Návody aneb jak na to

Vše o hře Kerbal Space Program
Odpovědět
Uživatelský avatar
Samo
Zkušený inženýr kosmonautiky
Zkušený inženýr kosmonautiky
Příspěvky: 2102
Reputace: 1307
Registrován: 29.8.2015 22:52
Re: Návody aneb jak na to

Příspěvek od Samo »

Malo by stačiť dať na GEO pár retranslačných družíc tak aby si vedel prímať siglál v akomkoľvek čase takto vieš ovládať iba v dobe keď z povrchovej stanice (na Kerbíne) vidíš danú sondu ;)
"When you wish upon a falling star, your dreams can come true. Unless it's really a meteor hurtling to the Earth which will destroy all life. Then you're pretty much hosed, no matter what you wish for. Unless it's death by meteorite."
JozefSandor
Vesmírný nováček
Vesmírný nováček
Příspěvky: 5
Reputace: 0
Bydliště: Kechnec Košice okolie
Registrován: 18.11.2015 16:30
Re: Návody aneb jak na to

Příspěvek od JozefSandor »

Dakujem Vam, idem to vyskusat :klaní se:
JozefSandor
Vesmírný nováček
Vesmírný nováček
Příspěvky: 5
Reputace: 0
Bydliště: Kechnec Košice okolie
Registrován: 18.11.2015 16:30
Re: Návody aneb jak na to

Příspěvek od JozefSandor »

Takze som zistil ze este nemam potrebne suciastky. sonda bude musiet pockat. este ze som otvoril solarne panely :lol: :-D
Alchymista
Inženýr kosmonautiky
Inženýr kosmonautiky
Příspěvky: 1022
Reputace: 338
Registrován: 14.9.2016 1:01
Re: Návody aneb jak na to

Příspěvek od Alchymista »

Let na Dunu ti potrvá najmenej tak 100-150 dní - takže začni bádať, a nasyslené vedecké bodíky investuj do komunikačných antén. Za 150 dní by si mal získať bodov dosť a dosť - hlavne nezabudni robiť "vedecký výskum" pomocou laboratoria na obežnej dráhe - ideálne okolo Munu alebo na základni na povrchu Munu - teda vedecké výsledky netreba neodosielať rádiom ani nevoziť domov, ale presunúť do laboratória vo vesmíre a pomocou dvoch vedátorov skúmať. Dôležité však je, že do laboratória možno pridať aj tie výskumy, ktoré majú inak už len "nulovú" hodnotu
Dvaja "jednohviezdičkový" vedátori produkujú pri laboratóriu "plnom informácií" (tj. do 750 bodov) cca 10 bodov vedy denne.

Veda sa ale dá urobiť aj priamo na KSC - KSC má totiž vôbec najviac "Biomov" na jednotku plochy v celej hre. Takže dôkladným preskúmaním sa dá "nasysliť" obrovské množstvo bodov vedy pomocou roverov a "pojazdného laboratoria". Dobré na tom je, že vedecký výskum možno urobiť aj tak, že sa urobí prieskum a meranie v biomoch okolo KSC a výsledky sa odošlú raketou na obežnú dráhu, alebo aj na Mun - tam sú potom pri použití v laboratoriu "bodované" oveľa lepšie ako v blízkosti KSC.
"Biomy" na "nerozvinutej" základni KSC
Obrázek
"Biomy" na KSC s uprgrade všetkých/väčšiny budov (v priestore R&D nie sú vyznačené)
vyznačené hranice nie sú presné - malé biomy sú obvykle tvorené len samotným objektom a priestorom "pod ním", ale už nie jeho okolím, takže často treba na objekt "nejak" vyliezť.
Obrázek

O pojazdnom laboratoriu píšem viac v Roveroch a iných vehikloch.
Naposledy upravil(a) Alchymista dne 28.1.2017 16:29, celkem upraveno 1 x.
:naštvaný: Fráza "studená vojna" začína dostávať nový obsah...
Alchymista
Inženýr kosmonautiky
Inženýr kosmonautiky
Příspěvky: 1022
Reputace: 338
Registrován: 14.9.2016 1:01
Re: Návody aneb jak na to

Příspěvek od Alchymista »

Existuje nejaký plugin, ktorý by obsahoval použiteľné mechanické prvky ako pánty, výsuvný teleskop a otočná základňa?

