Kerbal Space Program 2

Vše o hře Kerbal Space Program

Kerbal Space Program 2

Příspěvekod Wopat » 03 zář 2019, 15:18

Jelikož je chystané vydání pokračování veleúspěšné hry Kerbal Space Program velká věc, dovolím si založit pro tento sequel samostatné vlákno a žádám všechny uživatele, aby diskuze a novinky o KSP2 soustředili pouze zde, ať se nám to nemíchá.
___________________________________________________________________________________________________

Na konci srpna bylo na festivalu Gamescom oznámeno, že se pracuje na hře Kerbal Space Program 2, která vyjde na jaře 2020 a bude přímo navazovat na původní hru. Následující trailer mnohé prozrazuje a u mnoha dlouholetých hráčů při jeho sledování nezůstane oko suché :)



Pokusím se veškeré dostupné informace o hře co nejstručněji shrnout v následujících bodech:

- Hlavním vývojářem KSP2 už není mexický Squad ale americká Star Theory. Squad bude pokračovat v rozvoji KSP1 a obě hry budou koexistovat vedle sebe.
- Hra nejdříve vyjde pro PC a to na Steamu. Prozatím bylo oznámeno vydání pouze pro Windows. Linus ani Mac zatím nejsou ve hře, ale nevylučují se. Následovat bude Xbox a PlayStation.
- Ve hře nebude existovat žádný měnový systém nebo jakékoliv mikrotransakce, kterými by hráči urychlovali svůj postup. Vše zůstane jako doposud, tzn. jakmile koupím hru, mám vše, co hra nabízí.
- Cena KSP2 bude 60 dolarů.

- Hlavní novinkou ve hře samotné budou nové planety a celé planetární systémy, tzn. mezihvězdné cestování. Zatím víme o nové velké terestrické planetě (kategorie super Země) Ovin se soustavou prstenců a minimálně jedním měsícem, nebo o blízké dvojplanetě Rask a Rusk ve vázané rotaci, kde je povrch obou těles drcen slapovými silami a protkán lávovými kanály. Zejména dvojplaneta má přinést nové výzvy do plánování oběžných drah a ztížené přistávání.
- Kvůli mezihvězdnému cestování KSP2 představí nové technologie, pohony a paliva. Vše bude založeno na reálných studiích či uznávaných teoriích, tzn. žádné velké sci-fi. Dočkáme se například nukleárního pohonu Orion a dalších. Zároveň ve hře zůstanou staré dobré součástky z aktuální hry. Obojí je dobře viditelné v traileru.
- Další novinkou související s expanzí do hlubokého vesmíru budou kolonie, jejich stavba, údržba a rozšiřování.
- Kolonie nebude nutné stavět současným způsobem, tedy dopravou naprosto všeho z Kerbinu do cílové destinace. Na počátku se přepraví pouze nezbytný hardware pro těžbu a stavbu. Důležitou součástí každé kolonie bude nová budova BAE (Base Assembly Editor). S rostoucí velikostí kolonie se budou otevírat nové možnosti těžby a stavby, bude možné vytvářet nový hardware přímo na místě, vybudovat startovní rampu atp., což umožní skutečnou expanzi mimo Kerbin. Takovéto základny bude možné stavět kdekoliv na povrchu všech terestrických těles i na oběžné dráze.
- Velkou změnou projde samotné jádro hry a celá fyzika. Můžeme tedy očekávat realističtější a především stabilnější prostředí, lepší interakce s povrchem (základny, rovery...) a nastane i konec extrémního zpomalování hry u velkých konstrukcí s mnoha součástkami.
- Módy a další doplňky budou stále podporovány a Star Theory dělá vše pro to, aby jejich autoři měli ulehčenou práci. Nic ze současného KSP včetně uložených her však nebude s dvojkou kompatibilní.
- Jedním z nejvýznamnějších prvků originálního KSP byla prudká křivka učení se o zákonitostech kosmických letů. Tento prvek se vývojáři snaží zachovat a chtěli by usnadnit nováčkům zaplout do hry. Napomoci by k tomu měly nové animované tutoriály, vylepšené ovládání i nové rozhraní editorů.
- KSP2 nabídne dlouho očekávaný multiplayer, kterému se Squad stále vyhýbal kvůli komplikacím s enginem.
- Nejen kvůli multiplayeru hra nabídne mnohem větší možnost volby vzhledu vašich raket a jiných výtvorů (barvy, vzory apod.) Vše, co je vidět v traileru, je ze skutečné hry.
- Na Kerbinu budou kromě KSC k dispozici i jiné kosmodromy, startovní rampy a ranveje. Zejména kvůli multiplayeru pak bude mít KSC dvě rovnoběžné ranveje a více startovních ramp. Kosmodrom navíc bude rozsáhlejší a bude obsahovat více budov.

