Pochlubte se!

Vše o hře Kerbal Space Program
Odpovědět
Harpi
Aktivní nováček
Aktivní nováček
Příspěvky: 30
Reputace: 0
Registrován: 20.1.2014 19:16
Re: Pochlubte se!

Příspěvek od Harpi »

můj první experiment
Obrázek
Patas25
Aktivní nováček
Aktivní nováček
Příspěvky: 30
Reputace: 0
Registrován: 9.11.2013 10:41
Re: Pochlubte se!

Příspěvek od Patas25 »

Jak vidím, nejsem sám kdo "byl donucen" si stáhnout tento mód. Ale osobně právě rozjíždím nový levl kariéry a tak asi dlouho potrvá, než vybuduji něco takového. Přeci jenom, finance to dosti omezujé
Uživatelský avatar
fretka323
Inženýr kosmonautiky
Inženýr kosmonautiky
Příspěvky: 1034
Reputace: 3
Bydliště: Orlová
Registrován: 18.6.2014 20:41
Re: Pochlubte se!

Příspěvek od fretka323 »

Dneska, jsem vypustil modul Zarja.



Mám v plánu, dodělat celou stanici podle tohohle obrázku (viz níže). Jestli někdo má nějaké rady, sem s nimi :-D Poté se hodlám přesunout, k MunBase. To, co ukazuje BoboChrobo se mi strašně líbí a chci to taky udělat :-D

http://4.bp.blogspot.com/-yYhWvLZPnPo/U ... odules.jpg
Klidně mne oslovujte Radim.
DonDone
Vesmírný nováček
Vesmírný nováček
Příspěvky: 7
Reputace: 0
Registrován: 23.1.2014 23:19
Re: Pochlubte se!

Příspěvek od DonDone »

V souvislosti s maximální znovupoužitelností částí ve verzi 0.24 bych se zastavil nad otázkou ,,Spejsplejnů". Jelikož co jsem slyšel (nevím co je na tom pravdy) že čím blíže přistanete KSC tím víc peněz dostanete nazpět. Tedy když přistanete na ranveji vyždímáte z toho maximum. Ideální řešení je podle mě S25tka KSO. http://i.imgur.com/1fPQkGw.jpg
Jen je třeba počkat až bude kompatibilní s 0.24kou.
Uživatelský avatar
Wopat
Kosmonaut
Kosmonaut
Příspěvky: 4729
Reputace: 646
Bydliště: Sluneční soustava
Registrován: 8.8.2012 19:37
Re: Pochlubte se!

Příspěvek od Wopat »

Je to tak. Čím blíže přistaneš ke KSC, tím je cena za součástky, se kterými se vrátíš vyšší. Za ranvej a launchpad to je 100% Ale ty procenta jdou dolů tak pomalu, že je skoro jedno, na které části Kerbinu přistaneš. Pořád je ta cena vysoká.
The difficult we do immediately. The impossible takes a little longer.
Uživatelský avatar
Wopat
Kosmonaut
Kosmonaut
Příspěvky: 4729
Reputace: 646
Bydliště: Sluneční soustava
Registrován: 8.8.2012 19:37
Re: Pochlubte se!

Příspěvek od Wopat »

fretka323 píše:Dneska, jsem vypustil modul Zarja.
Mám v plánu, dodělat celou stanici podle tohohle obrázku (viz níže). Jestli někdo má nějaké rady, sem s nimi :-D Poté se hodlám přesunout, k MunBase. To, co ukazuje BoboChrobo se mi strašně líbí a chci to taky udělat :-D
Při čtení tvého příspěvku jsem zavzpomínal na staré časy :lol: ISS jsem taky stavěl, můžeš se na ni podívat zde a zde.
Munární základny jsem stavěl hned tři :lol: Tam je tolik možností, že se člověk fakt vyřádí. 1. generace, 2. generace, fotky ze základny 3. generace jsem tady, bohužel, nedával a ani nejsem na počítači, ve kterém je mám.
No a nakonec jsem ještě stavěl i Mir. Zde a zde.
The difficult we do immediately. The impossible takes a little longer.
Uživatelský avatar
fretka323
Inženýr kosmonautiky
Inženýr kosmonautiky
Příspěvky: 1034
Reputace: 3
Bydliště: Orlová
Registrován: 18.6.2014 20:41
Re: Pochlubte se!

Příspěvek od fretka323 »

O Miru jsem také uvažoval. ISS má totiž sluneční panely větší, než jsou v KSP. Takže to bude v porovnání s laboratořemi atp vypadat malé. Zato Mir jsou vlastně jen ty laboratoře. A hlavně s vypuštěním Unity čekám, na update Component Space Shuttle. Vypouštět všechno Protonem se mi nechce :-D .
E// Tak změna. Udělal jsem si Sojuz, který ve spojení s MechJebem lítá nejlépe. Takže raketoplán nebude :D
Klidně mne oslovujte Radim.
BoboChrobo
Zájemce o kosmonautiku
Zájemce o kosmonautiku
Příspěvky: 69
Reputace: 0
Registrován: 13.9.2013 22:48
Re: Pochlubte se!

