Pochlubte se!

Vše o hře Kerbal Space Program

Re: Pochlubte se!

Příspěvekod Wopat » 27 říj 2018, 19:51

Alchymista píše::palec nahoru:
Jedna z najhorších vecí, čo poznám: manéver pomocou slabého iontového motora. Môj najdlhší trval 18 hodín


Sedí :lol: Proto je moc nepoužívám, jen u hodně miniaturních sond, kde má TWR nějaký význam. Dám vědět, jak dopadl brzdicí zážeh u Moho ;)
The difficult we do immediately. The impossible takes a little longer.
Uživatelský avatar
Wopat
Zkušený vesmírný veterán
Zkušený vesmírný veterán
 
Příspěvky: 4280
Registrován: 08 srp 2012, 19:37
Bydliště: Ostrava

Re: Pochlubte se!

Příspěvekod Alchymista » 14 lis 2018, 02:17

Tak som s trochou smútku zistil, že v KPS lagrangeove body neexistujú :(
Alebo som robil niečo špatne...

Keď ale nad tým znovu uvažujem, ono by to aj dávalo zmysel - KPS počíta sféry vplyvu telies a nič ako "prechodovú oblasť zhruba rovnakého vplyvu" nepozná.
Alchymista
Zkušený vesmírný badatel
Zkušený vesmírný badatel
 
Příspěvky: 502
Registrován: 14 zář 2016, 01:01

Re: Pochlubte se!

Příspěvekod Wopat » 14 lis 2018, 08:25

Nic jsi nedělal špatně. Neexistují.
The difficult we do immediately. The impossible takes a little longer.
Uživatelský avatar
Wopat
Zkušený vesmírný veterán
Zkušený vesmírný veterán
 
Příspěvky: 4280
Registrován: 08 srp 2012, 19:37
Bydliště: Ostrava

Re: Pochlubte se!

Příspěvekod Alchymista » 14 lis 2018, 14:32

Ď. Už viem...
Existuje plugin "Principia" (https://forum.kerbalspaceprogram.com/in ... xial-tilt/), ktorý to vraj rieši - počíta Newtonovský problém n bodov.
Akurát procesory a pamäte vraj majú pri jeho použití tencenciu dymiť a vetráky hodnoverne simulujú typický filmový hukot pri pohybe kozmických lodí a telies...
Alchymista
Zkušený vesmírný badatel
Zkušený vesmírný badatel
 
Příspěvky: 502
Registrován: 14 zář 2016, 01:01

Re: Pochlubte se!

Příspěvekod kopapaka » 05 pro 2018, 04:02

Pěkné věci tu přibyly...
Tak se jdu taky pochlubit :)

https://img22.rajce.idnes.cz/d2202/12/12168/12168165_024e4422b5db42d1ddd5a96968bd024c/images/screenshot130_1.jpg?ver=0
Uživatelský avatar
kopapaka
Zkušený vesmírný průzkumník
Zkušený vesmírný průzkumník
 
Příspěvky: 329
Registrován: 23 kvě 2014, 07:38
Bydliště: kósek od Prostějova

Re: Pochlubte se!

Příspěvekod kopapaka » 19 úno 2019, 20:22

Sakra, kdybych se snažil tam přistát :-D

https://img18.rajce.idnes.cz/d1803/11/11509/11509823_4a07bec57533c466448cb56354add4bc/images/screenshot164.jpg?ver=0
Uživatelský avatar
kopapaka
Zkušený vesmírný průzkumník
Zkušený vesmírný průzkumník
 
Příspěvky: 329
Registrován: 23 kvě 2014, 07:38
Bydliště: kósek od Prostějova

Re: Pochlubte se!

Příspěvekod Wopat » 05 čer 2019, 15:31

Po rychlém prohlédnutí KSP Breaking Ground musím říct, že je to fajn. Robotická ramena a geologické objekty, které se s nimi zkoumají, jsou super. Nové experimenty pro dlouhodobý výzkum taky nejsou úplně špatné. Největší pecka jsou ale nové robotické části, se kterými se toho dá vymyslet neuvěřitelně moc. Tohle je můj první výtvor.

The difficult we do immediately. The impossible takes a little longer.
Uživatelský avatar
Wopat
Zkušený vesmírný veterán
Zkušený vesmírný veterán
 
Příspěvky: 4280
Registrován: 08 srp 2012, 19:37
Bydliště: Ostrava

Předchozí

Zpět na Kerbal Space Program

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 1 návštěvník