oficiální web hry
The difficult we do immediately. The impossible takes a little longer.
Uživatelský avatar
Wopat
Zkušený vesmírný veterán
Zkušený vesmírný veterán
 
Příspěvky: 4309
Registrován: 08 srp 2012, 19:37
Bydliště: Ostrava

Re: Kerbal Space Program 2

Příspěvekod Wopat » 03 zář 2019, 16:07

Mnoho záběrů ze hry, které byly vidět na Gamescomu.

The difficult we do immediately. The impossible takes a little longer.
Uživatelský avatar
Wopat
Zkušený vesmírný veterán
Zkušený vesmírný veterán
 
Příspěvky: 4309
Registrován: 08 srp 2012, 19:37
Bydliště: Ostrava

Re: Kerbal Space Program 2

Příspěvekod Ričrd » 06 zář 2019, 15:37

Tak nevím, jestli se mám radovat nebo ne. Pokračovat ve vývoji obou verzí a tříštit tím lidské zdroje? Jakým směrem se ubírá 1 a jakým se (bude) ubírá 2, že je třeba obou? Dvojka nedokáže nabídnout obojí?

A to kymácení rakety, prohýbaní její dílů vůči sobě, ve videu? Hnus velebnosti. Něco, co mi pilo krev v 1, dokud jsem nenainstaloval KJR. Chápu, že struty mají svůj účel u velkých a křehkých konstrukcí, určených do stavu mikrogravitace, ale u rakety na rampě? Ne, díky.
Ričrd
Vesmírný nováček
Vesmírný nováček
 
Příspěvky: 7
Registrován: 23 zář 2013, 09:55

Re: Kerbal Space Program 2

Příspěvekod Alchymista » 06 zář 2019, 16:01

Dosť dobre nechápem túto až šialenú snahu o multiplayer v každej hre...
Alchymista
Zkušený vesmírný badatel
Zkušený vesmírný badatel
 
Příspěvky: 531
Registrován: 14 zář 2016, 01:01

Re: Kerbal Space Program 2

Příspěvekod Dugi » 06 zář 2019, 16:03

Trh si to žádá. Já jsem tomuhle trendu nikdy nepropadl, ale je vidět, že o to stojí dost lidí.
Obrázek

"Země je kolébkou života, ale nelze žít věčně v kolébce ..." - Konstantin Eduardovič Ciolkovskij
Uživatelský avatar
Dugi
Administrátor
Administrátor
 
Příspěvky: 23142
Registrován: 23 říj 2009, 15:36
Bydliště: Jihlava

Re: Kerbal Space Program 2

Příspěvekod Alchymista » 06 zář 2019, 17:16

Ale ano, v tomto zmysle tomu rozumiem - o peniaze ide až v prvom rade

Ale ako chcú ošetriť fungovanie sveta? Bude bežať kontinuálne? Fajn, loď s ručným riadením ti ide na pristátie v utorok okolo pol desiatej doobeda.... :krčící rameny: Zoberieš si na to dovolenku? :evil:

Proste existujú herné svety, kde niekoľko hodín hore-dole skoro nič neznamená, maximálne hráč prešvihne nejaký event. A existujú svety, kde sú udalosti či potrebné akcie termínované na sekundy (Doom II - finálový level :mrgreen:) - a v kontinuálne bežiacom multiplayer svete bez možnosti opravy...

