Návody aneb jak na to

Vše o hře Kerbal Space Program
Odpovědět
Uživatelský avatar
fensalir
Zájemce o kosmonautiku
Zájemce o kosmonautiku
Příspěvky: 57
Reputace: 0
Registrován: 13.4.2018 10:38
Re: Návody aneb jak na to

Příspěvek od fensalir »

Ja jedu jeste na stare 1.3.1 :D vsechno funguje tak jsem neblbnul :) ale koukal jsem ze je vsechno uz na 1.4.5 tak zvazuju ze to upgradnu aspon bych udelal navod jak na to :)
I have no special talent. I am only passionately curious.
Albert Einstein
Uživatelský avatar
Wopat
Kosmonaut
Kosmonaut
Příspěvky: 4729
Reputace: 642
Bydliště: Sluneční soustava
Registrován: 8.8.2012 19:37
Re: Návody aneb jak na to

Příspěvek od Wopat »

Já jsem taky dřív hrál na 1.3.1, ale teď bych se k RSS chtěl vrátit a právě mě zajímá, jestli je na 1.4.5 všechno v pohodě. Taky jsem viděl, že všechno už je na téhle verzi.
The difficult we do immediately. The impossible takes a little longer.
Alchymista
Inženýr kosmonautiky
Inženýr kosmonautiky
Příspěvky: 1019
Reputace: 336
Registrován: 14.9.2016 1:01
Re: Návody aneb jak na to

Příspěvek od Alchymista »

Ad použitie Mechjeb - podľa toho ako a na čo. A aké ďalšie doplnky sú použité.
Napríklad spomenuté dokovanie - s pluginom "Docking port aligment" je aj ručné zadokovanie "hračka", po pár "ťažkých nácvikoch" a nájdení vhodnej taktiky - celkom kľúčová je napríklad správna orientácia a priestorová stabilizácia cielového telesa - prebehne vaše zostykovanie značne rýchlejšie a s výrazne menšou spotrebou paliva, ako to urobí mechjeb.
Mechjeb je užitočná aj ako "informačný doplnok" - poskytuje informácie ktoré hra nezobrazuje.
:naštvaný: Fráza "studená vojna" začína dostávať nový obsah...
Peterwolf
Aktivní nováček
Aktivní nováček
Příspěvky: 28
Reputace: 0
Registrován: 19.2.2019 19:43
Re: Návody aneb jak na to

Příspěvek od Peterwolf »

Wopat mě vždycky dostane :(
jo dokovat umim celkem obstojně MechJeb mi pomůže s dosažením 50m a většinou už dokuju sam je to jak říkáš větší zábava, ale je fakt že použitím dokingu zase simuluješ více skutečnost (třeba rusové s tim měli docela hoňku na sojuzech). stoprocentně, ale nebudu tak dobrej v ručním hraní kerbalu jako ty každopádně sem jak řikáš rači divák.
Každopádně je pravda, že spojit dvě tělesa na oběžné dráze v základní hře ručně bez modů neumim proč když mam MechJeb kterej je reálnější JÁ VÍM WOPAT za vás co jste kdysi dávno Kerbal začínaly asi žádnej Mech nebyl musíš mě mít za úplnýho ignoranta, ale já se spíš naučim ten Mech teda jestli mi někdo poradí.Teď si připadám že neuznávám autority. :oops: :klaní se: omlouvam se
prosím co znamená - (a vsechny pridruzeny baliky)
díky
Uživatelský avatar
Wopat
Kosmonaut
Kosmonaut
Příspěvky: 4729
Reputace: 642
Bydliště: Sluneční soustava
Registrován: 8.8.2012 19:37
Re: Návody aneb jak na to

Příspěvek od Wopat »

Hele já tady rozhodně nejsem žádný KSP guru ani autorita. Jen to hraju už od roku 2012, takže se rád podělím o zkušenost. To, jestli si z toho něco vezmeš nebo ne, je pouze tvoje věc. Ať si každý hraje tak, jak ho to nejvíc baví. Já se pouze snažím poskytnout rady na to, jak je podle mě vhodné v hraní postupovat.

Pokud umíš dokovat, tak je to fajn. To je ta těžká fáze. Bylo by super, kdybys uměl i setkání na oběžné dráze. Tím se hodně naučíš. A nejsou na to potřeba ani žádné speciální nástroje. V základu KSP to jde velice jednoduše, když si na mapě označíš cílové těleso jako cíl a pracuješ s ukazateli maximálního přiblížení.

Peterwolf píše:JÁ VÍM WOPAT za vás co jste kdysi dávno Kerbal začínaly asi žádnej Mech nebyl musíš mě mít za úplnýho ignoranta,
To se pleteš. Když jsem začínal, tak MechJeb určitě byl. A za ignoranta tě určitě nemám. Jak jsem říkal: ty se ptáš, já se snažím pomoct a odpovídám podle svého nejlepšího vědomí a svědomí. Někteří jiní zkušení hráči určitě vidí věc jinak než já. Je jen na tobě, co si od koho vezmeš.
Peterwolf píše:prosím co znamená - (a vsechny pridruzeny baliky)
díky
fensalir ti výše napsal odkaz na github, kde je seznam všech módů, které Realism Overhaul obsahuje. Stejně tak pokud bys instalovat přes CKAN, tak ten ti všechny tyto módy nabídne. Realism Overhaul totiž není jeden mód. Je to obrovská sada mnoha módů, kdy každý do hry přináší nějaký prvek, např. Sluneční soustavu, reálná raketová paliva, zpoždění rádiového signálu vlivem konečné rychlosti světla, reálné historické raketové motory atd. atd.
The difficult we do immediately. The impossible takes a little longer.
Uživatelský avatar
fensalir
Zájemce o kosmonautiku
Zájemce o kosmonautiku
Příspěvky: 57
Reputace: 0
Registrován: 13.4.2018 10:38
Re: Návody aneb jak na to

