Rozumím tomu tak, že malé spíše prdoskoky budou na 1 motor. Vyšší skoky budou se skokanem na 3 motory. Obojí bez špičky. Skokan tak bude hlavně pro otestování konceptu filozofie stavby, provozu a řízení motoronádržové sekce.
Další loď stavěná u stanu bude verze, která by už měla létat za hranici atmosféry. Zda to budou už tak velké "skoky", že na nich budou moci ověřit před přistáním tepelný štít se uvidí až jak bude vybavován válec na betonovém soklu.
Jaké mu budou dělat nohy - 2 měli být sklopitelné? Budou na něj lepit dlaždice?
Spíše pesimisticky čekám (na poměry vývoje SpaceX nyní), že to bude jakýsi vylepšený skokan k hranicím atmosféry s omezeným jako brzdícím návratem do atmosféry, kde přímo na jeho povrchu uvidí, kde je nejvíce namáhaný, ale nebude zcela vybaven na plný orbitální návrat z LEO na Zemi.
Co se týče Raptorů, tak tam určitě zpočátku bude platit co kus, tak tam nějaké vylepšení.
Celkově je za pochodu napadají věci, které jak chtěli udělat před např. 3 měsíci, mezitím změnili apod. Ono to ostatně takto bylo i u F9Rv2, který nakonec nebyl použit.
Zajímavost:
Pokud se koukněte na Google mapách na areál SpaceX v McGregoru na jeho spíše západní opuštenou část, kde mají jakési vrakoviště. Tak tam uvidíte několik 1. stupňů F9 volně naskládaných vedle silnice. Takže otázka co a jak s přebytečnými, staršími 1. stupni dělali pokud je nezahodili do oceánu - nic! naházeli je vedle silnice na plac.
https://www.google.com/maps/@31.3980312 ... a=!3m1!1e3