Stránka 2 z 2

Re: Falcon 9 Block 4

Napsal: 10.7.2017 10:35
od Dugi
Přesunuto do nového vlákna.

Re: Falcon 9 Block 4

Napsal: 28.12.2017 9:51
od Pospíšil
Toto srovnání jsem si vždycky přál vidět. F9 versus pilotovaný Sojuz.
Nedávám to do modelářského vlákna jen proto, aby vynikly rozměrové rozdíly mezi oběma nosiči ve vlákně o Falconu 9. Všechny 3 modely v popředí jsou v měřitku 1:144.


Re: Falcon 9 Block 4

Napsal: 6.4.2018 17:48
od Pospíšil
Patrně to bude nejvhodnější umístit sem. Kdyby ne, prosím adminy o přesun do správného vlákna.

FAA momentálně posuzuje požadavek SpX na schválení přistání až šesti Dragonů ročně do Mexického zálivu.
Součástí EIA je i tato pasáž, popisující přistávání polovin aerodynamického krytu pomocí klouzavého padáku.


Re: Falcon 9 Block 4

Napsal: 7.4.2018 7:54
od Amper
Ze je v tom textu chyba ? Mr.Steven si přece hraje v Pacifiku u Vanderbergu

Re: Falcon 9 Block 4

Napsal: 7.4.2018 9:29
od Pospíšil
Datum na tom dokumentu je 2.10.2017, ale jelikož je to razítko, bude to spíš den přijetí u adresáta (FAA).
Takže původ informací v něm bude ještě pár měsiců starší, někdy z léta 2017 a to možná Mr. Steven byl tam, kde píšou. Jelikož se v další větě praví, že provoz lodě bude brzo rozšířen o mise z CCAFS a VAFB, tak o chybu nejde.

Re: Falcon 9 Block 4

Napsal: 7.4.2018 10:00
od Pospíšil
Btw, popsaný postup záchrany krytu v dokumentu z té doby ještě neuvádí záměr přistávat přímo na loď do sítě (Mr Steven), ale měkké dosednutí na hladinu moře poblíž vyčkávající záchranné lodi a následné vyzdvižení na palubu.

Dokument taky udává dvě varianty padákového systému. U obou je tam menší stabilizační padák (drogue) a potom hlavní klouzavý padák (parafoil), pokaždé ale o jiných velikostech a délkách nosných šňůr.
Stabilizační padák má být otevírán zhruba v 15 km (50k ft).