Stránka 2 z 32

Re: Lodě pro záchranu aerodynamických krytů

Napsal: 26.12.2017 11:49
od petrsida
Řešení se možná nachází v tom hangáru vedle

Re: Lodě pro záchranu aerodynamických krytů

Napsal: 26.12.2017 11:57
od Amper
Ten hangar je na palube NRC Quest (lovi Dragony, na par fotkach je videt ten hangar za Dragonem na palube) a pokud dobre chapu trackingy co jsem nasel tak nevyplula. Je mozne ze by prelozili kryt v pristavu ale smysl to moc nedava.

Re: Lodě pro záchranu aerodynamických krytů

Napsal: 28.12.2017 0:09
od Raul
Amper píše:Ten hangar je na palube NRC Quest (lovi Dragony, na par fotkach je videt ten hangar za Dragonem na palube) a pokud dobre chapu trackingy co jsem nasel tak nevyplula.
Trochu větší stanový hangár má SpaceX i v přístavu.
NRC Quest slouží také jako podpora při přistání boosteru na ASDS. A v rámci Iridium-4 mise vyplula do místa přistání B1036.2 na hladině (přesně se shodující s místem původně plánovaného přistání na ASDS). Na této pozici pak strávila zhruba 3 hodiny po přistání boosteru, než se začala vracet zpět.
Oproti tomu Mr Steven na pozici předpokládaného přistání krytu z nějakého důvodu zůstal, případně zde nějakým způsobem operoval minimálně 15 hodin po event.přistání.

Re: Lodě pro záchranu aerodynamických krytů

Napsal: 28.12.2017 18:52
od Wopat
Detailnější fotky konstrukce na lodi Mr. Steven pořízené 24.12.





Re: Lodě pro záchranu aerodynamických krytů

Napsal: 18.2.2018 7:20
od Pospíšil
Mr Steven byl 17.2. zpozorován s nataženou sítí


Re: Lodě pro záchranu aerodynamických krytů

Napsal: 18.2.2018 9:53
od Pospíšil
Další snímky. Moc sofistikovaně to nevypadá, ale v jednoduchosti je síla, takže snad to tu službu udělá.












Re: Lodě pro záchranu aerodynamických krytů

Napsal: 20.2.2018 22:40
od Meybe
Loď Mr. Steven je v pohybu. Jako cílovou destinací má uveden ostrov Guadalupe ležící 240 kilometrů západně od Kalifornského poloostrova.
Loď pluje rychlostí okolo 39km/h

EDIT: Koukám, že se nám podobná informace objevila už zde: http://forum.kosmonautix.cz/viewtopic.p ... 6&start=20
Mr. Steven bude pravděpodobně nejsledovanější loď na světě. ROFL

Re: Lodě pro záchranu aerodynamických krytů

Napsal: 21.2.2018 8:51
od jregent
Jak zachytit do jedne site dva "kluzaky"?
Jeden prileti drive zachytu sklouzne ze site na lod a potom zachyti druhou puli?
Nebo budou v site pres sebe/ vedle sebe?
:roll:

Re: Lodě pro záchranu aerodynamických krytů

Napsal: 21.2.2018 8:56
od Meybe
Těško říct, ale pochybuji, že budou padat současně. Napadá mě, že jeden kryt by mohl mít větší padák aby se snášel výrazně pomaleji, aby byl čas na přesun a odklizení prvního krytu. Je to však jen spekulace, nechme se překvapit určitě ví jak na to.

Re: Lodě pro záchranu aerodynamických krytů

Napsal: 21.2.2018 9:31
od Wopat
Meybe píše:
jregent píše:Jak zachytit do jedne site dva "kluzaky"?
Jeden prileti drive zachytu sklouzne ze site na lod a potom zachyti druhou puli?
Nebo budou v site pres sebe/ vedle sebe?
:roll:
Těško říct, ale pochybuji, že budou padat současně. Napadá mě, že jeden kryt by mohl mít větší padák aby se snášel výrazně pomaleji, aby byl čas na přesun a odklizení prvního krytu. Je to však jen spekulace, nechme se překvapit určitě ví jak na to. :palec nahoru:
Větší padák určitě ne. Rychlost sestupu padáku lze výrazně regulovat aktivním řízením. Pokud padák otevřou vysoko, můžou mít na lodi dostatek času na odklizení jedné poloviny krytu. Ale nevím, kolik zase potřebují času na tuto aktivitu. Netuším, kolik kryt váží a nemám teď čas to hledat. Pokud by ale kryt přistál, síť se povolila, naběhlo by pár lidí, kteří sbalí padák a odnesou kryt (není-li tak těžký), síť se znovu napla... myslím že by to nemusel být problém. Nebo se stále experimentuje s jednou polovinou a až to budou umět, nasadí druhou loď. :krčící rameny: