O hře

Vše o hře Kerbal Space Program

Re: O hře

Příspěvekod Dugi » 12 kvě 2016, 13:52

Ahoj, vítám tě na našem fóru a doufám, že se ti tu bude líbit.

S tímhle ti neporadím, ale třeba budou ostatní vědět víc.
Obrázek

"Země je kolébkou života, ale nelze žít věčně v kolébce ..." - Konstantin Eduardovič Ciolkovskij
Uživatelský avatar
Dugi
Administrátor
Administrátor
 
Příspěvky: 21709
Registrován: 23 říj 2009, 15:36
Bydliště: Jihlava

Re: O hře

Příspěvekod mager42 » 12 kvě 2016, 14:14

Nevim cim to je ale rozhodne bych nepouzival deadly reentry protoze tato funkce je jiz ve hre integrovana.
mager42
Pokročilý uživatel
Pokročilý uživatel
 
Příspěvky: 127
Registrován: 12 kvě 2012, 08:46

Re: O hře

Příspěvekod Jouvel » 18 kvě 2016, 23:07

Ahoj všichni,
mám dotázek existuje něco na automatické dokování? Né že bych to neuměl nebo tak ale když chci stavět stanici tak se mi nechce pořád dokovat. :)

Děkuju
Jouvel
Jouvel
Aktivní nováček
Aktivní nováček
 
Příspěvky: 14
Registrován: 06 led 2016, 19:33

Re: O hře

Příspěvekod Samo » 18 kvě 2016, 23:25

MechJeb má dokovacieho autoplota ale ak by si ho chcel pouízvať v kariére potebuješ si ho najprv odomknúť v tech tree
"When you wish upon a falling star, your dreams can come true. Unless it's really a meteor hurtling to the Earth which will destroy all life. Then you're pretty much hosed, no matter what you wish for. Unless it's death by meteorite."
Uživatelský avatar
Samo
Zkušený vesmírný veterán
Zkušený vesmírný veterán
 
Příspěvky: 840
Registrován: 29 srp 2015, 22:52

Re: O hře

Příspěvekod Martc » 19 kvě 2016, 09:11

Nezkousel jsem ted verzi pro 1.1, ale vim ze MechJeb mel dost velky problem se spotrebou paliva, neustale delal drobne korekce kurzu takze ve vysledku spotreboval nekolikanasobne vice paliva nez bylo realne treba a trvalo mu relativne dost dlouho.

Me se jako nejsnadnejsi a nejrychlejsi zpusob dokovani osvedcila spoluprace obou lodi, tedy je potreba mit na obou lodich bud automat nebo pilota. Nesnazim se lodi co dokuji natocit tak abych byl ve spravne orientaci vuci portu ke kteremu dokuji, ale druhou lodi si otocim tak, aby smerovala dokovacim portem primo na lod se kterou dokuji. Pak se staci pouze lodemi k sobe priblizovat a pripadne doladovat jejich orientaci, ale neni potreba vubec manevrovat.

Pripadne pak existuji mody, ktere vyrazne usnadni dokovani tim, ze na NavBallu ukazuji orientaci cilove dokovaciho portu, napr Docking Port Alignment Indicator.
Martc
Vesmírný nováček
Vesmírný nováček
 
Příspěvky: 9
Registrován: 15 dub 2015, 12:10

Re: O hře

Příspěvekod indian22 » 19 kvě 2016, 14:25

Narazil jsem na zajímavý doplněk ke KSP, jinak sice nehraju (zatím), ale tohle mě dostalo. :-D
Jistě pochopíte.

http://mods.curse.com/ksp-mods/kerbal/227600-nanokube
indian22
Zkušený vesmírný veterán
Zkušený vesmírný veterán
 
Příspěvky: 942
Registrován: 07 říj 2011, 10:25
Bydliště: Sušice

Re: O hře

Příspěvekod ludan » 23 čer 2016, 06:48

Uživatelský avatar
ludan
Pokročilý uživatel
Pokročilý uživatel
 
Příspěvky: 160
Registrován: 31 črc 2013, 15:18

Re: O hře

Příspěvekod SuperRAPIT » 06 črc 2016, 14:58

Pokud vás už v Kerbolské soustavě nebaví, světy se vám zdají obyčejné, nebo se vám to zdá jako nepřímé kopírování sluneční soustavy, a nebo chcete nějaké nové výzvy, tak vám doporučuji New Horizons mod, který doslova překopá celou soustavu. Například, již nebudete planeta 3. od Kerbolu, ale budete měsíc 6. planety a 1. plynné, dále je zde plno různích světů, SuperZemě,... Dohromady 10 planet a 24 měsíců (včetně vás). Ovšem jsou tam i objekty, které znáte ze základní hry.

http://forum.kerbalspaceprogram.com/index.php?/topic/102776-112-kopernicus-new-horizons-v200-14june2016-out-with-the-old-in-with-the-new/

Pokud si k tomu stáhnete mody na lepší grafiku, hned to bude vypadat ještě lépe. Zde je video z tohoto modu:
"Všechno má své limity." -Daniel Štěpánek-
Uživatelský avatar
SuperRAPIT
Vesmírný průzkumník
Vesmírný průzkumník
 
Příspěvky: 260
Registrován: 31 led 2014, 19:23

Re: O hře

Příspěvekod kopapaka » 13 črc 2016, 02:08

2D KSP...

Obrázek

http://imgur.com/a/gUscN

Zatím bohužel jen jako školní projekt na střední...
Uživatelský avatar
kopapaka
Zkušený vesmírný průzkumník
Zkušený vesmírný průzkumník
 
Příspěvky: 318
Registrován: 23 kvě 2014, 07:38
Bydliště: kósek od Prostějova

Re: O hře

Příspěvekod SuperRAPIT » 01 srp 2016, 22:34

Právě jsem našel mod, díky kterému můžete zkoumat nové části (motory, nádrže, křídla,...) přesně tak, jak to šlo ve skutečnosti za sebou (kupříkladu první sloupek je z období do roku 1956, druhý 1957-1958, poslední 2050 a dál,...), dokonce to podporuje několik modu.

http://forum.kerbalspaceprogram.com/ind ... d-7-24-16/
"Všechno má své limity." -Daniel Štěpánek-
Uživatelský avatar
SuperRAPIT
Vesmírný průzkumník
Vesmírný průzkumník
 
Příspěvky: 260
Registrován: 31 led 2014, 19:23

PředchozíDalší

Zpět na Kerbal Space Program

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků