Dle záběrů je jasné, že při přistávání se objevil ještě rel. vysoko nad zemí oheň unikajícího metanu vedle motoru na spodku Skokana. Tedy našli tímto testem nějakou slabinu, která se neprojevila dříve za podmínek předchozích testů.
Nyní byl prostor kolem noh opáskovaný a jistě budou pátrači dokumentovat přesně co se dělo.
Kdyby byl nějaký problém s turbínami, který vedl ke směsi bohatší na metan, tak bych tipoval spíše problém s kyslíkovou trubínou, kde při nějakém jejím poškození by přes ní klesl průtok kyslíku a tím byla směs v hlavní komoře bohatši na metan. Zase ale to zahoření metanu při setupu vedle motoru ukazuje na problém někde kolem metanového potrubí. Motor je to komoplexní. Buď mohlo být něco s trubínou nebo praskl přívod menšího potrubí přidavného metanu do kyslíkové turbíny a ta tak ztratila výkon viz výše. Nebo praklo tlakování metanové nádrže od motoru, i když by tlakování na Skokanovi mělo být asi héliem i když finálně má být metanem/palivem.
Jediné co jde vypozorovat je:
1. Že něco bylo s nějakým přivodem metanu někde vespod Skokana a něco tam prasklo.
2. Že neco natlakovaného/nádoba odletělo při dosednutí od Skokan přes plot do okolí.
3. Skokan tvrději přistál.
4. Pod Skokanem jsou trosky součástek.
Za sebe tímto spekulace ukončím. Jediní kdo ví co se dělo jsou lidé ve SpaceX.
EDIT:
Kromě odpouštění kyslíku z boku trysky po celý let, které je asi OK se asi 20 - 25s před zahořením úniků paliva objevil nad tímto ospouštěním kyslíku výše obláček kondenzace, asi metanu, který následně zahořel. Mohl tam tak být i ještě dříve jen jsme ho neviděli a byl schovaný za okrajem spodku Skokana.
Ale dle čerstvých informací tohle je myšlenkově již maličkost a vlastně skoro minulost a v budoucnu budou noví skokaní a prototypy s průměrem 18 m.