ReEntry An Orbital Simulator

Sem patří debata o nejrůznějších počíatčových hrách s kosmonautickou tématikou.
Odpovědět
Trabis
Pokročilý uživatel
Pokročilý uživatel
Příspěvky: 101
Reputace: 44
Registrován: 10.3.2016 14:46
ReEntry An Orbital Simulator

Příspěvek od Trabis »

Tento hardcore simulator ReEntry http://reentrygame.com/ byste měli jistě zkusit, alespoň ti tvrdší z Vás.
Po hodině "hraní" jsem uchvácen mírou detailů VNITŘKŮ lodí Mercury, Gemini, nu a Apollo je údajně v progresu


ke všemu je zdarma , např na microsoft store: https://www.microsoft.com/store/productId/9NBLGGH42CFV

jde přeci jen o simulátor tak ta hratelnost... ale ta atmosféra vnitřku lodi a procházení v "časovém presu" checklistu a tóoolik čudlíků :tlesk: :tlesk: :tlesk:

https://www.facebook.com/ReEntrySpaceSim/

dokonalá náhoda ...zrovna začal vycházet jistě skvělý seriál o Gemini :klaní se:
astropintr
Vesmírný nováček
Vesmírný nováček
Příspěvky: 5
Reputace: 0
Registrován: 28.12.2017 11:45
Re: ReEntry An Orbital Simulator

Příspěvek od astropintr »

No, velice zajímavý simulátor. Škoda, že je ale hardwarově velmi náročný. Na svém starším notebooku nemám šanci tenhle simulátor spustit a hrát. Budu muset si počkat, až si pořídím trochu lepší počítač. Ale díky za dobrý tip, já zůstávám u svého dobrého simulátoru Orbiter. :)
Trabis
Pokročilý uživatel
Pokročilý uživatel
Příspěvky: 101
Reputace: 44
Registrován: 10.3.2016 14:46
Re: ReEntry An Orbital Simulator

Příspěvek od Trabis »

Přihodím pár poznámek po tak 10hod hraní ať případně víte co čekat. V první řadě je třeba říct že hra je vývoji a finální engine má být až s programem Apollo. nynější verze s Mercury a Gemini prostě pár much ještě mají.


Co týče kabin snad opravdu každé tlačítko či pojistka má na něco vliv. Bohužel je trochu matoucí, že hra nezná jasný nápis Game over, např. v případě podchlazení, či neotevření padáku ( např vlivem mého hraní si s pojistkami) atd. takže občas dochází k takove bizardní situaci že si musíš projít budíky abys zjistil že jsi mrtvý :lol:

Tím, že jsem si hrál s ventilací se mi například povedlo způsobit požár a kupodivu jej nouzovou dekompresí uhasit. ale u toho jsem odpálil pojistky a odešly primární baterie... 5 minut řešení po "tmě" s baterkou a bypass byl nalezen a na Zem jsem se dostal.

Podařilo se mi prokousat programem Mercury (na 100%) a první misi Geminy ,až k misi s Geminy-randevouz ( tam se zdá, že je bug a navede titan II na obzlášt jinou orbitu, a body mise - dohnání G7 - se mi nedaří splnit nebo něco dělám prostě sakra blbě, ale orbita je prostě natolik jiná, že se mi ji nedaří upravit ani včas kompenzovat, pokud to někdo prolomil dejte prosím vědět. Orbit by měl být tak řádově 200x200, ale dost často mě titan vykopne na 1800 x-30 apod.)

Pár poznámek k mým zádrhelům, třeba to někomu pomůže:

U Mercury jsem narazil na jeden řešitelný občasný bug a to že při přistání se sestup kabiny zastaví , pokud si pamatuju tak cca v 10km, a zdá že se sw engine hry sekl . stačí ale urychlit čas (kabina klesá, ale opravdu pomalu) , jakmile proklesáte cca kritických zabugovaných 500m vše se vratí do normálu a misi lze dokončit. Jinak je snad většina v Mercury intuitivní.

U Geminy zlobí budík G.zrychlení , ale to snad zatím nevadí. Ale obecně se zde, bez návodu hry již neobejdete . Velký problém mě, člověku 21. století, dalo problém se naučit ovládat palubní "počítač" ...především to, že přepnete konfiguraci lodě např. na "reentry" pak musíte opravdu čudlíky palubního počítače 15minut nechat v klidu chroupat - "nahrávat do operační paměti z magnetického pásku" onu konfiguraci a až pak až po té čtvrthodině lze zvolený program po signalizaci spustit. To se nedá prakticky vydržet /je to seklý/není to seklý a čas tlačí.

To samé je k zbláznění když zlobí scanner horizontu a dělá si co chce. Člověk neví, jestli má jeho pohyb nějaký smysl, nebo jen zlobí a to trauma nechat jej v klidu dřít a dát mu další minutku nebo to toho manuálně šáhnout... pokud šáhnete, muže to znamenat zase x minut a paliva vniveč, reset scaneeru a stabilizace musí začít od znova.
Programování a výpočty dle palubního počítače (pro setkání na randevouz misích) je pak již opravdu pro fajnšmekry, otročina, ale jde to.

A ještě poslední radu ,perličku - : setkal jsem se s tím že loď neuměla zobrazit odpočet ( realtime - měnící se v čase) reentry zážehu - jen statickou hodnotu odpočtu v okamžiku "dotazu" (nevím jestli to bylo k palubnímu počítači či radiem). Bylo tedy nutno si seřídit- synchronizovat "pilotovy" hodiny dle několika dotazů . tj nastavit předem stopky na třeba T -6min a pak kontrolovat oním dotazem blížící se reálný odpočet a v momentě kdy odpověď je střediska cca T -365s napočítat do pěti a spustit manuálně stopky. Tak příjemný let . ;)
Uživatelský avatar
Premet229
Pokročilý uživatel
Pokročilý uživatel
Příspěvky: 113
Reputace: 0
Registrován: 15.3.2012 22:48
Re: ReEntry An Orbital Simulator

Příspěvek od Premet229 »

Ahoj.
Prosím tě, jde to ještě někde volně získat, (bez registrace a udání mobilu)? Na jejich stránkách se to pouze kupuje....

Odpovědět

Zpět na „PC hry“