí :-D ). Takže asi nejlepší rada bude "Zkoušet a učit se". Ale kdyby nějaká další, jsem jedno ucho... ;)

Tak to jsi v pohodě. Řekl bych, že základ umíš. Pro přesné přistání je vhodné mít oběžnou dráhu dost nízko. Ale i tak Mun nemá tak rychlou rotaci, aby ti "utekl". To se ti stane maximálně u Gilly. Takový jednoduchý způsob pro přesné přistání (ale ne úplně efektivní na palivo) je mít oběžnou dráhu pár km nad cílem (řekněme třeba 5-6 km) přičemž nad cílem je i Pe. Ap je pak z bezpečnostních důvodů alespoň 10 km vysoko. Brzdící zážeh začneš několik km před bodem, pod nímž je tvůj cíl a sleduješ mapu. Jakmile svou horizontální rychlost snížíš na nulu, začneš padat kolmo k povrchu. A právě to musíš postupným zkoušením sám vychytat, abys padal ke tvému cíli. Zbytek už je jednoduchý a sestup koriguješ tak, abys padal co nejblíž k cíli. Po několika desítekách takových přesných přistání už to budeš zvládat i efektivněji, co se týče paliva, protože budeš schopný mít nejnižší bod oběžné dráhy ještě níž a díky zkušenostem s poměrem tahu k hmotnosti své lodi budeš umět lépe načasovat zážeh.
The difficult we do immediately. The impossible takes a little longer.

Obrázek
Uživatelský avatar
Wopat
Zkušený vesmírný veterán
Zkušený vesmírný veterán
 
Příspěvky: 4109
Registrován: 08 srp 2012, 19:37
Bydliště: Ostrava

Re: Návody aneb jak na to

Příspěvekod Kocour » 28 čer 2017, 14:19

Díky... :)
Uživatelský avatar
Kocour
Vesmírný nováček
Vesmírný nováček
 
Příspěvky: 5
Registrován: 16 čer 2017, 00:50

Re: Návody aneb jak na to

Příspěvekod Jouvel » 13 srp 2017, 12:51

Ahoj, chtěl bych se zeptat na věc ohledně módu Magic Smoke Industries Infernal Robotics.

Poslední update mi nefunguje na stávající verzi KSP. Snažil jsem se to dát jak do Gamedata, tak to i rozházet do jednotlivých složek, přeinstalovat tak, abych to mohl zkoušet na KSP bez módů (abych věděl, že to není třeba jiným módem) ale nic nefunguje. Hledal sem i na oficiálních Fórech ale nic sem nenašel.

Problém je v tom, že nefunguje ovládání tech částí. Samotné části tam jsou ale nepohybují se.

Nevíte někdo co s tím? Je možné, že to tu už bylo řečeno ale nenašel jsem to.

Díky všem
Jouvel
Jouvel
Aktivní nováček
Aktivní nováček
 
Příspěvky: 14
Registrován: 06 led 2016, 19:33

Re: Návody aneb jak na to

Příspěvekod Alchymista » 13 led 2018, 04:03

Drobný problém - ako sa dá v *.cfg upraviť rýchlosť animácie?
Konečne som vymyslel, ako vytvoriť "vykladaciu rampu, ale animácia použitého modelu je až príliš rýchla.
Alchymista
Vesmírný badatel
Vesmírný badatel
 
Příspěvky: 421
Registrován: 14 zář 2016, 01:01

Re: Návody aneb jak na to

Příspěvekod Wopat » 13 led 2018, 10:48

Na tohle ti bohužel nedokážu odpovědět, ale rád bych se podíval na tu rampu :)
The difficult we do immediately. The impossible takes a little longer.

Obrázek
Uživatelský avatar
Wopat
Zkušený vesmírný veterán
Zkušený vesmírný veterán
 
Příspěvky: 4109
Registrován: 08 srp 2012, 19:37
Bydliště: Ostrava

PředchozíDalší

Zpět na Kerbal Space Program

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků