Pochlubte se!
- Wopat
- Kosmonaut
- Příspěvky: 4729
- Reputace: 646
- Bydliště: Sluneční soustava
- Registrován: 8.8.2012 19:37
Re: Kerbal Space Program
Gratuluju k prvním spojení. Je paráda, když se to člověku poprvé povede. Chce to pevné nervy a trpělivost. Ale jak se tak dívám na tvůj screenshot, tak mě napadá: Ty neplánuješ přistát zpátky?
Pro milovníky reálných strojů doporučuji tento plugin: http://www.kerbal.net/mod.php?id=19 Je to Dragon Rider, který vypadá opravdu parádně. Pojme sedm kerbonautů a má v sobě už zahrnuty motory, RCS trysky, nádrž, která slouží pro obojí a samozřejmě také přistávací nožičky. K jeho fungování potřebujete MechJeb a Electrical Energy Plugin.
Po zkopírování všech souborů do příslušných složek hry se vám objeví několik nových součástek, které jsou zcela zbytečné. Také mezi řídícími moduly budete mít nový Dragon Rider, který je však prázdný a nebude fungovat. Ten nepoužívejte. Místo něj nahrajte uloženou loď, která je ve složce Ships->VAB. Ta už má v sobě zahrnuty motory, nádrž RCS trysky i MechJeb.
Loď vypadá opravdu moc hezky, akorát je trochu širší, tudíž na raketě mírně přesahuje. Ale není to nijak zvlášť hrozné. Přistání bez padáků pomocí motorů je jedna z nejefektnějších věcí, jaké jsem v KSP viděl. Pokud v 0.18 nepřijde žádný nový cool řídící modul, který by to trumfnul, plánuju Dragon Ridera používat jako svou hlavní víceúčelovou loď. Opravdu doporučuji!!!


Pro milovníky reálných strojů doporučuji tento plugin: http://www.kerbal.net/mod.php?id=19 Je to Dragon Rider, který vypadá opravdu parádně. Pojme sedm kerbonautů a má v sobě už zahrnuty motory, RCS trysky, nádrž, která slouží pro obojí a samozřejmě také přistávací nožičky. K jeho fungování potřebujete MechJeb a Electrical Energy Plugin.
Po zkopírování všech souborů do příslušných složek hry se vám objeví několik nových součástek, které jsou zcela zbytečné. Také mezi řídícími moduly budete mít nový Dragon Rider, který je však prázdný a nebude fungovat. Ten nepoužívejte. Místo něj nahrajte uloženou loď, která je ve složce Ships->VAB. Ta už má v sobě zahrnuty motory, nádrž RCS trysky i MechJeb.
Loď vypadá opravdu moc hezky, akorát je trochu širší, tudíž na raketě mírně přesahuje. Ale není to nijak zvlášť hrozné. Přistání bez padáků pomocí motorů je jedna z nejefektnějších věcí, jaké jsem v KSP viděl. Pokud v 0.18 nepřijde žádný nový cool řídící modul, který by to trumfnul, plánuju Dragon Ridera používat jako svou hlavní víceúčelovou loď. Opravdu doporučuji!!!


The difficult we do immediately. The impossible takes a little longer.
Re: Kerbal Space Program
Vítám tě na našem fóru! Mám velkou radost, že jsme získali dalšího uživatele. Doufám, že se ti tu bude líbit.
A gratuluju k úspěchu!

A gratuluju k úspěchu!

- chobolatom
- Znalec kosmonautiky
- Příspěvky: 822
- Reputace: 2
- Registrován: 12.2.2012 15:37
Re: Kerbal Space Program
Na ten mód jsem před nějakou dobou koukal. Podle mě je lepší dát na normální kapsli vertikální rozdělovače a na ně sepatrony. Potom si vyzkoušet kdy je zažehnout a kdy oddělit. Je to stejně účinné a taky efektní. 

- Wopat
- Kosmonaut
- Příspěvky: 4729
- Reputace: 646
- Bydliště: Sluneční soustava
- Registrován: 8.8.2012 19:37
Re: Kerbal Space Program
chobolatom píše:Na ten mód jsem před nějakou dobou koukal. Podle mě je lepší dát na normální kapsli vertikální rozdělovače a na ně sepatrony. Potom si vyzkoušet kdy je zažehnout a kdy oddělit. Je to stejně účinné a taky efektní.
Tak v tom s tebou nesouhlasím. U Sepratronu nelze regulovat tah a po zažehnutí se ti loď dostane do pohybů, které nechceš. Navíc vertikální decouplery by zabraly hodně místa a vypadalo by to přinejmenším podivně. Takové přistání by bylo velice nebezpečné, nepřesné a jednoúčelové. Víc už by se loď ani nehla.
Před pár týdny jsem tady ukazoval mojeho vesmírného "popeláře", jak uklízí z orbity vyhořelý raketový stupeň, který zachytil pomocí přistávacích nožiček. Dnes se dostal na řadu i nákladový prostor, do kterého jsem zachytil decoupler, který při jednom nevydařeném oddělení nějak uletěl. Oběžná dráha Kerbinu je tak opět bez smetí


The difficult we do immediately. The impossible takes a little longer.
Re: Kerbal Space Program
No teda, ten nákladový prostor vypadá skvěle!
- chobolatom
- Znalec kosmonautiky
- Příspěvky: 822
- Reputace: 2
- Registrován: 12.2.2012 15:37
Re: Kerbal Space Program
Tah regulovat nejde, proto tam jsou ty rozdělovače. Jakmile dosáhneš nulové rychlosti, tak sepatrony odhodíš a on odletí. Pravda, není to zrovna ideální, ale jako alternativa to jde. A navíc kdo nechce používat nové díly, tak to může použít.Wopat píše:chobolatom píše:Na ten mód jsem před nějakou dobou koukal. Podle mě je lepší dát na normální kapsli vertikální rozdělovače a na ně sepatrony. Potom si vyzkoušet kdy je zažehnout a kdy oddělit. Je to stejně účinné a taky efektní.
Tak v tom s tebou nesouhlasím. U Sepratronu nelze regulovat tah a po zažehnutí se ti loď dostane do pohybů, které nechceš. Navíc vertikální decouplery by zabraly hodně místa a vypadalo by to přinejmenším podivně. Takové přistání by bylo velice nebezpečné, nepřesné a jednoúčelové. Víc už by se loď ani nehla.
EDIT: Je to taky fajn, když se vracíš ve velké rychlosti. Stačí zažehnout sepatrony, odhodit je a vypustit padák.
- modelar
- Vesmírný badatel
- Příspěvky: 557
- Reputace: 39
- Bydliště: Slovensko
- Registrován: 4.8.2012 21:40
Re: Kerbal Space Program
Podarilo sa!
Wopat díky za rady

Priblížil som dve lode na orbite
Ďalšia misia bude už samotné spojenie




Priblížil som dve lode na orbite

Ďalšia misia bude už samotné spojenie

"It was going well until it exploded."
Re: Kerbal Space Program
- chobolatom
- Znalec kosmonautiky
- Příspěvky: 822
- Reputace: 2
- Registrován: 12.2.2012 15:37
Re: Kerbal Space Program
Kde se sehnal ten žlutý vysílač? Já jsem ho chtěl dát na Kerputnik ale nenašel jsem ho.
Re: Kerbal Space Program
Je ve stejné kategorii jako klasická anténa. Tuším hned na první pozici.