Stránka 82 z 95

Re: Návody aneb jak na to

Napsal: 14.5.2017 22:00
od Alchymista
Prihoď fotky toho vehiklu do "roverov" :palec nahoru:

Re: Návody aneb jak na to

Napsal: 26.6.2017 20:36
od Kocour
Nenašlo by se par rad, tipů a triků jak přistát někomu na hlavě??? Nebo někde poblíž(Zachraný mise z povrchu)...

Re: Návody aneb jak na to

Napsal: 27.6.2017 7:32
od Wopat
Kocour píše:Nenašlo by se par rad, tipů a triků jak přistát někomu na hlavě??? Nebo někde poblíž(Zachraný mise z povrchu)...
To bys nejdřív musel upřesnit, s čím přesně potřebuješ pomoct. Základem přesného přistání je, aby se před brzdícím zážehem oběžná dráha nacházela nad bodem přistání.

Re: Návody aneb jak na to

Napsal: 27.6.2017 19:16
od Alchymista
najjednoduchšia rada - použi mechjeb
Výhovorka "nepoužívam pluginy" zrejme neplatí, pretože pokiaľ viem, záchranné misie takéhoto tyopu idú s pluginom MissionController

Re: Návody aneb jak na to

Napsal: 28.6.2017 2:30
od Kocour
Alchymista píše:najjednoduchšia rada - použi mechjeb
Výhovorka "nepoužívam pluginy" zrejme neplatí, pretože pokiaľ viem, záchranné misie takéhoto tyopu idú s pluginom MissionController
Par modů tam mam, ale nic na mise(Zachrana z povrchu Munu/Minmusu je v čistý hře)...mechjeb nemam a nechci...krade to ten pocit "Jo!!! Zvlad sem to sam!!!" :)
Wopat píše: To bys nejdřív musel upřesnit, s čím přesně potřebuješ pomoct. Základem přesného přistání je, aby se před brzdícím zážehem oběžná dráha nacházela nad bodem přistání.
Tak zaklad asi davam, zachraňovanej dobíhal jen 1 200 metrů(Mi uteklo že se měsíc otáčí :-D ). Takže asi nejlepší rada bude "Zkoušet a učit se". Ale kdyby nějaká další, jsem jedno ucho... ;)

Re: Návody aneb jak na to

Napsal: 28.6.2017 13:11
od Wopat
Kocour píše:Tak zaklad asi davam, zachraňovanej dobíhal jen 1 200 metrů(Mi uteklo že se měsíc otáčí :-D ). Takže asi nejlepší rada bude "Zkoušet a učit se". Ale kdyby nějaká další, jsem jedno ucho... ;)
Tak to jsi v pohodě. Řekl bych, že základ umíš. Pro přesné přistání je vhodné mít oběžnou dráhu dost nízko. Ale i tak Mun nemá tak rychlou rotaci, aby ti "utekl". To se ti stane maximálně u Gilly. Takový jednoduchý způsob pro přesné přistání (ale ne úplně efektivní na palivo) je mít oběžnou dráhu pár km nad cílem (řekněme třeba 5-6 km) přičemž nad cílem je i Pe. Ap je pak z bezpečnostních důvodů alespoň 10 km vysoko. Brzdící zážeh začneš několik km před bodem, pod nímž je tvůj cíl a sleduješ mapu. Jakmile svou horizontální rychlost snížíš na nulu, začneš padat kolmo k povrchu. A právě to musíš postupným zkoušením sám vychytat, abys padal ke tvému cíli. Zbytek už je jednoduchý a sestup koriguješ tak, abys padal co nejblíž k cíli. Po několika desítekách takových přesných přistání už to budeš zvládat i efektivněji, co se týče paliva, protože budeš schopný mít nejnižší bod oběžné dráhy ještě níž a díky zkušenostem s poměrem tahu k hmotnosti své lodi budeš umět lépe načasovat zážeh.

Re: Návody aneb jak na to

Napsal: 28.6.2017 14:19
od Kocour
Díky... :)

Re: Návody aneb jak na to

Napsal: 13.8.2017 12:51
od Jouvel
Ahoj, chtěl bych se zeptat na věc ohledně módu Magic Smoke Industries Infernal Robotics.

Poslední update mi nefunguje na stávající verzi KSP. Snažil jsem se to dát jak do Gamedata, tak to i rozházet do jednotlivých složek, přeinstalovat tak, abych to mohl zkoušet na KSP bez módů (abych věděl, že to není třeba jiným módem) ale nic nefunguje. Hledal sem i na oficiálních Fórech ale nic sem nenašel.

Problém je v tom, že nefunguje ovládání tech částí. Samotné části tam jsou ale nepohybují se.

Nevíte někdo co s tím? Je možné, že to tu už bylo řečeno ale nenašel jsem to.

Díky všem
Jouvel

Re: Návody aneb jak na to

Napsal: 13.1.2018 3:03
od Alchymista
Drobný problém - ako sa dá v *.cfg upraviť rýchlosť animácie?
Konečne som vymyslel, ako vytvoriť "vykladaciu rampu, ale animácia použitého modelu je až príliš rýchla.

Re: Návody aneb jak na to

Napsal: 13.1.2018 9:48
od Wopat
Na tohle ti bohužel nedokážu odpovědět, ale rád bych se podíval na tu rampu :)