A mohol by mi niekto znalejší vysvetliť, ako funguje a na čo vlastne slúži KerbalNet?
Uživatelský avatar
Samo
Zkušený inženýr kosmonautiky
Zkušený inženýr kosmonautiky
Příspěvky: 2102
Reputace: 1307
Registrován: 29.8.2015 22:52
Re: Návody aneb jak na to

Příspěvek od Samo »

Existuje mod infernal robotics ale sám o sebe je o ničom a odporúčam si k nemu stiahnuť ešte aj Rework :-D
IR: https://mods.curse.com/ksp-mods/kerbal/ ... l-robotics
Rework: http://forum.kerbalspaceprogram.com/ind ... ease-beta/
"When you wish upon a falling star, your dreams can come true. Unless it's really a meteor hurtling to the Earth which will destroy all life. Then you're pretty much hosed, no matter what you wish for. Unless it's death by meteorite."
Jouvel
Aktivní nováček
Aktivní nováček
Příspěvky: 14
Reputace: 0
Registrován: 6.1.2016 18:33
Re: Návody aneb jak na to

Příspěvek od Jouvel »

Ahoj fanouškové a hráči :),

měl bych takovej dotaz a koho jiného se zeptat než vás.

Mám přistávací modul zvlášť uložený a zvlášť uloženou nosnou raketu, která by to měla vynést na oběžnou dráhu a dál. A můj přesný dotaz zní: Jak to dám oboje dohromady?

Zkoušel sem mít na obrazovce jedno a načíst přes Marge (myslím že se to píše takhle možná jinak) druhé a objeví se mi to tam (je jedno který nejde mi to ani s jedním) ale jeden je červený a druhej normální a nejde mi to za boha spojit. :D

Předpokládám, že v tom bude nějaký fígl ale nemůžu na něj přijít. Taky je možné, že to vůbec nejde každopádně předem díky za odpovědi.
Jouvel
Alchymista
Inženýr kosmonautiky
Inženýr kosmonautiky
Příspěvky: 1022
Reputace: 338
Registrován: 14.9.2016 1:01
Re: Návody aneb jak na to

Příspěvek od Alchymista »

Jouvel - Toto je "nový" problém KSP... Pri Merge sa neaktivujú niektoré spojovacie node (uzly - tie zelené guličky)

Jedna možnosť je uložiť si zostavu - na ľavej strane, medzi súčiastkami, si cez Enable advanced mode (značka |||>) môžeš uložiť aj hotové zostavy (symbol raketky, "Subassembies"). Sú tam ale dva problémy:
1) celá zostava sa uložiť v skutočnosti nedá - niečo "musí zostať" oddelené a nebude uložené - to sa vyrieši cez Tool:Re-Root - na vhodný node sa pripojí napríklad štvorcová doska a označí sa ako nový root - zvyšok možno oddeliť a uložiť
2) po nahraní zostavy sa nie všetky voľné node aktivujú - a zákon schválnosti spôsobí, že sa neaktivuje práve ten potrebný. Takže odporúčam všetky voľné prípojné node pred uložením niečím prekryť - opäť napríklad štvocovými doskami. Pri použití sa zostava pripojí k stavnej rakete "hociako", dosky sa zahodia a všetko funguje ako má.

Druhá možnosť bude niekedy asi jednoduchšia - spojiť dve zostavy najprv "hociako" (ideálne priletiť veľkú nádrž rakety na nejaký diel menšej zostavy), dôležité je, aby sa spojili. Keď ich potom opäť oddelíš, spojovacie node už budú aktívne.
:naštvaný: Fráza "studená vojna" začína dostávať nový obsah...
Alchymista
Inženýr kosmonautiky
Inženýr kosmonautiky
Příspěvky: 1022
Reputace: 338
Registrován: 14.9.2016 1:01
Re: Návody aneb jak na to

Příspěvek od Alchymista »

Samo - vďaka, vyskušam

Edit - funguje to nejak "divne", zo všetkého najviac mi to pripadá ako by tie diely mali nesprávne kolízne modely, násobne väčšie ako samotný diel (alebo diel k nemu pripojený)
Druhá vec je, že to zrejme na fungovanie chce priamo "programovanie pohybov"
:naštvaný: Fráza "studená vojna" začína dostávať nový obsah...
Uživatelský avatar
Samo
Zkušený inženýr kosmonautiky
Zkušený inženýr kosmonautiky
Příspěvky: 2102
Reputace: 1307
Registrován: 29.8.2015 22:52
Re: Návody aneb jak na to

Příspěvek od Samo »

Neviem ja s tým problémy nemám no možno to bude verziou hry. Programovať to nemusíš ak si vo VAB tak ovládaš to v pravom dolnom rohu pod ikonkou robotickeho ramena (tam si nastavíš aj skupiny) a vonku zasa tiež to isté ale pravom hornom rohu. Ďalšia vec je že ak už máš aj ten Rework tak niektoré diely sú uncontroled a nedajú sa ovládať.
"When you wish upon a falling star, your dreams can come true. Unless it's really a meteor hurtling to the Earth which will destroy all life. Then you're pretty much hosed, no matter what you wish for. Unless it's death by meteorite."

Odpovědět

Zpět na „Kerbal Space Program“