Space engineers je tiež taký pseudomultiplayer svet - niekoľko týždňov som si na jednom zo serverov trpezlivo budoval základňu. Potom som sa tri dni nedostal k počítadlu - a celá moja stanica bola "uprataná", "aby nezaťažovala server" :facepalm: .
Už sa teším na prvé nadšené ohlasy na podobné "upratovania" v KSP2 multiplayer :slint:
Alchymista
Zkušený vesmírný badatel
Zkušený vesmírný badatel
 
Příspěvky: 531
Registrován: 14 zář 2016, 01:01

Re: Kerbal Space Program 2

Příspěvekod Alchymista » 21 zář 2019, 16:29

Alchymista
Zkušený vesmírný badatel
Zkušený vesmírný badatel
 
Příspěvky: 531
Registrován: 14 zář 2016, 01:01

Re: Kerbal Space Program 2

Příspěvekod Ataman » 26 zář 2019, 19:04

Wopat píše:...mezihvězdné cestování...nové technologie, pohony a paliva...kolonie, jejich stavba, údržba a rozšiřování...multiplayer...
No nevím, nějak to ve mě moc důvěry nebudí.
Ataman
Aktivní nováček
Aktivní nováček
 
Příspěvky: 31
Registrován: 08 srp 2013, 17:25

Re: Kerbal Space Program 2

Příspěvekod Wopat » 30 zář 2019, 11:27

Několik málo nových informací:
- Kromě tří známých rolí (pilot, inženýr a vědec) do hry nejspíš přibude další. Zatím nevíme, jestli to bude jedna či více ani co/kdo konkrétně to bude.
- Vzhledem k očekávaným stavbám velkých lodí a kolonií, jaké jsme mohli vidět i v traileru, se pracuje na tom, abychom na běžném hardwaru mohli v pohodě hrát i s konstrukcemi o stovkách a tisících součástek.
- Při stavbě kolonie v editoru BAE bude hráč fungovat podobně jako ve VAB (tzn. bude manipulovat s objekty, spojovat je, otáčet apod.), ale navíc uvidí povrch tělesa v místě stavby kolonie a k tomuto povrchu bude svou stavbu upevňovat. Terénní úpravy počínaje zarovnáním půdy a konče terraformingem nebudou možné. Nové planety a měsíce budou mít mnohem zajímavější a členitější povrch, bude tedy výzvou stavět základny např. v kaňonech apod.
- Tvůrci módů by měli mít pro svou jednodušší práci sadu nástrojů poskytnutých přímo tvůrci hry.
- Mezi novými tělesy bude i dostatek těch s oceány a jezery. Proto budou k dispozici i zatím blíže nespecifikované novinky pro lepší využití "vodních" ploch.
- Pracuje se na atmosférách a počasích a jejich projevech (oblaka, srážky...)
- Ohledně otázky na možnosti setkání se s cizími formami života nebo jejich pozůstatky bylo odpovězeno, že mezihvězdné cestování je obrovským potenciálem pro objevování nových věcí a tak tvůrci hry nechtějí předem nic prozrazovat, ale řekli, že určitě nalezneme velké množství zajímavých věcí.
The difficult we do immediately. The impossible takes a little longer.
Uživatelský avatar
Wopat
Zkušený vesmírný veterán
Zkušený vesmírný veterán
 
Příspěvky: 4309
Registrován: 08 srp 2012, 19:37
Bydliště: Ostrava


Zpět na Kerbal Space Program

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník