Do slova a do písmena kozmetické zbytočnosti (tlačí sa mi na klávesnicu hodne expersívnejší a agresívnejší výraz...).
Keby už radšej konečne spravili poriadne fyzikálny a kolizny systém. Ukotvenie objektov v teréne, aby nedochádzalo k nekonečným samovoľným pohybom staníc na planétach a mesiacoch.
Rozumný aerodynamický systém - chovanie lietadiel a iných atmosferických pohybovadiel, rozumné chovanie kolesových a pásových prostriedkov atď. Aby dvojkilometrový presun roveru na menšom mesiaci neznamenal hodinové pozorovanie pohybu slimáka.
Nehovoriac už o "drobnostiach", akože aby kerbík na konci rebríku urobil krok vpred a nie krok vzad, aby fazikálne rebrík nekončil pol výšky kerbíka nad vizuálom, aby sa solárny panel v pancierovanej schránke nerozpadol pri dotyku kerbíka, aby sa "vedecké výsledky" dali preniesť rovno z prístrojov do labáku a nemuseli sa prenášať z "experiment storage unit" do labáku ručne, aby sa výsledky v labáku dali "aspoň nejak" roztriediť na využiteľné (skumavka), odoslateľné rádiom, odoslateľnú poslom a ostatné "neužitočné"
TO ale vyžaduje náročnejšie myslenie ako "ohromné" textúry vo vysokom rozlíšení, ktoré sú v konečnom dôsledku akurát tak "na dve veci", pretože pri pohľade z väčšej ako bezprostrednej blízkosti splynú do plôšky veľkosti 1 pixel.
Nové úžasné skafandre - radšej nehovorím o tom, čo vedel plugin
TextureReplacer a jeho doplnky ako KSC Support Staff, Diverse head a ďalšie (pár desiatok tvárí pre kerbíkov a kerbinky, vizuálne rozlíšenie profesií, vizuálne rozlíšenie hodností, rozdielny vizuál skafandrov pri výcviku na Kerbine, pri výstupe do vesmíru, pre činnosť na planétach, rozdielny vizál oblekov v stanici na orbite a v báze na mesiaci či planéte...).
A tiež otázka stability - aby pred opakovaným spustením hry nebol nutný reštart počítača