Příspěvek od BoboChrobo »

Wopat píše:Munární základny jsem stavěl hned tři :lol: Tam je tolik možností, že se člověk fakt vyřádí. 1. generace, 2. generace
Wopate, koukám, že moje základna se dosti podobá té tvojí 2. generaci. Ale podobnost je opravdu čistě náhodná.
Uživatelský avatar
Wopat
Kosmonaut
Kosmonaut
Příspěvky: 4729
Reputace: 646
Bydliště: Sluneční soustava
Registrován: 8.8.2012 19:37
Re: Pochlubte se!

Příspěvek od Wopat »

To bych neřekl. Já tam žádnou podobnost nevidím :lol: Škoda, že u sebe nemám fotky té nejnovější. Tam jsem používal taky ten mód KAS a potrubí a tam už ta podobnost opravdu je :)
The difficult we do immediately. The impossible takes a little longer.
Uživatelský avatar
Wopat
Kosmonaut
Kosmonaut
Příspěvky: 4729
Reputace: 646
Bydliště: Sluneční soustava
Registrován: 8.8.2012 19:37
Re: Pochlubte se!

Příspěvek od Wopat »

Omlouvám se, ale dnes to bude zase trochu více obrázků. Tahle mise si to, myslím zaslouží, protože je jedna z těch kochacích, na které je radost pohledět, byť neoplývá ničím extra z hlediska herní náročnosti.

Každý hráč KSP nejméně jednou vyzkoušel let na Mun ve stylu Apollo. Já sám jsem tuto misi absolvoval už několikrát. Rád se co nejvíce přibližuji realitě skutečných misí jak vzhledem, tak samotným průběhem. A dnes mě k tomu motivovala nová verze KW Rocketry, ve které jsou nádherné nové součástky.

Raketa Saturn V na rampě:


Motory prvního stupně mají při zážehu úžasný zvuk a je na nich super, že nenaskočí hned na plný tah. Tudíž je potřeba nejdříve zažehnout motory a teprve po chvíli raketu uvolnit.


Raketa má velmi jednoduchou konstrukci (byť tam jsou obří 5ti metrové díly :lol: ) a během letu se chová klidně a poslušně. 1 stupeň: jeden motor (svazek), jedna nádrž, druhý stupeň to samé a třetí stupeň také. Žádné složitosti a kombinace.


Při oddělení prvního stupně a zážehu motorů stupně druhého mi ukápla slina. Adaptér, který vždy ve hře kryje motor mezi stupni se oddělil až po chvíli, samostatně a poskytl tak velmi efektní a realistickou podívanou. Screenshot bohužel nemám, protože mě to zaskočilo. Pokud někdo neví, co mám na mysli, vypadá to přesně takto.


Oddělení druhého stupně těsně před dosažením oběžné dráhy. Ihned po něm následovala záchranná věžička.


No a teď přijde to nejlepší! Nová, naprosto dokonalá součástka, ze které jsem úplně mimo. Decoupler, který je zároveň adaptérem mezi průměry 3,5 a 2,5 a uvnitř má dostatek místa pro uložení landeru. Nejdříve se rozevře a vypustí CSM.


Posádka loď otočí a připojí k lunárnímu modulu.


Následně se lunární modul odpojí od třetího stupně rakety a CSM jej vytáhne ven.


No a potom už je to rutina :-D K přeletu k Munu byla využita dráha volného návratu. Po zaparkování na oběžné dráze si dva kerbíci přelezli do LM, odpojili se a začal jejich sestup do 15ti kilometrové výšky, odkud měl začít přistávací manévr.


Vzhledem k tomu, jaké výročí jsme v uplynulých dnech slavili, byste si mohli myslet, že let nese označení Apollo 11. Vždyť všichni hráči si musí nejméně jednou vyzkoušet onu historickou misi. Omyl! Apollo 11 už tady bylo mnohokrát. Tentokrát tady máme Apollo 12, jehož posádka přistála v těsné blízkosti sondy Surveyor 3. Kerbíci sondu důkladně prozkoumali, aby zjistili její opotřebení, poté sesbírali experimenty, které nashromáždila a přemístili je do své lodi.


Po několika hodinách na povrchu plných experimentů a pózování u vlajky přišel čas odstartovat.


Přibližně po jednom obletu Munu se LM spojil s CSM a posádka se i s nasbíranými experimenty přemístila ke svému čekajícímu kolegovi.


LM byl poté ponechán na sub-orbitální dráze a CSM se vydal zpátky domů.


Musím říct, že Saturn V je díky KW Rocketry fakt krásný. Už se těším, až s ním vypustím Skylab ;)

Při konstrukci jsem využil nedávno nalezené pomůcky a raketu jsem díky ní a informacím o delta v z MechJebu postavil na první pokus a nebylo třeba nekonečných testů a ladění. Doporučuji :palec nahoru:

Použité módy: KW Rocketry

Kdyby zde byl nááááhodou někdo neznalý zkratek... CSM - Command/Service Module; LM - Lunar Module.
The difficult we do immediately. The impossible takes a little longer.

Odpovědět

Zpět na „Kerbal Space Program“