Příspěvek od fensalir »

Peterwolf píše: prosím co znamená - (a vsechny pridruzeny baliky)
díky
To znamena ze RSS a RO vyuziva i jinych modu na kterych jsou zavisle... Zkusim sem dat vycet vsech baliku, ale nejsem doma na PC tak to bude rekneme obecna verze. Jak jsem jiz psal je na netu spousta navodu jak to rozchodit.

A ted ... Balicky na kterych je ZAVISLY Realism overhaul (tj. musis mit):
Advanced Jet Engine
Ferram Aerospace Research - fyzika
Kerbal Joint Reinforcement - zpevneni spoju
Module Manager
Real Chute - realne padaky
Real Fuels - realna paliva
Real Heat - realne zahrivani
Real Plume - oddelovaci/zazehove motory
SmokeScreen - efekty motoru

DOPORUCENE (Nejsou nutne ale bez nich to neni ono):
Procedural * - proceduralni vsechno , kridla, nadrze ...
Connected Living Space - lepe vyresene prochazeni skrze obytne moduly
Deadly Reentry - realnejsi navraty do atmosfery
Hangar Extender - moznost stavet vetsi rakety
KSP Automatic Version Checker - kontroluje verze modu
MechJeb
RCS Build Aid - pomocnik pri vybavovani lode RCS
Real Solar System - nase slunecni soustava
RP-0 nebo RP-1 (RP-1 je novejsi verze uz je asi stable nevim)
RSS Textures - textury (3 druhy - male, stredni a velke - jen jedny !!!)
Remote Tech - lepsi system komunikace
Semi-Saturable Reaction Wheels - realnejsi gyroskop
TAC Life Support - podpora zivota
Test Flight - system poruch
Texture Replacer - pouziti vlastnich textur
Principia - zachovani rotace...

a do tretice podporovane/doporucene - zde jsou vetsinou mody co doplnuji dily na stavbu lodi

DMagic Orbital Science - nove vedecke instrumenty
Kerbal Attachment System - KAS/KIS umoznuje inzenyrum montovat/nahrazovat urcite dily
SCANsat - scanovani teles

nove dily (urcite ne vsechny jen kazdy si zde vybere co mu vyhovuje za balicky - ja sam jedu FASA+SSTU a vystacim si ):
AIES Aerospace
ALCOR
ATK Propulsion Pack
Atomic Age
B9 Aerospace
Community ISS
Constellation Essentials
CryoEngines
FASA
Forgotten Real Engines
KW Rocketry
Launchers Pack
Near Future Tech
NicheParts
Porkworks Habitation
RLA Stockalike
Soviet Engines
RealEngines
Real Scale Boosters
RN Antares-Cygnus
RN Proton & Soyuz R7
RN Salyut/Soyuz/Vostok/Voskhod
RN Skylab
RN Solar Panels
RN Soviet Probes
RN US Probes Pack
SSTU
SXT
Taerobee
Tantares
Tantares LV
Universal Storage
Ven's Stock Revamp

V pripade mohu pomoci...
I have no special talent. I am only passionately curious.
Albert Einstein
Peterwolf
Aktivní nováček
Aktivní nováček
Příspěvky: 28
Reputace: 0
Registrován: 19.2.2019 19:43
Re: Návody aneb jak na to

Příspěvek od Peterwolf »

ježíš teda Wopat já to tak zase neto memyslel já sem samozřejmě rád a vážim si toho že tady se mnou vůbec s takovou lamou strácíte čas :klaní se:
fensalir čoveče tak já snad zustanu u zakladní verze to je na mě moc složitý :krčící rameny:
Hellp meeeeeeee :klaní se:
teda Hilfe
Uživatelský avatar
fensalir
Zájemce o kosmonautiku
Zájemce o kosmonautiku
Příspěvky: 57
Reputace: 0
Registrován: 13.4.2018 10:38
Re: Návody aneb jak na to

Příspěvek od fensalir »

ja zkusim udelat cistou instalaci na verzi 1.4.5 sam to chci skouknout jestli ma cenu prechazet a kdyztak udelam navod , neni to tak strasne slozite ... s CKANem je to hracka
I have no special talent. I am only passionately curious.
Albert Einstein
Peterwolf
Aktivní nováček
Aktivní nováček
Příspěvky: 28
Reputace: 0
Registrován: 19.2.2019 19:43
Re: Návody aneb jak na to

Příspěvek od Peterwolf »

fensalir moc dík :tlesk:
akorát já sem počítačová lama řikám rovnou :Drbe se na hlavě:
Uživatelský avatar
Wopat
Kosmonaut
Kosmonaut
Příspěvky: 4729
Reputace: 642
Bydliště: Sluneční soustava
Registrován: 8.8.2012 19:37
Re: Návody aneb jak na to

Příspěvek od Wopat »

Tak jsem se díval a RP-1 není s KSP 1.4.5 kompatibilní :?
The difficult we do immediately. The impossible takes a little longer.

Odpovědět

Zpět na „Kerbal Space Program“